HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ

Elisama

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE

33

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukka

      HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!!!

    • S-tintti

      kaikille,kiitos!

      • kaikille, vaikka taitaa olla "talven" kylmin päivä!


      • Ira¤
        Kirjo-Sieppo kirjoitti:

        kaikille, vaikka taitaa olla "talven" kylmin päivä!

        taitaa puhaltaa pohjisesta?


    • Vilma-t

      Pinnalla pysymiseen tarvitaan taustavoimia

      - joten Hyvää Ystävänpäivää kaikille yhteisesti ja jokaiselle erikseen -

      • nuuskamuikkunen`

        Hyvää ystävänpäivää myös sinulle Elisama ja kaikille muille palstalaisille, joidenka kanssa täällä voi jakaa iloja ja suruja!


    • ....................

      Sitä samaa sinulle ja liputetaan tänäänkin!!!!!

    • "ystävät ovat aina lähelläsi kun tarvitset niitä"-
      Niinkuin te palstalaiset olettekin ihan jokainen.
      Kiitoksia siitä.

      Ja pinkkiä ystävänpäivää kaikille !

    • Zom

      ...teille kaikille!

      "Hyvän ystävän tunnistaa siitä, että vaikka hän olisi kaukanakin, tuntuu kuitenkin siltä, että hän on lähellä."

      • Ira¤

        Ystävävänpäivä tervehdykset !

        Ystävyys
        on kuin
        vanha talo,
        jos et hoida sitä,
        se rapistuu.
        Ystävyyden talosta
        lämmin valo
        ulkomaailmaan
        heijastuu.


    • Hyvää ystävänpäivää kaikille ihmisystäville ja myös kaikenkarvaisille ystäville! Ystävyydellä emäntä ja Kissa :)

    • Rilena52

      "Ystävyys on elämän lahjoista suurin"!

      • mumsku

        ystävänpäivää kaikille !


    • sypis

      toivotukset minultakin kaikille.
      Tämä onkin ollut hieno viikko. Hyviä uutisia on saanut aika moni täällä.
      Onnea kaikille nyt ja jatkossakin.

    • Elisama

      Olisiko sinulla joku kaunis runo

      • Karjalankägönen

        Huomasin nyt vasta tään viestis,kun luin tuolta toisesta ketjusta toivveestas,tässäpä siulle ihan oma runo;

        Ilo ja Suru

        Eipä runo ainnaa kaunis oo,
        jos se tuskasta sydämen kerttoo,
        -mut voihan surusta tehä kaunniinppoo.
        kun niitä ystävät keskennään verttoo.

        Ja kun suru on huastettu jollekkii,
        päivä kirkkaammalta jo näyttää,
        ja voit olla olokapiänä toisillekkii
        joihen elämän murhe täyttää.

        Näin on tuska jo iloks muutettu
        ja itku on vaihtuna naurruun.
        On kaikki murhheet pakettiin laitettu
        ja surut on vaihettu laulluun.


      • Elisama
        Karjalankägönen kirjoitti:

        Huomasin nyt vasta tään viestis,kun luin tuolta toisesta ketjusta toivveestas,tässäpä siulle ihan oma runo;

        Ilo ja Suru

        Eipä runo ainnaa kaunis oo,
        jos se tuskasta sydämen kerttoo,
        -mut voihan surusta tehä kaunniinppoo.
        kun niitä ystävät keskennään verttoo.

        Ja kun suru on huastettu jollekkii,
        päivä kirkkaammalta jo näyttää,
        ja voit olla olokapiänä toisillekkii
        joihen elämän murhe täyttää.

        Näin on tuska jo iloks muutettu
        ja itku on vaihtuna naurruun.
        On kaikki murhheet pakettiin laitettu
        ja surut on vaihettu laulluun.

        Voi kiitos tuosta runosta.
        Jos olisin nainen niin sanoisin että oli Ihana, mutta kun olen mies niin sanon että on tosi hyvä runo.
        Kiitos vielä kerran.


      • ala-asteella olis
        Elisama kirjoitti:

        Voi kiitos tuosta runosta.
        Jos olisin nainen niin sanoisin että oli Ihana, mutta kun olen mies niin sanon että on tosi hyvä runo.
        Kiitos vielä kerran.

        ope kehunut tollasta runoo. ketä olis tommosen väsänny :D


      • Ira¤
        ala-asteella olis kirjoitti:

        ope kehunut tollasta runoo. ketä olis tommosen väsänny :D

        olisi äikän tunnilla tullut.


      • Ira¤
        Elisama kirjoitti:

        Voi kiitos tuosta runosta.
        Jos olisin nainen niin sanoisin että oli Ihana, mutta kun olen mies niin sanon että on tosi hyvä runo.
        Kiitos vielä kerran.

        olit lenkillä tänään? Silmätkin meinasivat paleltua
        tuolla puhurissa,heh:)


      • Elisama
        Ira¤ kirjoitti:

        olit lenkillä tänään? Silmätkin meinasivat paleltua
        tuolla puhurissa,heh:)

        Jo olin ja meinasi kuolema tulla kun oli niin kylmä;;)))


      • Elisama
        ala-asteella olis kirjoitti:

        ope kehunut tollasta runoo. ketä olis tommosen väsänny :D

        Voi jee ala-asteelakin olisit reputtanu tollasella äidinkielellä. ketä olis tommosen tekstin väsänny :D


      • vaarassa
        Elisama kirjoitti:

        Jo olin ja meinasi kuolema tulla kun oli niin kylmä;;)))

        taas?


      • Elisama
        vaarassa kirjoitti:

        taas?

        Tosikun vesi ja pitää kun seula;;)))


    • heiaijuujeeju

      toivoo heiaijuujeeju saatte olla onnellisia kun palstalla ei ole seriffiä kun seriffi astuu kehiin jää nämä huomenen toivotukset vähiin

      -heiaijuujeeju

      • heijari

        sinä olet ja mitä tuolla tarkotat aiotko häiriköijä vai mitä meinaat


      • häiriköijä.
        heijari kirjoitti:

        sinä olet ja mitä tuolla tarkotat aiotko häiriköijä vai mitä meinaat

        enää täällä kun kukkaan ei enää välitä
        keksi jotain uutta mikä kiinnostaa.

        häiriköinti alkaa olla jo TYLSÄÄ .


    • marliisi54

      samoin minulta, hyvää ystävänpäivää.

    • Karjalankägönen

      kaikille palstalaisille!

    • ovat ???

      vanhavaimo,jukka ym. useita on poissa ystävänpäivänä..

      • Ira¤

        ystäviä Kukka-Maaria,Metastaasi.Abe ja monta muuta toivottavasti voivat hyvin.


      • satunnaisesti vieraileva
        Ira¤ kirjoitti:

        ystäviä Kukka-Maaria,Metastaasi.Abe ja monta muuta toivottavasti voivat hyvin.

        Uskon, että poissaolevat kirjoittajat lukevat mutta eivät jaksa vaan kirjoittaa. Uusi päivä koittaa paremmin. Tsemppiä heillekin!


      • terveiset

        heti aloituksen jälkeen-et huomannut lukea niin tarkkaan!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe