Britney Spearsin ohut paita ei peittänyt laulajattaren pömpöttävää vatsaa.
Britney kävi eilen tanssituntien välissä ostoksilla äitinsä kanssa. Avokaulainen valkea paita oli vielä harjoituksista kostea ja liimautui Britneyn ihoon kiinni. Matalat farkut ja ohut paita korostivat tähtösen vatsakumpua, ja jälleen uudet raskaushuhut saivat vettä siipien alle.
Britney shoppaili äitinsä kanssa puolisen tuntia ennen kuin palasi tanssistudiolle, jossa Britney on paitsi tanssinut itse, myös opastanut nuoria tanssijanalkuja.
Maanantaina Britneyn opissa oli kuuden 4-7-vuotiaan pikkulapsen ryhmä, joille laulajatar opetti tanssiaskelia Madonnan tahtiin. Tunti oli tanssikoulun mukaan menestys.
- Britney oli uskomaton lasten kanssa ja kaikilla oli hauskaa. Tunnin lopuksi lapset halasivat Britneytä ja hän vaikutti hyvin onnelliselta, koulun johtaja kertoi People-lehdelle.
Kuva Britneyn vatsasta: http://static.iltalehti.fi/viihde/britraskmahaPP_vi.jpg
iltalehti.fi
Huh, mikä maha!
4
749
Vastaukset
- naisen maha
näyttää enemmänkin no, läskiltä. Vaikka Britney fani olenkin...
- raskaana..
En usko että Britney on raskaana.. Toi on vaan tollanen "pikkupömppis" eikä oo musta yhtään paha asia vaikka Briitulla onkin vähän mahaa, ei ainakaan oo mikään langanlaiha.. Missään nimessä ei voi kyllä sanoa, että Britney olisi läski vaikka vähän mahaa onkin =)
Britney ei oo raskaana, koska tammikuussa nettiin vuoti kuvat, jossa näky Britneyn kuukautisveren tahrimat alushousut ja silloin Britney ei ainakaan voinut olla raskaana ja jos Britney nyt sitten olisi raskaana niin raskauden pitäisi olla niin alussa, ihan muutamalla ensimmäisellä viikolla että se ei voisi edes vielä näkyä..
Sitä mieltä minä :D- menkat loppuvat kun
raskaus alkaa, toisille tulee ns. valekuukautiset. Voit vaikka googlata asiaa. Sisarellani oli neljän ekan raskauskuukauden aikana ns. valemenkat=)
Että näin. Ja on vielä aika yleistäkin. Tosin ovat sitten niukat, mutta menkat kuitenkin.
- Britney fani
Ei Britney näytä läskiltä!Haistakaa paska kaikki jokka sanotte sitä läskiks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579027Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123539Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292767Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812169Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3631818Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671072