harmaantuu silmissä

KAUHEETA !!!!!!!!!

18

2810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yli 50-vuotiaana?

      Tuu sit sanomaan.

    • suonissaan

      Ihan normaalia tuo harmaan tuleminen.
      Näyttää vielä melko lailla ikäiseltään naamastaan, joten ei voi kun ihailla tuota Madonnan rohkeutta olla oma itsensä.

      Julkkikset kun ei tavisten mielestä saisi vanheta.

      • ---

        Miten plastiikkakirurgia ja vuosikymmenien hiustenvärjäys liittyvät siihen, että Madonna ei pelkää olla oma itsensä?


      • käyneen
        --- kirjoitti:

        Miten plastiikkakirurgia ja vuosikymmenien hiustenvärjäys liittyvät siihen, että Madonna ei pelkää olla oma itsensä?

        plastiikkakirurgilla? (Median sanako on sinulle yhtä kuin totuus?)

        Ja tukkaansa nyt värjää jokainen.

        Hän on persoona, joka ei halutessaan mielistele ketään. Joka on hänen uraansa seurannut alusta asti, tietää mistä puhun.


    • UUDESTAAN!
    • Ikääkin on!

      No onko tuo nyt ihme?!! Tädillä kuitenkin sitä ikää on jo jonkun verran.

      Minun mielestä Madonna on kuitenkin edelleen kaunis. Ei ole rupsahtanut samalla tavalla kuin muut saman ikäiset. Pitää kunnostaan hyvää huolta ja se näkyy.

    • eikös me...

      muutkin tulla harmaaksi jossain vaiheessa... kaunista kun sen vain osaa hyödyntää

      • Marina1

        että rva G.Richie on jo legenda, oli hän luonnostaan kaunis, tahi ei. Maddy ollut jo 26 vuotta parrasvaloissa, ja voitte kuvitella, miltä "tavis kuolevainen" taikka toinen stara näyttäis, 50 kymppisenä.
        Tälle pilkunviilajalle, joka kehotta laskemisen opettelua...kyllähän se niin on, että Maddulle elokuussa 50 tärähtää, ja 16.8.08 hän on jo YLI 50.
        Matoannalla on rotugeenejä ja rutkasti onnea, unohtamatta älyä, näköä ja armotonta työtä ja tahtoa.
        Se joka, Madonnaa kyseenalaistaa, on kyllä täys Urvelo ;)
        Kisses ´nd Hugs


      • upeamadonna!
        Marina1 kirjoitti:

        että rva G.Richie on jo legenda, oli hän luonnostaan kaunis, tahi ei. Maddy ollut jo 26 vuotta parrasvaloissa, ja voitte kuvitella, miltä "tavis kuolevainen" taikka toinen stara näyttäis, 50 kymppisenä.
        Tälle pilkunviilajalle, joka kehotta laskemisen opettelua...kyllähän se niin on, että Maddulle elokuussa 50 tärähtää, ja 16.8.08 hän on jo YLI 50.
        Matoannalla on rotugeenejä ja rutkasti onnea, unohtamatta älyä, näköä ja armotonta työtä ja tahtoa.
        Se joka, Madonnaa kyseenalaistaa, on kyllä täys Urvelo ;)
        Kisses ´nd Hugs

        Näyttääkö vanhentuneelta uudessa 4 Minutes videossa: http://www.youtube.com/watch?v=oKoh0b531Ms&fmt=18 ???


      • leikatulta

      • kaunistuu
        upeamadonna! kirjoitti:

        Näyttääkö vanhentuneelta uudessa 4 Minutes videossa: http://www.youtube.com/watch?v=oKoh0b531Ms&fmt=18 ???

        Minusta Madonna vain kaunistuu vanhetessaan. Nuorena näytti aika vanhalle, nyt viisikymppisenä on kuin nuori tyttö. Kyllä Madonna on aina upea. Ei voi kuin ihailla. Muuten, onko Madonna käynyt kauneusleikkauksissa? Kun minä jostain joskus kuulin, että ei olisi käynyt.


      • leikattu
        kaunistuu kirjoitti:

        Minusta Madonna vain kaunistuu vanhetessaan. Nuorena näytti aika vanhalle, nyt viisikymppisenä on kuin nuori tyttö. Kyllä Madonna on aina upea. Ei voi kuin ihailla. Muuten, onko Madonna käynyt kauneusleikkauksissa? Kun minä jostain joskus kuulin, että ei olisi käynyt.

        kasvojenkohotus ainakin ja tisseillekin on varmaan tehty jotain. niin ovat täyteläiset nollakoon naisella..

        Madonna ei ole kieltänyt kauneusleikkauksia vaan sanonut että se on yksityisasia.


    • polis

      Antaa harmaantua ihan rauhassa.Sama kohtalo meillä kaikilla on! Onko jotenkin outoa?

    • chloe

      ... ei oo se elämä ikuista ;D ei ees julkuil!

    • Teras-tyttö

      HARMAA,JOO SE ON TOSI KATASTROOFI,MUTTA
      EI 50-KYMPISELLÄ VAAN,KUN OLET 24,MITÄS SITTEN
      SANOTTE,MINULLA ON KAKS TYTTÖ YST.JA 3POIKA YST.
      KENELLÄ ON JO SEE KATASTOOFI OLEMASSA.

    • SHAKETHATASS

      Kyllähän tossa iässä jo alkaa rupsahtaa ei madonnakaa mikää ihmenainen oo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe