Naisen saa

Esko,,.,

Kaikki naiset ovat saatavissa, kun vain hinnasta
sovitaan.

16

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikkaansa

      Tämä nainen EI ainakaan edes suurella rahalla. YÄK. Eikä varsinkaan tollasen mukaan. YÄK

    • provosoit

      tahallas... tollainen juntti ei varmaan rahalla saa ,kuin ammattilaisilta... jos niiltäkään...

      • asuukin siellä

        Lappeenrannan tienoilla ja siksi tuollainen käsitys,mistähän mahtaa johtua:)


    • sinkka5

      olipas hyvä vitsi,oikein naurattaa.

    • joku naine

      vaatis suastuakseen osan sinun sielust,tulisko kaupat?

    • HTZA

      Jokainen MIES tietää että naisen voi ostaa käyttöönsä.
      Mutta vain MIES "SAA" naisen.
      Noissa termeissä on vissi ero.
      Nainen antaa vain MIEHELLE.
      Pojat saavat vain kastaa ja nainen pidättelee sillä aikaa säälivää naurua.
      Eikä MIEHEN tarvitse rahaa siihen käyttää, ennen avioliittoa.

      • räkänokat

        kakaramieliset luulevat että naisen saa rahalla. No voi sen vartalon saada hetkeksi käyttöönsä,syystä tai toisesta sellaisiakin naisia on, mutta mitä tekemistä sillä NAISEN saamisen kanssa?
        Kyllä NAINEN tekee eron miehen ja MIEHEN välillä.


      • Kähmis

        Mies antaa ja nainen saa.
        Kun olin nöösärinä lennättimellä röisä, vanhempi työkaveri kertoi aiheesta seuraavaa: "Tyän mä teen ilmatteks, mut aineist mää otan kympi."

        Kun molemmat antaa, niin molemmat saa. Tuota maksullista ei ole vielä tullut kokeiltua. Saattavat siihen päteä eri säännöt.


      • HTZA
        Kähmis kirjoitti:

        Mies antaa ja nainen saa.
        Kun olin nöösärinä lennättimellä röisä, vanhempi työkaveri kertoi aiheesta seuraavaa: "Tyän mä teen ilmatteks, mut aineist mää otan kympi."

        Kun molemmat antaa, niin molemmat saa. Tuota maksullista ei ole vielä tullut kokeiltua. Saattavat siihen päteä eri säännöt.

        kirjoitinkin?
        Mies antaa aina, ja nainen saa.
        Mutta mies ei aina saa naista.
        Vaikka enemmistö kyllä luulee niin.
        Useimmiten se on "alakerran Rami" jolle nainen itsensä aidosti antaa.


    • Saamaton Esko

      ...ja nosta housus ja ole kuin muutkin miehet!

    • O-Orvokki

      Kerro, mitä tarkoitat väitteelläsi?
      Kenen saatavissa ja miten?
      Miten määrittelet hinnan?

    • Kähmis

      kuten myös kaikki miehet ja muutkin, jotka kykenevät arvioimaan panos/tuotos systeemiä.
      Lähes jokainen on ostettavissa. Jos et "suurimmasta haaveestasi" (On se sitten rahvaanomaisimmillaan vaikka 10 Miljoonaa €) suostu hetken epämukavuuteen, olet aika hullu.
      Jos suostut, olet huora. Henkisesti tai fyysisesti. Valitse siitä.

      • ensin kilut ja kalut

        sit menee talot ja tavarat!


    • Älä unta nää Esko !
      Älykkäimmät ottaa kovan hinnan ja häipyy.

    • oletko kiinan

      KEISARI.????

    • Kaivanto

      uskosi neuvottelutaitoosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe