Mukavaa keväistä päivää kaikille tällä sivulla vieraileville.Kalevi
Ystävän päivänä..
3
798
Vastaukset
- det samma :)
Thanks det samma, osaatko mitään lausua tuohon matka-autolla talvet marokossa kyselyyni, kun ei näytä ainakaan ketään muuta tietäjää kommentoivan
En kyllä valitettavasti pysty sanomaan matkailuautoasiaan oikeastaan yhtään mitään. Olen itse niita hotelli-ihmisiä.Tiedän sen verran, että Agadirissä näkee hyvin paljon matkailuautoja, joista hyvin monet ovat Ranskasta ja Saksasta. Melkein hotelli Al Moggaria vastapäätä on leirintäalue matkailuautoja varten. Tuo on Mohammed V-kadulla.En ole siellä käynyt, mutta se on muureilla ympäröity alue ja tietysti vartioitu.Ilmeisesti myöskin varustetaso on hyvä. Olen kuullut, että siellä on myöskin ravintola.Maksuista ja viipymisajasta en tiedä mitään.Valitan.-Marokon tiekartan olen aikoinani ostanut Akateemisesta kirjakaupasta Helsingissä. Toinen paikka josta kartan voisi löytää on Karttakeskus Vuorikadulla. Tietty samassa kaupungissa.-Yksi mahdollisuus on mennä matkatoimistoon ja pyytää heitä selvittämään hinta ym kysymyksiä.En tiedä ryhtyvätkö aselvittämään jos ei osta mitään.Kalevi
- jeniii
Osaisitko sinä kalevi.s viisaampana ja tietäväisenä vastata minun kysymyksiin agadiristä ja marrakeshistä? Olisin kiitollinen avusta :)Tuolta löytyypi kysymykset mitkä mieltäni painoi.
http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000959&posting=22000000033054376
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1365176Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa713566"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1083437Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma562731Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.352349- 1171691
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3591192- 491166
- 49902
PrimeTimen kaikkitietävä yli-ihminen taas superasiallisena
Joku mistään mitään tietämätön antaa täysin vääriä ohjeita ihmisille. Onneksi maailmanhistorian ylivoimaisin yleisnero k59745