Minulla on 4 rottaa ja olen miettinyt että kuinka kauan ne pärjäävät yksikseen jos niille jättää paljon ruokaa ja vettä häkkiin?
Kuinka kauan rotat pärjää yksin?
7
3215
Vastaukset
- Kati
Mä en raaskis jättää yhtäkään mun eläintä päiväksi pidempään yksin. Seurusteluu ihmisenkin kaa ne tarvii kuitenkin joka päivä. Suosittelisin max. 1-2 pv.
- Jonna ;)
Mä luulisin että ne ei pärjää kun pari-kolmepäivää meillä 2 rottaa ja ne ei oo ollut ku kerran 2 pvä yksin kun oltiin laivalla mutta kun sulla on 4 rottaaa ni tarvii jättää paljon ravintoa !!ja jos oot piakoin lähössä ja rotat on jää kotiin ni kannattaaa ostaa monta vesipulloa kun on näin kuuma! Ite oon lähös 2.8 Marmariksel viikoks ja lemmikit(2 rottaa & 2 gerbua) jää kotiin ja joku käy ruokkii tai serkut ottaa ne hoitoo vaikka niillä on jo 1 undulaatti,i chinchilla,1 koira ,5 kissaa ja 2 hiirtä!:)
- Leena
Eli pari päivää pärjäävät. Rotille tulee jättää paljon kuivaruokaa mutta ei lainkaan tuoreruokaa, koska se voi pilaantua ja aiheuttaa rotille mahavaivoja. Vettä tulee olla vähintään kahdessa juomapullossa (sinun kohdallasi kolme ei olisi hätävarjelun liioittelua).
Häkki tulee siivota vähän ennen matkalle lähtöä ja luukkujen kiinnipysyminen varmistetaan esim. rautalangalla juuri ennen lähtöä. On myös huolehdittava, että häkki ei ole vetoisessa paikassa eikä siihen saa missään vaiheessa päivää osua suora auringonpaiste.
Et saa tietenkään jättää rottia yksin jos edes epäilet yhdenkään olevan sairas. Rotta ei kestä kauan ilman hoitoa.
http://www.geocities.com/leenanrotat - apuva
kyllähän ne varmaan PÄRJÄÄ pari päivää, mutt itse en ikinä jättäisi lemmikeitäni ainakaan päivää kauemmaksi ajaksi yksin!!! IKINÄ ET VOI TIETÄÄ MITÄ TAPAHTUU!!! AJATTELE JOS JOKU ROTISTASI LOUKKAANTUU!???! SIELLÄ SE SITTEN KITUU MONTA PÄIVÄÄ ILMAN MINKÄÄNLAISTA APUA!!!! KAMALAA EDES AJATELLA!!!
- Anonyymi
Mulla ois yks juttu ku jätin kaheks yöks kaks rottaa yksin. Niillä oli kaks vesi pulloo ja kuivaruokaa. Onko ne enää elossa?
- Anonyymi
On varmasti jos kaikki oli rotilla kunnossa kun lähdit eli toimivat juomapullot täynnä vettä ja ruokaa tarpeeksi. Varmasti pärjäävät pari päivää. (Itse jättäisin lähtiessä vielä jonkin tuorepalan.)
- Anonyymi
Rotat kerääntyvät Mac Donaldsiin. He jotka ovat ihmisiä eivät rottia potkitaan pois Mäkkäristä ja syljetään perään.
Mäkkäri eli Mac Donalds Suosittelen pysymään pois. Kukaan, joka on pitkään työskennellyt tuossa firmassa ei ole hyvä tyyppi. Hyvät ihmiset potkitaan Mäkkäristä ulos. Vuoropäälliköt ja ravintolapäälliköt ovat ötököitä eivät ihmisiä. Henkilökunta pidetään huumehumalassa juottamalla jokaista heistä henkilökohtaisesta mukista, jonka sisäpinta sivellään psykedeelillä. Monella on työvuorossa punoittavat silmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797422
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853262- 572325
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691482Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691434- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201316Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028