Mukavaa keväistä päivää kaikille tällä sivulla vieraileville.Kalevi
Ystävän päivänä..
3
809
Vastaukset
- det samma :)
Thanks det samma, osaatko mitään lausua tuohon matka-autolla talvet marokossa kyselyyni, kun ei näytä ainakaan ketään muuta tietäjää kommentoivan
En kyllä valitettavasti pysty sanomaan matkailuautoasiaan oikeastaan yhtään mitään. Olen itse niita hotelli-ihmisiä.Tiedän sen verran, että Agadirissä näkee hyvin paljon matkailuautoja, joista hyvin monet ovat Ranskasta ja Saksasta. Melkein hotelli Al Moggaria vastapäätä on leirintäalue matkailuautoja varten. Tuo on Mohammed V-kadulla.En ole siellä käynyt, mutta se on muureilla ympäröity alue ja tietysti vartioitu.Ilmeisesti myöskin varustetaso on hyvä. Olen kuullut, että siellä on myöskin ravintola.Maksuista ja viipymisajasta en tiedä mitään.Valitan.-Marokon tiekartan olen aikoinani ostanut Akateemisesta kirjakaupasta Helsingissä. Toinen paikka josta kartan voisi löytää on Karttakeskus Vuorikadulla. Tietty samassa kaupungissa.-Yksi mahdollisuus on mennä matkatoimistoon ja pyytää heitä selvittämään hinta ym kysymyksiä.En tiedä ryhtyvätkö aselvittämään jos ei osta mitään.Kalevi
- jeniii
Osaisitko sinä kalevi.s viisaampana ja tietäväisenä vastata minun kysymyksiin agadiristä ja marrakeshistä? Olisin kiitollinen avusta :)Tuolta löytyypi kysymykset mitkä mieltäni painoi.
http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000959&posting=22000000033054376
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205