Elisan asiakaspalvelijoilla

varmaan vaikeaa.

Voin vain kuvitella kuinka Elisan asiakaspalvelijoilla on vaikeaa. Jos Elisa tekee elämän vaikeaksi asiakkailleen, niin sitä se tekee varmasti ainakin työntekijöilleen ja varsinkin asiakaspalvelijoilleen. He kun joutuvat olemaan ne, jotka kohtaavat kaikki tuhannet vihaiset asiakkaat ja varmasti joutuvat kuuntelemaan paljon asiattomuuksia ja uhkailuja.

Toivottavasti Elisa edes maksaa heille hyvää palkkaa, kun joutuvat Elisan aiheuttamia sotkuja selvittelemään.

Itse olen ollut kymmenen vuotta sitten puhelinmyyjänä ja siinä sain kuulla aivan tarpeeksi huutoa ja uhkailua, mutta minä pystyin aina sulkemaan linjan jos asiakas oli epämiellyttävä. Uskoisin että asiakaspalvelijoilla ei sellaista mahdollisuutta ole, ellei asiakas oikeasti ole erittäin uhkaava ja häiritsevä.

Itse olen ollut DNA:n asiakas jo vuosia, mutta jouduin soittamaan Elisan asiakaspalveluun eräänä päivänä, koska vaimollani on Elisan liittymä ja hän halusi pakettiinsa lisää minuutteja.

Minä en kuitenkaan voinut niitä lisätä, koska liittymä on vaimoni. Ei siinä mitään, ymmärrän täysin että en voi toisen ihmisen liittymään tehdä muutoksia, joten sovittiin että vaimoni soittaa asiakaspalveluun illemmalla.

Koko puhelun ajan oli havaittavissa kuinka asiakaspalvelija oli koko ajan kuin varpaillaan ja varuillaan, suorastaan peloissaan. Hän pahoitteli monesti, että ei voi tehdä muutoksia koska minä en ole omistaja. Myöhemmin illalla vaimoni soitti sinne ja sai muutokset tehtyä ilman ongelmia. Hän huomasi ihan saman asian.

Toivottavasti Elisa saisi vihdoin ja viimein asiat kuntoon jo ihan vain työntekijöidenkin (ja asiakkaiden) takia. Itse en voisi kuvitellakaan itseäni sellaiseen hommaan.

7

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalaa

      Elisan asiakaspalvelu on kuuleman mukaan rankka paikka ja asiakkaat vihaisia kuin ärsytetyt ampiaiset, valmiina pistämään terävällä kielellä.

      Olisi kiva tietää onko siellä isokin vaihtuvuus, jos työ on niin stressaavaa.

      • ,,,,,

        joo, on varmasti rankkaa..mut hommahan on ammatinvalintakysymys, kyllä jokaisen palveluammattiin haluavan on tajuttava et asiakkaat voi olla välillä hieman veemäisiä...ja kellekä ne asiakkaat valittas jos ei asiakaspalvelulle, varsinkin kun homma kusee näin pahasti...ei ne sieltä pomollekkaan yhdistä...


    • Rombo

      pystyy muuten varmasti joku muu kun liittymän omistaja esim.sulkemaan/avaamaan toisen henkilön liittymän..itselleni kävi näin..

    • jaatäti

      Kuules, kyllä elisalla on oman näköiset palvelijat.
      Saan. Luultavasti, yhden nalkkiin, kun on laittanut laskuni kurillaan intrulle. sellaisen, jota ei edes ole ...

      • myös niin

        että suorastaan törkeitä ovat asiakaspalvelussa. Soitin sinne kun mulle myös tuli perintäkirje joulukuussa erääntyneelle laskulle. Olin maksanut sen kuulemma väärällä viitteellä mutta miten niin voi tehdä kun laitat sen viitteen mikä laskussa on.
        Liittymä oli tyttäreni mutta laskun maksan minä. Sitten meinasin mennä lankoja pitkin kun minulle suorastaan vittuiltiin että karhu on oikein ja joudun sen maksamaan.Lisäksi vaikka lopulta sanottiin että perintä lopetetaan,niin minun olisi muka pitänyt maksaa perintäkulut. Siinä vaiheessa sanoin tosi pahasti. Ja kaiken huipuksi,kun niitä laskuja oli siellä katsottu niin olin maksanut 60euron laskun kahteen kertaan. Että sellaisia ovat työntekijät asiakaspalvelussa. Siinä tulee sanottua pahasti, mutta kun eivät myönnä millään että vika on niiden eikä asiakkaiden. Mulla loppuu kahden vuoden sopimus kohta ja sen jälkeen hyvästi Elisa.


    • R-kioski

      paljon.

    • ......................

      Elisahan on ulkoistanut asiakaspalvelunsa, se selviää Elisan sivuilta. Tietoa ei ole, eikä resursseja täysipainoiseen asiakaspalveluun. Koulutuksen ja työvälineiden puute, sekä haluttomuus noiden epäkohtien korjaamiseen ei ole työntekijän, vaan työnantajan vika. Tekevät siis työtä niillä heikoilla eväillä, jotka heille on annettu. Tietysti työmotivaatio lähtee sitten jokaisesta itsestään, samoin kannattaisi ehkä kiinnittää huomiota siihen, millaiset sosiaaliset kyvyt ja yleinen sivistystaso on tuohon työhön valituilla.
      Terv. nimim suoraa v****ilua Elisan aspasta saanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1208
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      988
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe