harmaantuu silmissä
18
2829
Vastaukset
- yli 50-vuotiaana?
Tuu sit sanomaan.
- suonissaan
Ihan normaalia tuo harmaan tuleminen.
Näyttää vielä melko lailla ikäiseltään naamastaan, joten ei voi kun ihailla tuota Madonnan rohkeutta olla oma itsensä.
Julkkikset kun ei tavisten mielestä saisi vanheta.- ---
Miten plastiikkakirurgia ja vuosikymmenien hiustenvärjäys liittyvät siihen, että Madonna ei pelkää olla oma itsensä?
- käyneen
--- kirjoitti:
Miten plastiikkakirurgia ja vuosikymmenien hiustenvärjäys liittyvät siihen, että Madonna ei pelkää olla oma itsensä?
plastiikkakirurgilla? (Median sanako on sinulle yhtä kuin totuus?)
Ja tukkaansa nyt värjää jokainen.
Hän on persoona, joka ei halutessaan mielistele ketään. Joka on hänen uraansa seurannut alusta asti, tietää mistä puhun.
- UUDESTAAN!
TÄÄLTÄ: http://www.activeboard.com/forum.spark?forumID=35730&p= 3&topicID=14756737
Madonna näyttää todella upealta! - Ikääkin on!
No onko tuo nyt ihme?!! Tädillä kuitenkin sitä ikää on jo jonkun verran.
Minun mielestä Madonna on kuitenkin edelleen kaunis. Ei ole rupsahtanut samalla tavalla kuin muut saman ikäiset. Pitää kunnostaan hyvää huolta ja se näkyy. - eikös me...
muutkin tulla harmaaksi jossain vaiheessa... kaunista kun sen vain osaa hyödyntää
- Marina1
että rva G.Richie on jo legenda, oli hän luonnostaan kaunis, tahi ei. Maddy ollut jo 26 vuotta parrasvaloissa, ja voitte kuvitella, miltä "tavis kuolevainen" taikka toinen stara näyttäis, 50 kymppisenä.
Tälle pilkunviilajalle, joka kehotta laskemisen opettelua...kyllähän se niin on, että Maddulle elokuussa 50 tärähtää, ja 16.8.08 hän on jo YLI 50.
Matoannalla on rotugeenejä ja rutkasti onnea, unohtamatta älyä, näköä ja armotonta työtä ja tahtoa.
Se joka, Madonnaa kyseenalaistaa, on kyllä täys Urvelo ;)
Kisses ´nd Hugs - upeamadonna!
Marina1 kirjoitti:
että rva G.Richie on jo legenda, oli hän luonnostaan kaunis, tahi ei. Maddy ollut jo 26 vuotta parrasvaloissa, ja voitte kuvitella, miltä "tavis kuolevainen" taikka toinen stara näyttäis, 50 kymppisenä.
Tälle pilkunviilajalle, joka kehotta laskemisen opettelua...kyllähän se niin on, että Maddulle elokuussa 50 tärähtää, ja 16.8.08 hän on jo YLI 50.
Matoannalla on rotugeenejä ja rutkasti onnea, unohtamatta älyä, näköä ja armotonta työtä ja tahtoa.
Se joka, Madonnaa kyseenalaistaa, on kyllä täys Urvelo ;)
Kisses ´nd HugsNäyttääkö vanhentuneelta uudessa 4 Minutes videossa: http://www.youtube.com/watch?v=oKoh0b531Ms&fmt=18 ???
- leikatulta
upeamadonna! kirjoitti:
Näyttääkö vanhentuneelta uudessa 4 Minutes videossa: http://www.youtube.com/watch?v=oKoh0b531Ms&fmt=18 ???
ja videolla noin 24 vuotiaalta
- kaunistuu
upeamadonna! kirjoitti:
Näyttääkö vanhentuneelta uudessa 4 Minutes videossa: http://www.youtube.com/watch?v=oKoh0b531Ms&fmt=18 ???
Minusta Madonna vain kaunistuu vanhetessaan. Nuorena näytti aika vanhalle, nyt viisikymppisenä on kuin nuori tyttö. Kyllä Madonna on aina upea. Ei voi kuin ihailla. Muuten, onko Madonna käynyt kauneusleikkauksissa? Kun minä jostain joskus kuulin, että ei olisi käynyt.
- leikattu
kaunistuu kirjoitti:
Minusta Madonna vain kaunistuu vanhetessaan. Nuorena näytti aika vanhalle, nyt viisikymppisenä on kuin nuori tyttö. Kyllä Madonna on aina upea. Ei voi kuin ihailla. Muuten, onko Madonna käynyt kauneusleikkauksissa? Kun minä jostain joskus kuulin, että ei olisi käynyt.
kasvojenkohotus ainakin ja tisseillekin on varmaan tehty jotain. niin ovat täyteläiset nollakoon naisella..
Madonna ei ole kieltänyt kauneusleikkauksia vaan sanonut että se on yksityisasia.
- polis
Antaa harmaantua ihan rauhassa.Sama kohtalo meillä kaikilla on! Onko jotenkin outoa?
- chloe
... ei oo se elämä ikuista ;D ei ees julkuil!
- Teras-tyttö
HARMAA,JOO SE ON TOSI KATASTROOFI,MUTTA
EI 50-KYMPISELLÄ VAAN,KUN OLET 24,MITÄS SITTEN
SANOTTE,MINULLA ON KAKS TYTTÖ YST.JA 3POIKA YST.
KENELLÄ ON JO SEE KATASTOOFI OLEMASSA. - SHAKETHATASS
Kyllähän tossa iässä jo alkaa rupsahtaa ei madonnakaa mikää ihmenainen oo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882