Tänään oli sitten penkkarit, kohta jatkoille lähdössä..
Fiilikset katossa? Aamuja nolla hei! Sai jakaa karkkia ja olla huomion keskipisteessä rekan kyydissä!
Eäh, penkkarit meni jo, käteen jäi kylmä fakta siitä, että kaikki mahtavat luokkakaverisuhteet kuihtuvat ja kuolevat pois :( Vain muutama harva säilyy, siitä muutamasta kymmenestä.
Nämä on hetkiä, jolloin toivoisin lukion kestävän kymmeniä vuosia. Haikeaa.
Mites muilla?
Penkkarit!
12
1489
Vastaukset
- syareye
Olen lukion alusta toivonut ja odottanut että koulu loppuu, mutta tänään kotiin tullessa pääsi itku heti ovella, kun ymmärsin ettei sitä ihanaa luokkaa enään ole. Luulin olevani niin onnellinen kun tämä päivä tulee, mutta kaikkea muuta.
Olen vieläpä sellainen että haluan olla ihmisten kanssa ym. mutta en saa aikaiseksi lähteä mihinkään.. Joten koulussa on väkisinkin nähnyt ihmisiä, mutta nyt varmaan tulee vain nyhjättyä kotona yksin.. :(- dfsdfsf
Mut uudet kaverit uusissa kouluissa...ei voi mtn.
- afdsfsd
dfsdfsf kirjoitti:
Mut uudet kaverit uusissa kouluissa...ei voi mtn.
kirjotuksis ja sit kevääl on kovat pirskeet!
- lähteä moisiin
typeryyksiin mukaan. Turhaa ajanhukkaa. Pukeudutaan idioottimaisiin asuihin ja heitellään almuja alempiarvoisille.
Ja huomenna sitten "vanhojen" juhlat, jossa he uutena yläluokkana saavat merkata alempiarvoiset huulipunalla.
Näissä rituaaleissa oikein näkyy lukion yleissivistävä vaikutus. - Poekapoika
Itselle kanssa jäi erittäin haikea fiilis - ja itku tuli. Tänään todella toivoin, että olisin voinut opiskella lukiossa seuraavat kymmenen vuotta näiden samojen ystävien kanssa. Ikävä heitä tulee - ja totta on, että monet kaverisuhteet toisiin katkeavat, ei sille mitään mahda.
3 vuotta sitten lukion aloittaessani en edes voinut kuvitella, että tämä päivä koittaisi jolloin meidän koulun kaikki abit nousisimme rekan lavalle... =/ - ...
Yhtä hyvin olisin voinut olla menemättä penkkareihin, kun ei minulla mitään oikeita kavereita ole enkä tunne juurikaan yhteishenkeä. No, menin nyt sitten kuitenkin, ettei ainakaan tarvitsisi kotona kuulla turhia kyselyitä, miksi en olisi sattunut menemään.
Eipä tuosta muuta jäänyt mieleen kuin helvetillinen kylmyys rekan lavalla. Palkitsevinta oli päästä sormet kohmeessa kotiin ja laittaa kahvit tulemaan. Yhtään ei itkettänyt, vaan olo oli ja on edelleen lähinnä helpottunut, vaikkakin hieman tyhjä. Jatkoille tai abiristeilylle taas en todellakaan ole menossa, ei kiinnosta.- Lelu89
Vitun nörtti nolife :D kuole pois, et selvästikkään tiedä mistä elämässä on kyse :D
- ...
Lelu89 kirjoitti:
Vitun nörtti nolife :D kuole pois, et selvästikkään tiedä mistä elämässä on kyse :D
Ei sen luulisi sua haittaavan, jos haluan olla vitun nörtti nolife. No, mistä elämässä on kyse? Kyllä elämästä pitäisi voida nauttia, mutta sitähän et tajua, että kaikki eivät ehkä olekaan innostuneita samoista asioista.
- lelu89
... kirjoitti:
Ei sen luulisi sua haittaavan, jos haluan olla vitun nörtti nolife. No, mistä elämässä on kyse? Kyllä elämästä pitäisi voida nauttia, mutta sitähän et tajua, että kaikki eivät ehkä olekaan innostuneita samoista asioista.
Joopa joo :P miten ihte lystäät, ei kiinnosta, kuulut niihin rumiin ja nörtteihin jotka ei ansaitse mitään kavereita. Meidänkin kaveriporukka kiers sellaset kaukaa ja halveksivat silloin, kun sattui puheenaiheeksi, eli tosi harvoin, koska nörteissä ja läskeissä ei ole mitään puhuttavaa :P
Kuole pois.
AbiBileet juhlittu! Ai että oli hauskaa. Pisaraakaan en juonut alkoholia, mutta hauskaa oli silti. Muistaakin paremmin tapahtumat :) Ja kaikki kaverit - tällä veijarilla
lelu89 kirjoitti:
Joopa joo :P miten ihte lystäät, ei kiinnosta, kuulut niihin rumiin ja nörtteihin jotka ei ansaitse mitään kavereita. Meidänkin kaveriporukka kiers sellaset kaukaa ja halveksivat silloin, kun sattui puheenaiheeksi, eli tosi harvoin, koska nörteissä ja läskeissä ei ole mitään puhuttavaa :P
Kuole pois.
AbiBileet juhlittu! Ai että oli hauskaa. Pisaraakaan en juonut alkoholia, mutta hauskaa oli silti. Muistaakin paremmin tapahtumat :) Ja kaikki kaverithieno näkemys opiskelijoista, tuollainen perinteinen amerikkalaistyylinen suositut-nörtit -jaottelu. Tulet muuten varmasti pärjäämään työelämässä, kun olet noinkin suvaitsevainen... Vittu sinä apina jäät heti työttömäksi ja elät toimeentulotuella loppuelämäsi kunnes virolaiselta ostamasi pullo metanolia vie henkesi... että se siitä lukion "yleissivistyksestä".
Äläkä vaivaudu vittupää vastaamaan, kuolemasi on allekirjoittava tuomioni...
PS: En ole sama henkilö kenelle vittuilit. - lelu89
tällä veijarilla kirjoitti:
hieno näkemys opiskelijoista, tuollainen perinteinen amerikkalaistyylinen suositut-nörtit -jaottelu. Tulet muuten varmasti pärjäämään työelämässä, kun olet noinkin suvaitsevainen... Vittu sinä apina jäät heti työttömäksi ja elät toimeentulotuella loppuelämäsi kunnes virolaiselta ostamasi pullo metanolia vie henkesi... että se siitä lukion "yleissivistyksestä".
Äläkä vaivaudu vittupää vastaamaan, kuolemasi on allekirjoittava tuomioni...
PS: En ole sama henkilö kenelle vittuilit.Nojoo, sorry, viestini oli ehkä aika paljon vääränlainen..
Oikeasti olen todella suvaitsevainen ihminen, mulla on kavereita myös nörttien ja rumien ihmisten joukossa. Olen itsekkin melko dataaja ja pidän itseäni rumana. Siitä huolimatta mulla on kymmeniä oikeita kavereita, ja satoja puolikavereita. En kehtaa ajaa ketään pois luotani, korkeintaan yritän itse lähteä pois tilanteesta.
Vituttaa vaan niin paljon tää koulun loppumine, että alkaa vaikuttamaan tekemisiini vähän liianki kanssa. Plääh.
Sorry. Jokane elää oman elämänsä, ja pitää tärkeinä omankaltaisia arvoja. - Anonyymi
lelu89 kirjoitti:
Kuole pois.
AbiBileet juhlittu! Ai että oli hauskaa. Pisaraakaan en juonut alkoholia, mutta hauskaa oli silti. Muistaakin paremmin tapahtumat :) Ja kaikki kaveritBtw mie oon vuodesta 2024
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2553587
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322570Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta152065Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2261885Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3481864- 571458
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491414- 1111140
- 1031137
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan711130