Palstalaisille Hyvää Ystävänpäivää!

mies-v57

AAMUNAVAUS 1 YSTÄVYYS

Vietämme tänään ystävänpäivää, pyhän Valentinuksen muistopäivää, jota Suomessa on vietetty 80-luvulta asti. Ystävien muistaminen ja huomioiminen on tärkeä asia, sillä he ovat ihmisiä, joiden kanssa voimme jakaa jokapäiväiset ilomme ja surumme.

Pidämme usein ystävyyttä ja ystäviä itsestään selvinä asioina, jotka kuuluvat kaikkien elämään ja unohdamme, että on paljon ihmisiä, jotka ovat yksinäisiä ja toivovat kohtaavansa sen ikioman parhaan ystävän. Jos ajattelet hetken elämää ilman ystäviäsi, miltä se tuntuu? Olo tuntuu tyhjältä ja yksinäiseltä. Päivän hauskoja hetkiä ei voi jakaa ja niille ei voi jälkeenpäin nauraa kenenkään kanssa. Ikäviltä tuntuvista asioista ei voi puhua ystävälle, joka ymmärtäisi miltä meistä sillä hetkellä tuntui.

Ystävien merkitys on suurempi kuin jokapäiväisessä elämässämme edes huomaamme. Vasta ajateltuamme miltä tuntuisi olla ilman heitä, huomaamme että monet asiat menettäisivät merkitystään, kun ei olisi ketään kenen kanssa jakaa niitä.

Tänään, ystävänpäivänä, mutta myös muina, aivan tavallisina päivinä voimme näyttää mitä ystävämme merkitsevät meille. Voimme myös löytää itsellemme uusia ystäviä, jotka ehkä vielä tuntevat olonsa yksinäisiksi. Voimme olla niitä vielä löytämättömiä parhaita ystäviä, ja vaikka emme olisikaan juuri se paras ystävä, voimme silti osoittaa välittävämme toisesta.

Se ei maksa meille mitääm,mutta voi jollekkin olla elämän suurin rikkaus.

11

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti puskasta

      ja oikein hyvää yötä.

    • Puidenhalaaja

      Ja oikein lämpimät halit kaikille palstalaisille:D

    • Minun puolestani myös kaikille teille mussukoille Hyvää Ystävänpäivää..:)

    • Kurvipimu.

      Kiitos sinulle komea ja ihana mies.
      Olet tämän palstan yksi harvoja todellisia
      Miehiä. MUISKIS))

    • Kaivanto

      myös sinulle Mies. Samoin kaikille palstaa lukeville, tänne kirjoitteleville nikeille ja nikittömille ikään, kokoon, rotuun tai mihinkään muuhunkaan erottavaan tekijään katsomatta. *Lämmin Halaus*

      • mies-v57

        Kiitos.
        Voi osittaa ystävyyttä kaikille tai joillekkin.
        Ja näyttää mitä menneet vuodet on opettaneet.

        Muista vilkuttaa!!


    • enkelitrio

      Iloista ystävänpäivää !
      Kaikille,tutuille ja vähemmän tutuille !
      Pitäkää huolta toisistanne !

    • namisuku

      ...sulle kans;)

    • lähetysaika

      on just eikä melkein. (klo 00.00)

    • Luin kirjoituksesi ja jäin oikein miettimään asiaa.
      Ystävyyden raja on häilyvä, mutta se mitä kirjoitit; Päivän hauskoja hetkiä ei voi jakaa ja niille ei voi jälkeenpäin nauraa kenenkään kanssa.

      Suurimman osan päivästä vietän työkavereiden kanssa. He ovat todellakin tärkeitä ihmisiä.

      Kiitos :) Ostan heille huomenna jotain hyvää kahvipöytään.

    • HTZA

      kanssa "Maamme"- kirjaa.
      Emme löytäneet moista juhlapäivää. Taitaa olla joku ulko-uskovaisten juttu.
      Otimme tuopit, ystävien kesken.
      Meidän kun ei tarvitse hölistä turhista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe