Ollaan menossa Edinburghiin viikoksi ja suunnitteilla päiväretki tai pari jonkun firman järjestämänä.
Onko tietoa mikä on luotettava ja hyvä yritys?
Netistä näyttää löytyvän useampia retkien järjestäjiä
Kiertomatkoista?
3
1592
Vastaukset
- ainakin jos
vasta silloin olet varaamassa niin Waverley aseman vieressä Edinburgh'issa on info piste ja siellä tarjolla retkeä jos toista ja uskon, että ainakin tähän aikaan vuodesta (jos siis nyt lähiaikoina olet menossa) niihin pääsee hyvin mukaan. Käy muuten Edinburgh'in turisti infon sivuila ja katso millaisia firmoja suosittelevat.
- nina a
Muakin tämä kiinnostaisi. Ollaan kesäkuun alussa menossa muutamaksi päiväksi Ediin ja ollaan mietitty jotain päiväretkeä Ylämaille ja Loch Nessille. Lähinnä siksi, että Edistä Nessiin tehtävät retket tuntuu ainakin kuvauksen perusteella kattavan aika hyvin kivoja kohteita ja maisemia. Ehkä tuollaisella retkellä saisi paremmin kokonaiskäsitystä Skotlannista. Noita erilaisia palveluntarjoajia on vain tosi paljon ja näyttäisi siltä, että suurimmalla osalla on reitti ja aikataulut kutakuinkin samat. Kuin myös hinnat. Vaikea valita. Ja mielellään varattaisiin matka jo etukäteen.
- on pakko
kiertää. Siis junalla noin kahden tunnin reissu Edinburghista pohjoiseen. Hinta 8 puntaa per lurjus. Päiväliput, joten voi jäädä pois välillä. Esim. Kirkcaldy on hieno pieni rantakaupunki, jossa kannattaa pysähtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106