Sää Hoi Anissa

matkaajat

Olen seuraillut Aurinkomatkojen sivustolta Hoi Anin säätä. Tässä linkki päivittäin päivitettävään säätaulukkoon: http://weather.weatherproof.fi/aurinkomatkat/gram.php?place=Hoi An

Viestiä kirjoittaessani sääennusteet lupaavat vain sateita. Olemme menossa Hoi Aniin 4.3. ja nyt alkaa mietityttää pitäisikö ottaa sateenvarjo mukaan aurinkorasvan sijasta.

2

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baggie2

      Tulin juuri 18.2. pois Vietnamin reissulta. Oli pettymys. Syynä oli pääosin sää. Tarkoitus oli viettää rantaloma aurinkoa ottaen ja snorklaillen, ja pilvipäivän sattuessa kierrellä historiallisia kohteita ja syöpötellä ravintoloissa.

      Koko aikana 5...13.2, jonka olimme Hoi Anissa, aurinko ei kertaakaan näyttäytynyt. Meri myrskysi koko ajan, ei mitään asiaa snorklailemaan.

      Kiinalaisen uudenvuoden 7...10.2. takia meinasi vaatteiden teettäminenkin jäädä, onneksi löytyi pari räätäliä, jotka eivät pitäneet kokopitkää lomaa.

      Hoi Anin ravintolat tulivat hyvin tutuiksi: juotua ja syötyä tuli liiankin kanssa, kun se hintataso oli melko matala. Kahden hengen kaljat ja ruoat yleensä lähti alle puolella miljoonalla (< 20 euroa), vaikka söi alkuruuat pääruuat ja jälkkärit ja pina-coladat päälle.

      Pieni paikka, aika äkkiä oppi mihin kannattaa mennä.

      Jos olisin sään tiennyt, olisin ehdottomasti yrittänyt vaihtaa Hoi Anin Nha Trangiin tai järkiään koko reissun Thaimaan Phukettiin, siellä ei koskaan ole kylmä ja aina pääsee sukeltamaan.

      No, ei nyt kuitenkaan paniikkia, ehkä kelit lämpiää Hoi Anissakin maaliskuun alkuun mennessä. Itse en kyllä lähtisi Hoi Aniin ennen kuin maaliskuun lopussa aikaisintaan.

      Hieman häiritsi se, että Saigonissa oltiin kahteen otteeseen, loman alussa ja lopussa kolme päivää. Parempi olisi ollut, jos Saigon olisi ollut yhdessä pötkössä. Aina kun paikkaa vaihdettiin, koko päivä meni pakatessa ja lentokentällä torkkuessa. Pahinta oli lento Saigon->Danang->Hoian koska se jostain kumman syystä tehtiin yöllä klo 02:00...09:00 ja seuraava päivä meni sekaisin torkkuessa. Ei olisi ollut paha, jos olisi päässyt torkkumaan rantatuoliin ja aurinkoon, mutta kun siinä olisi paleltunut.

      Saigonin liikenne oli kyllä näkemisen arvoinen kokemus. Pelkkä tien ylitys oli joka kerta seikkailu. Mopoja on Saigonissa kolme miljoonaa ja liikennesääntöjä sovelletaan tavalla, joka ei sovi valkonaamojen logiikkaan.

    • aobai

      Olin vuosi sitten helmikuun lopulla Nha-Tragissa
      ja kovin oli tuulista,iltaisin oli viileää
      kaipasi pitkähihaista päälle.Eikä kyllä päivisinkään
      kovin kuuma ollut,tuulet rajoittivat meriretkiä,
      niitä jouduttiin perumaan.
      Saigon ei myöskään vienyt sydäntä.
      Koko Vietnamin matka oli pienoinen pettymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe