LG HT552TH Ongelma

Franklinni

Hommasin LG:n HT552TH -kotiteatterin. Asennuksen yhteydessä ilmeni pieni ongelma. Saan äänet kuulumaan vain kahdesta etukaiuttimesta (stereona siis). Laitteen asetuksista en löytänyt kohtaa, jolla saisin vaihdettua kaiuttimien asetuksia muuksi(nyt tehdasasetus 5.1, jolla ääni kuuluu vain kahdesta kaiuttimesta).

Olen koittanut, että kaikki kaiuttimet kuitenkin toimivat, ettei vika ole niissä. Ainut mihin en ole saanut varmuutta on, että onko kahden takakaiuttimen, subwooferin ja keskikaiuttimen lähdöissä mitään virtaa.

Tietäisikö ketään, millä säädöillä voisi saada äänet loppuihin kauittumiinkin? Onko koneen omissa säädöissä jokin kohta, jota en vain löytänyt, vai onko vika enemmänkin mekaaninen? (liitännät tarkistettu)

T: Niko

11

4187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DD 5.1:n ja 6:n kajarin

merkintä (neliö, missä 6 mustattua pikkuneliötä). Tsekkaa myöskin vahvistimesta, että kanavatasapaino on keskellä ja että mikään esitystilaefekti eri rajoita soittoa kahteen kanavaan.

Jos nämä asiat ovat kunnossa, niin ota etukajarit irti, väännä vahvistimesta reilusti tehoa ja volttimittarilla ac (vaihtovirta) -mittauksilla mittaat löytyykö minkäänlaista jännitettä takakajarien lähdöistä.

• joku

Itse ostin lg lh-t551tb-mallin ja ihmettelin samaa eli miksi kuuluu vain etukaiuttimista, mutta vika löyty : Kaukosäätimestä painelee XTS-painiketta kunnes numero 3 on valittu,sit rupesi kuulumaan. Tosin keskikaiuttimesta ei kuulu mitään. Itselläni on sellainen ongelma että en saa usb-porttia toimimaan, tulee aina ilmoitus että ei usb????

• Leevi

Toi usbi juttu voi olla sama ku vistassa. Vista ei tunnista jotain vanhoja usb-tikkuja vaan siks ku ne on liian vanhoja. Tai ainaki päättelin niin ku tää juttu eteen tuli =)
        jos joku kaveri on just ostanu tikun ni koita vaikka sillä, ennen ku lähet ite ostamaan. Tää nyt ei mikää faktapohjanen juttu kuitenkaan ole.

• penaville

ootko saanu jo toimimaan??

onko hyvä kotiteatteri systeemi`?

oon ite miettiny samanlaisen ostoa..kannattaako?

• Franklinni

Masiinasta täytyi valita MATRIX-esitysefekti, jolloin kaikki kaiuttimet tulivat toimintaan. Hyvin on muuten pelittänyt ja äänenlaatu ja taso huippuluokkaa!

• Nimetön

Minulla sama vika, en saa ääntä kuulumaan kuin kahesta kajarista ja ääni ei kuulu silloin ku katon telkkaria, vain sillon kuuluu ku katon dvdtä... Osaako kukaan auttaa?

• Hankin myös ao. laitteen, mutta tässä on semmoinen ongelma että siitä häipyy ääni lähes kokonaan parinkymmenen minuutin käytön jälkeen!!?? Se ei siis häivy kokonaan vaan vaimenee lähes olemattomiin.
      Ongelma on sama riippumatta kuva- tai äänilähteestä. Vahvistin ei tunnu mitenkään lämpimältä, eli siitä se ei johdu.
      Onko arvauksia??

• yhyhyhhyhyhy

itselläni on lg kotiteatteri järjestelmä enkä saa niitä mitenkään kuulumaan ps 3:sessa dvd:llä kuuluu loistavasti, mutten osaa asentaa tätä pleikkariin. auttakaa kiitos!

• mistääntietämätön

minun lg kotiteatterissani ääni lähtee pois noin puolen minuutin välein ja tulee takaisin viiden sekunnin kuluttua mutta se toimi kuitenkin vielä muutama viikko sitten täysin?!? minun mielestäni oon tarkastanu kaikki mutta en näe missää minkäänlaista häiriötekijää eikä kyse ole teeveestäkään?? jos joku sattus tietämää nii missä vika?

• Aitoa 5.1 ääntä saa vain DVD ja BD -levyiltä. Jos niitä katsoessa on jokin tuollainen keinotekoinen 5.1 virituaalitila päällä, se sekottaa tarkoitetun äänimaailman.

Telkusta tulee vain stereota, samoin radiosta ja CD:ltä. Niiden pakottamonen useampaan usein vain pilaa soundin.

• kila83

kuulokkeiden kautta toimii äänet hyvin kun laittaa kotiteattrista auxin päälle ja katsoo myös sound effecistä mieluisan vaihtoehdon joka toimii kaikissa tai vain muutamasssa kaiuttimessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      51
      3326
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2782
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      141
      2573
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2291
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      355
      2014
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      151
      1634
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1485
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1308
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      35
      1258
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1164
    Aihe