Kuinka kauan rotat pärjää yksin?

jasperi

Minulla on 4 rottaa ja olen miettinyt että kuinka kauan ne pärjäävät yksikseen jos niille jättää paljon ruokaa ja vettä häkkiin?

7

2614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kati

      Mä en raaskis jättää yhtäkään mun eläintä päiväksi pidempään yksin. Seurusteluu ihmisenkin kaa ne tarvii kuitenkin joka päivä. Suosittelisin max. 1-2 pv.

    • Jonna ;)

      Mä luulisin että ne ei pärjää kun pari-kolmepäivää meillä 2 rottaa ja ne ei oo ollut ku kerran 2 pvä yksin kun oltiin laivalla mutta kun sulla on 4 rottaaa ni tarvii jättää paljon ravintoa !!ja jos oot piakoin lähössä ja rotat on jää kotiin ni kannattaaa ostaa monta vesipulloa kun on näin kuuma! Ite oon lähös 2.8 Marmariksel viikoks ja lemmikit(2 rottaa & 2 gerbua) jää kotiin ja joku käy ruokkii tai serkut ottaa ne hoitoo vaikka niillä on jo 1 undulaatti,i chinchilla,1 koira ,5 kissaa ja 2 hiirtä!:)

    • Leena

      Eli pari päivää pärjäävät. Rotille tulee jättää paljon kuivaruokaa mutta ei lainkaan tuoreruokaa, koska se voi pilaantua ja aiheuttaa rotille mahavaivoja. Vettä tulee olla vähintään kahdessa juomapullossa (sinun kohdallasi kolme ei olisi hätävarjelun liioittelua).

      Häkki tulee siivota vähän ennen matkalle lähtöä ja luukkujen kiinnipysyminen varmistetaan esim. rautalangalla juuri ennen lähtöä. On myös huolehdittava, että häkki ei ole vetoisessa paikassa eikä siihen saa missään vaiheessa päivää osua suora auringonpaiste.

      Et saa tietenkään jättää rottia yksin jos edes epäilet yhdenkään olevan sairas. Rotta ei kestä kauan ilman hoitoa.

      http://www.geocities.com/leenanrotat

    • apuva

      kyllähän ne varmaan PÄRJÄÄ pari päivää, mutt itse en ikinä jättäisi lemmikeitäni ainakaan päivää kauemmaksi ajaksi yksin!!! IKINÄ ET VOI TIETÄÄ MITÄ TAPAHTUU!!! AJATTELE JOS JOKU ROTISTASI LOUKKAANTUU!???! SIELLÄ SE SITTEN KITUU MONTA PÄIVÄÄ ILMAN MINKÄÄNLAISTA APUA!!!! KAMALAA EDES AJATELLA!!!

    • Anonyymi

      Mulla ois yks juttu ku jätin kaheks yöks kaks rottaa yksin. Niillä oli kaks vesi pulloo ja kuivaruokaa. Onko ne enää elossa?

      • Anonyymi

        On varmasti jos kaikki oli rotilla kunnossa kun lähdit eli toimivat juomapullot täynnä vettä ja ruokaa tarpeeksi. Varmasti pärjäävät pari päivää. (Itse jättäisin lähtiessä vielä jonkin tuorepalan.)


    • Anonyymi

      Rotat kerääntyvät Mac Donaldsiin. He jotka ovat ihmisiä eivät rottia potkitaan pois Mäkkäristä ja syljetään perään.

      Mäkkäri eli Mac Donalds Suosittelen pysymään pois. Kukaan, joka on pitkään työskennellyt tuossa firmassa ei ole hyvä tyyppi. Hyvät ihmiset potkitaan Mäkkäristä ulos. Vuoropäälliköt ja ravintolapäälliköt ovat ötököitä eivät ihmisiä. Henkilökunta pidetään huumehumalassa juottamalla jokaista heistä henkilökohtaisesta mukista, jonka sisäpinta sivellään psykedeelillä. Monella on työvuorossa punoittavat silmät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe