Elisan asiakaspalvelijoilla

varmaan vaikeaa.

Voin vain kuvitella kuinka Elisan asiakaspalvelijoilla on vaikeaa. Jos Elisa tekee elämän vaikeaksi asiakkailleen, niin sitä se tekee varmasti ainakin työntekijöilleen ja varsinkin asiakaspalvelijoilleen. He kun joutuvat olemaan ne, jotka kohtaavat kaikki tuhannet vihaiset asiakkaat ja varmasti joutuvat kuuntelemaan paljon asiattomuuksia ja uhkailuja.

Toivottavasti Elisa edes maksaa heille hyvää palkkaa, kun joutuvat Elisan aiheuttamia sotkuja selvittelemään.

Itse olen ollut kymmenen vuotta sitten puhelinmyyjänä ja siinä sain kuulla aivan tarpeeksi huutoa ja uhkailua, mutta minä pystyin aina sulkemaan linjan jos asiakas oli epämiellyttävä. Uskoisin että asiakaspalvelijoilla ei sellaista mahdollisuutta ole, ellei asiakas oikeasti ole erittäin uhkaava ja häiritsevä.

Itse olen ollut DNA:n asiakas jo vuosia, mutta jouduin soittamaan Elisan asiakaspalveluun eräänä päivänä, koska vaimollani on Elisan liittymä ja hän halusi pakettiinsa lisää minuutteja.

Minä en kuitenkaan voinut niitä lisätä, koska liittymä on vaimoni. Ei siinä mitään, ymmärrän täysin että en voi toisen ihmisen liittymään tehdä muutoksia, joten sovittiin että vaimoni soittaa asiakaspalveluun illemmalla.

Koko puhelun ajan oli havaittavissa kuinka asiakaspalvelija oli koko ajan kuin varpaillaan ja varuillaan, suorastaan peloissaan. Hän pahoitteli monesti, että ei voi tehdä muutoksia koska minä en ole omistaja. Myöhemmin illalla vaimoni soitti sinne ja sai muutokset tehtyä ilman ongelmia. Hän huomasi ihan saman asian.

Toivottavasti Elisa saisi vihdoin ja viimein asiat kuntoon jo ihan vain työntekijöidenkin (ja asiakkaiden) takia. Itse en voisi kuvitellakaan itseäni sellaiseen hommaan.

7

1187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalaa

      Elisan asiakaspalvelu on kuuleman mukaan rankka paikka ja asiakkaat vihaisia kuin ärsytetyt ampiaiset, valmiina pistämään terävällä kielellä.

      Olisi kiva tietää onko siellä isokin vaihtuvuus, jos työ on niin stressaavaa.

      • ,,,,,

        joo, on varmasti rankkaa..mut hommahan on ammatinvalintakysymys, kyllä jokaisen palveluammattiin haluavan on tajuttava et asiakkaat voi olla välillä hieman veemäisiä...ja kellekä ne asiakkaat valittas jos ei asiakaspalvelulle, varsinkin kun homma kusee näin pahasti...ei ne sieltä pomollekkaan yhdistä...


    • Rombo

      pystyy muuten varmasti joku muu kun liittymän omistaja esim.sulkemaan/avaamaan toisen henkilön liittymän..itselleni kävi näin..

    • jaatäti

      Kuules, kyllä elisalla on oman näköiset palvelijat.
      Saan. Luultavasti, yhden nalkkiin, kun on laittanut laskuni kurillaan intrulle. sellaisen, jota ei edes ole ...

      • myös niin

        että suorastaan törkeitä ovat asiakaspalvelussa. Soitin sinne kun mulle myös tuli perintäkirje joulukuussa erääntyneelle laskulle. Olin maksanut sen kuulemma väärällä viitteellä mutta miten niin voi tehdä kun laitat sen viitteen mikä laskussa on.
        Liittymä oli tyttäreni mutta laskun maksan minä. Sitten meinasin mennä lankoja pitkin kun minulle suorastaan vittuiltiin että karhu on oikein ja joudun sen maksamaan.Lisäksi vaikka lopulta sanottiin että perintä lopetetaan,niin minun olisi muka pitänyt maksaa perintäkulut. Siinä vaiheessa sanoin tosi pahasti. Ja kaiken huipuksi,kun niitä laskuja oli siellä katsottu niin olin maksanut 60euron laskun kahteen kertaan. Että sellaisia ovat työntekijät asiakaspalvelussa. Siinä tulee sanottua pahasti, mutta kun eivät myönnä millään että vika on niiden eikä asiakkaiden. Mulla loppuu kahden vuoden sopimus kohta ja sen jälkeen hyvästi Elisa.


    • R-kioski

      paljon.

    • ......................

      Elisahan on ulkoistanut asiakaspalvelunsa, se selviää Elisan sivuilta. Tietoa ei ole, eikä resursseja täysipainoiseen asiakaspalveluun. Koulutuksen ja työvälineiden puute, sekä haluttomuus noiden epäkohtien korjaamiseen ei ole työntekijän, vaan työnantajan vika. Tekevät siis työtä niillä heikoilla eväillä, jotka heille on annettu. Tietysti työmotivaatio lähtee sitten jokaisesta itsestään, samoin kannattaisi ehkä kiinnittää huomiota siihen, millaiset sosiaaliset kyvyt ja yleinen sivistystaso on tuohon työhön valituilla.
      Terv. nimim suoraa v****ilua Elisan aspasta saanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pystyisitkö pitämään

      Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3153
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

      Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3143
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

      Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2805
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

      Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      157
      2706
    5. Tuntuuko ettet tiedä

      Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2069
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

      Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      10
      1723
    7. Sinä se vaan jaksat

      Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1347
    8. Kirjotan ikävää ulos

      Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      11
      1330
    9. iltalehden uutinen poistettiin?

      Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1286
    10. Onnettomuus

      Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1227
    Aihe