Onko kellään tietoa/faktaa koska kyseistä moottoria saisi jettaan..?Vai tuleeko ollenkaan.. Kävin kyseisellä moottorilla varustettua Skodaa ajamassa ja olipa makea moottori! Tuo Skoda merkki vain jotenki epäilyttää..
Jettaan 1.8TSI
5
2220
Vastaukset
- 1.4 TSI:hin
Oletko ajanut myös kaksoisahdettua 1.4 TSI:tä 103kw -versiota? Mitkä ovat suurimmat ero ajotuntumassa näiden välillä?
Onko niin, että alaväännössä liikkeellelähtiessä 1.8 TSI hieman tuntuu vaisummalta, mutta sitten kierrosten kohotessa esim. ohitustilanteissa 1.8 TSI onkin voimakkaampi ja ärhäkämpi kuin 1.4 TSI?- jeedee
Tänää olis tarkoitus hakea 1.4tsi Jetta koeajolle. Ainakin numeroiden valossa tuo 1.8tsi tuntuisi ripeämmältä ja hajoavia turboja/ahtimia olisi yksi vähemmän!Aika mukavasti tuosta 1.8 alavääntöä löytyi! Kulutuksissa ei näyttäisi olevan suuria eroja..
- Suupertti
Olen koeajanut kummankin moottorin ja väännön suhteen 1.8 TSI on parempi - se vääntää tasaisemmin läpi koko kierrosalueen. Itseasiassa parhaimpia bensakoneita, mitä koskaan olen ajanut.
1.4 TSI on hyvä kone sekin, mutta ainakin koeajamani yksilö oli varsin hengetön alle 2000 kierroksen. Ahtimien tullessa peliin oli tuntemukset hieman samat kuin vanhassa 1.8 T -koneessa, eli turbopotkua oli havaittavissa. 1.4 TSI -koneen yhteyteen otttaisin DSG-laatikon, se varmaan tasoittaisi moottorin luonnetta alakierroksilla.
- Octaviaa??
Noista kahdesta Ocu on paljon laadukkaampi, vakaampi ajaa ja takatilat paremmat. Osta siis Ocu 1,8 -koneella.
- Mä vaan
takapenkkien tiloissa, jalkatiloissa,ppätiloissa tai takatiloissa ylipäätään ei ole mitään eroa. Ainoa ero on se että Octavia:n kontti on hieman isompi kuin Jetan sekä Ocuun lastaaminen on helpompaa liftback/hatcback-tyylisen ison luiskamaisen takaluukun vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882