harmaantuu silmissä

KAUHEETA !!!!!!!!!

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=514187&in_page_id=1773

18

2829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yli 50-vuotiaana?

Tuu sit sanomaan.

• suonissaan

Ihan normaalia tuo harmaan tuleminen.
      Näyttää vielä melko lailla ikäiseltään naamastaan, joten ei voi kun ihailla tuota Madonnan rohkeutta olla oma itsensä.

Julkkikset kun ei tavisten mielestä saisi vanheta.

• ---

Miten plastiikkakirurgia ja vuosikymmenien hiustenvärjäys liittyvät siihen, että Madonna ei pelkää olla oma itsensä?

• käyneen
        --- kirjoitti:

Miten plastiikkakirurgia ja vuosikymmenien hiustenvärjäys liittyvät siihen, että Madonna ei pelkää olla oma itsensä?

plastiikkakirurgilla? (Median sanako on sinulle yhtä kuin totuus?)

Ja tukkaansa nyt värjää jokainen.

Hän on persoona, joka ei halutessaan mielistele ketään. Joka on hänen uraansa seurannut alusta asti, tietää mistä puhun.

• UUDESTAAN!
    • Ikääkin on!

No onko tuo nyt ihme?!! Tädillä kuitenkin sitä ikää on jo jonkun verran.

Minun mielestä Madonna on kuitenkin edelleen kaunis. Ei ole rupsahtanut samalla tavalla kuin muut saman ikäiset. Pitää kunnostaan hyvää huolta ja se näkyy.

• eikös me...

muutkin tulla harmaaksi jossain vaiheessa... kaunista kun sen vain osaa hyödyntää

• Marina1

että rva G.Richie on jo legenda, oli hän luonnostaan kaunis, tahi ei. Maddy ollut jo 26 vuotta parrasvaloissa, ja voitte kuvitella, miltä "tavis kuolevainen" taikka toinen stara näyttäis, 50 kymppisenä.
        Tälle pilkunviilajalle, joka kehotta laskemisen opettelua...kyllähän se niin on, että Maddulle elokuussa 50 tärähtää, ja 16.8.08 hän on jo YLI 50.
        Matoannalla on rotugeenejä ja rutkasti onnea, unohtamatta älyä, näköä ja armotonta työtä ja tahtoa.
        Se joka, Madonnaa kyseenalaistaa, on kyllä täys Urvelo ;)
        Kisses ´nd Hugs

• upeamadonna!
        Marina1 kirjoitti:

että rva G.Richie on jo legenda, oli hän luonnostaan kaunis, tahi ei. Maddy ollut jo 26 vuotta parrasvaloissa, ja voitte kuvitella, miltä "tavis kuolevainen" taikka toinen stara näyttäis, 50 kymppisenä.
        Tälle pilkunviilajalle, joka kehotta laskemisen opettelua...kyllähän se niin on, että Maddulle elokuussa 50 tärähtää, ja 16.8.08 hän on jo YLI 50.
        Matoannalla on rotugeenejä ja rutkasti onnea, unohtamatta älyä, näköä ja armotonta työtä ja tahtoa.
        Se joka, Madonnaa kyseenalaistaa, on kyllä täys Urvelo ;)
        Kisses ´nd Hugs

Näyttääkö vanhentuneelta uudessa 4 Minutes videossa: http://www.youtube.com/watch?v=oKoh0b531Ms&fmt=18 ???

• leikatulta

• kaunistuu
        upeamadonna! kirjoitti:

Näyttääkö vanhentuneelta uudessa 4 Minutes videossa: http://www.youtube.com/watch?v=oKoh0b531Ms&fmt=18 ???

Minusta Madonna vain kaunistuu vanhetessaan. Nuorena näytti aika vanhalle, nyt viisikymppisenä on kuin nuori tyttö. Kyllä Madonna on aina upea. Ei voi kuin ihailla. Muuten, onko Madonna käynyt kauneusleikkauksissa? Kun minä jostain joskus kuulin, että ei olisi käynyt.

• leikattu
        kaunistuu kirjoitti:

Minusta Madonna vain kaunistuu vanhetessaan. Nuorena näytti aika vanhalle, nyt viisikymppisenä on kuin nuori tyttö. Kyllä Madonna on aina upea. Ei voi kuin ihailla. Muuten, onko Madonna käynyt kauneusleikkauksissa? Kun minä jostain joskus kuulin, että ei olisi käynyt.

kasvojenkohotus ainakin ja tisseillekin on varmaan tehty jotain. niin ovat täyteläiset nollakoon naisella..

Madonna ei ole kieltänyt kauneusleikkauksia vaan sanonut että se on yksityisasia.

• polis

Antaa harmaantua ihan rauhassa.Sama kohtalo meillä kaikilla on! Onko jotenkin outoa?

• chloe

... ei oo se elämä ikuista ;D ei ees julkuil!

• Teras-tyttö

HARMAA,JOO SE ON TOSI KATASTROOFI,MUTTA
      EI 50-KYMPISELLÄ VAAN,KUN OLET 24,MITÄS SITTEN
      SANOTTE,MINULLA ON KAKS TYTTÖ YST.JA 3POIKA YST.
      KENELLÄ ON JO SEE KATASTOOFI OLEMASSA.

• SHAKETHATASS

Kyllähän tossa iässä jo alkaa rupsahtaa ei madonnakaa mikää ihmenainen oo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe