Ystävänpäivänä

Sinä ihminen, ystävä palstojen
nyt päivääsi iloisna vietä.
Kenties yksinäisnäkin kulkien
tallaat elämän karua tietä.

Vaikka harmaa on tie talvinen
sit' ei valaise ees lumen vaippa,
kevään valoa kohti näin vaeltaen
ei liene tuo kohtuuton haitta.

Hyvää Ystävän päivää!

t. Ruuneperi

11

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edellisen runoilijan sanoihin, Ja toivotella kaikille oikein HYVÄÄ JA MUKAVAA YSTÄVÄN PÄIVÄÄ !
      Olen olematon keksimään mitään riimityksiä. On sen verran hyvä runo ,että sen piikkiin kai menee kaksikin toivotusta.

    • Maalaismies*

      Meillähän palstalla on joka päivä ystävän päivä, eiks jee! Kaikkea hyvää kaikille!

    • Mallamargareetta

      Ystävyys on pikkuinen ukko,
      jolla on kädessä avain ja lukko,
      niillä se sitoo sydämet yhteen
      niin kuin maamies pellolla lyhteen.

      Ystävällinen tervehdys palstalaisille!

    • Hyvää sinisen utuista ystävänpäivää aurinkoisena kevätaamuna. Tällaisena koen hyvän ystävän, hän on kuin päivänsäde joka tuo mukanaan hyvän olon tunteen elämään. Napauta linkkiä, please

      http://www.youtube.com/watch?v=3K_wO8QTVWE

      Palailin taas maisemiin.

    • Sukulaisuuteen synnytään.
      Ystävyys hankitaan.
      Hyvää ystävää ei korvaa mikään.

      Hyvää Ystävän Päivää!

    • main-eko

      Ystävän merkitys senkun korostuu mitä vanhemmaksi elää.Kellään ei yksin hyvä olla.Siksipä te nettiystävätkin olette rakkaita jok ikinen.Hyvää Ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti!

      • tulenlieskat**

        Iloista, aurinkoista, seurallista ja hyvää ystävänpäivää kaikille.
        Ystävyys elämänkeiton suola on,
        jokaiselle ilo verraton.

        Hyvää ystävänpäivää.


    • fiiuliN

      Viha voi muuttua rakkaudeksi
      ja rakkaus vihaksi...
      mutta YSTÄVYYS kestää

      Ystävät ovat kuin tähtiä
      vaikka niitä ei ainä näy
      ovat ne kuitenkin jossain.

    • Tuoksuvattu*

      Tosiystävä tietää minusta kaiken ja on silti ystäväni.

      Paremmin ei voi ystävyyttä määritellä:

      Hyvää Ystävänpäivää palstalaisille.

    • Helena04

      Yksinäisnä tietäin kuljen
      päiväin iloisna viettäen.
      Joskus kädet yhteen liitän
      kiitollisna kaikest kiitän.

      Tuuli tuolla tuivertaa.
      Omituista helmisää!
      Vaan jo mustarastaan äänen kuulin
      lauloi jähmettynein huulin.

      Kaihons kertoi liian varhain.
      Kevätäänens meille parhain.

      Kevättä kohden!
      Hyvää ystävänpäivää kaikille!

    • ledvalo

      Kiitos hienoista tervehdyksistä, joita luen tältä sivulta. Kaikille kaikkea hyvää, onnea ja iloa!
      Siteeraan marcus Aureliusta:
      "Hyväksy ne asiat, joihin kohtalo sitoo sinut, ja rakasta niitä ihmisiä, jotka kohtalo tuo polullesi, ja tee tämä koko sydämestäsi."

      Yhdyn edelliseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe