Minulla on 4 rottaa ja olen miettinyt että kuinka kauan ne pärjäävät yksikseen jos niille jättää paljon ruokaa ja vettä häkkiin?
Kuinka kauan rotat pärjää yksin?
7
3726
Vastaukset
- Kati
Mä en raaskis jättää yhtäkään mun eläintä päiväksi pidempään yksin. Seurusteluu ihmisenkin kaa ne tarvii kuitenkin joka päivä. Suosittelisin max. 1-2 pv.
- Jonna ;)
Mä luulisin että ne ei pärjää kun pari-kolmepäivää meillä 2 rottaa ja ne ei oo ollut ku kerran 2 pvä yksin kun oltiin laivalla mutta kun sulla on 4 rottaaa ni tarvii jättää paljon ravintoa !!ja jos oot piakoin lähössä ja rotat on jää kotiin ni kannattaaa ostaa monta vesipulloa kun on näin kuuma! Ite oon lähös 2.8 Marmariksel viikoks ja lemmikit(2 rottaa & 2 gerbua) jää kotiin ja joku käy ruokkii tai serkut ottaa ne hoitoo vaikka niillä on jo 1 undulaatti,i chinchilla,1 koira ,5 kissaa ja 2 hiirtä!:)
- Leena
Eli pari päivää pärjäävät. Rotille tulee jättää paljon kuivaruokaa mutta ei lainkaan tuoreruokaa, koska se voi pilaantua ja aiheuttaa rotille mahavaivoja. Vettä tulee olla vähintään kahdessa juomapullossa (sinun kohdallasi kolme ei olisi hätävarjelun liioittelua).
Häkki tulee siivota vähän ennen matkalle lähtöä ja luukkujen kiinnipysyminen varmistetaan esim. rautalangalla juuri ennen lähtöä. On myös huolehdittava, että häkki ei ole vetoisessa paikassa eikä siihen saa missään vaiheessa päivää osua suora auringonpaiste.
Et saa tietenkään jättää rottia yksin jos edes epäilet yhdenkään olevan sairas. Rotta ei kestä kauan ilman hoitoa.
http://www.geocities.com/leenanrotat - apuva
kyllähän ne varmaan PÄRJÄÄ pari päivää, mutt itse en ikinä jättäisi lemmikeitäni ainakaan päivää kauemmaksi ajaksi yksin!!! IKINÄ ET VOI TIETÄÄ MITÄ TAPAHTUU!!! AJATTELE JOS JOKU ROTISTASI LOUKKAANTUU!???! SIELLÄ SE SITTEN KITUU MONTA PÄIVÄÄ ILMAN MINKÄÄNLAISTA APUA!!!! KAMALAA EDES AJATELLA!!!
- Anonyymi
Mulla ois yks juttu ku jätin kaheks yöks kaks rottaa yksin. Niillä oli kaks vesi pulloo ja kuivaruokaa. Onko ne enää elossa?
- Anonyymi
On varmasti jos kaikki oli rotilla kunnossa kun lähdit eli toimivat juomapullot täynnä vettä ja ruokaa tarpeeksi. Varmasti pärjäävät pari päivää. (Itse jättäisin lähtiessä vielä jonkin tuorepalan.)
- Anonyymi
Rotat kerääntyvät Mac Donaldsiin. He jotka ovat ihmisiä eivät rottia potkitaan pois Mäkkäristä ja syljetään perään.
Mäkkäri eli Mac Donalds Suosittelen pysymään pois. Kukaan, joka on pitkään työskennellyt tuossa firmassa ei ole hyvä tyyppi. Hyvät ihmiset potkitaan Mäkkäristä ulos. Vuoropäälliköt ja ravintolapäälliköt ovat ötököitä eivät ihmisiä. Henkilökunta pidetään huumehumalassa juottamalla jokaista heistä henkilökohtaisesta mukista, jonka sisäpinta sivellään psykedeelillä. Monella on työvuorossa punoittavat silmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698