Hepskukkkuuuuu! Kukapa se taas täällä keikkuukaan ekana pystyssä? Hahhhaa, minä!
Hyvää Raitista Ystävänpäivää kaikille!
Torstai 14,2,2008 Hyvää Ystävänpäivää!
16
702
Vastaukset
- veska58
Olin kyllä jo ennen kuutta täällä,mutta syynä tyhmän pääni,jäi päiväys pois. Todellakin hyvää ystävänpäivää kaikille.
- tuhero60
Saat anteeksi.
- Täysivaltainen
Raitista päivää kaikille.
Minä en tohon amerikanhömppään, valentinuksen päivään eli rakastavaisten päivään aio toivotuksin osallistua. (Bisnesmiehet sen sitten Suomessa kaupallistaneet ystävänpäiväksi ja kehoitukseksi ostaa heidän lahjojaan. Voi ällö.)
Ja syykin on selvä. Minä olen jo muutenkin joka päivä kaveri kaikkien kanssa, myös itseni. Raittius kannattaa, ei tarvi näytellä ja lahjoa. Talvinen pakkas-aamu, mukava lähteä hiihto lenkille, kun ei ole rapulainen olo. Kyllä raitis päivä on monta kertaa parempi, kun viina höyryinen aamu. Raittiina meinasin olla tänäänkin. Raitista Ystävänpäivää kaikille !
- barbados
Raittiina uuteen päivään. mikäs tässä on ollessa.
- Oolofi
Harmi vaan että mulla ei oo ystäviä.
- paljonkin...
en ole ainoa, joka lukee kommenttejasi. Hyviä ovat. Rehellisen oloisin.
- T.J.S
Täällä myös ihana raitis ystävänpäivän aamu!!!
Toivon samaa teille kaikille! Halauksin/Tiina - Aina Holi
Raittiina tämäkin päivä ja Ystävänpäivää ihan kaikille!
- Jaatinen
Hyvää ja raitista ystävänpäivää kaikille alkoholisteille ja muille kohtuullista ystävänpäivää ;)
T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies- ex.Jaatinen
Oo varovainen Jaatinen, ettet taas ala kylvää matoja täpinöissäs. Pitää olla varovainen vaikka korkki onkin kii. Ja just siks, kunnet pysty tappaa mattoo ennää kotikonstein.
http://www.mbnet.fi/uutiset/?uutinen=2468
- rebekka-z
ja tyyni, tänäänkin.
Kun sitä rutinaa ystävänpäivästä, että amerikkalaista hömppää.
Viettäkäämme suomalaista VOITON-PÄIVÄÄ?
Ei kuitenkaan tuon naapurin voitonpäivää!
Noh ei tässä enään tiedä mitä viettää, aina osuu jonkun muunpäiväksi?
Mutta mehän voimme viettää tätä todella VOITON päivänä tämä on jo voitto tämä yksipäivä raittiina.
RAITTIINA.
- Kaaleppi
Hyvää Tinon päivää. Tänään ei heitetän lestiä vaan juhlitaan.
- teeki
Raittiina jatketaan edelleen! Hyvää ystävänpäivää kaikille palstaa käyttäville.
- Kalsarikänät
Selvänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483