Oon ruvennu näkemään ja tuntemaan outoja juttuja.
Isä on aina sanonut että oon herkempi kuin muut nuoret ja että mun pitää olla siitä kiitollinen.
Pystyn aistimaan erilaisia asioita ja tuntemaan joissain asunnossa että siellä on selvästi kuollut joku ihminen, jonka henki harhailee viellä maan päällä.
Näin kerran unen jossa on liila kivi, ja kun sisarukseni koskevat siihen, niin mitään ei tapahdu, mutta kun minä kosketan sitä, niin se sokaisee kaikki valollaan.
Outoo..
Muutenkin nään unia joissa osaan taikoa.
Sukulaiset joskus sanoo että oon herkkä ihminen, ja mulla vois olla ihan hyvin jotain kykyjä.
outoo...
2
461
Vastaukset
- Zos_9
Tuo mitä kirjoitat on ihan tyypillistä ihmisen henkisten kykyjen heräämistä ja usein se on voimakkaimmillaan 12-16 vuoden iässä. Suurin osa, ehkä 99 prosenttia ihmisistä elää elämänsä kokematta tai tuntematta mitään sellaista mistä kirjoitat. Mutta jos ajattelen niitä, joilla on nuorena vastaavia kokemuksia, niin voin jonkin verran katsoa tulevaan ja ennustaa elämäsi tapahtumia:
Todennäköisesti olet luova ihminen tai luovuutesi on pian heräämässä. Anna sen kukoistaa! Piirrä, maalaa, kirjoita ja nauti siitä.
Pian kokemasi asiat, unet, näyt jne. saattavat johtaa sinut etsimään vastauksia elämän syvempiin kysymyksiin kuten miten maailma on syntynyt, mitä ihmiselle tapahtuu kuoleman jälkeen jne. Uskonnot pyrkivät vastaamaan näihin kysymyksiin, mutta ovat aina jonkun toisen ihmisen kokemuksia! Suhtaudu niihin varauksella, äläkä anna kenenkään toisen ikinä sanoa sinulle, että sinun pitää uskoa johonkin!!!
Tällaiset asiat saattavat vaikuttaa myös sosiaaliseen elämääsi. Niin tyhmältä kuin se tuntuukin, jotkut ihmiset näkevät erityislaatuisuutesi ja saatat joutua heidän hyljeksimäksi, kiusaamaksi tai muuta ikävää. Älä välitä tällaisten ihmisten puheista, he eivät voi sinua vahingoittaa.
Niin, ja vielä yksi juttu. Harkitse tarkkaan kenen kanssa puhut kokemuksistasi, sillä kaikki eivät niitä ymmärrä. Jotkut kokemukset on myös tarkoitettu vain sinulle eikä niistä kannata kertoa lainkaan toisille ihmisille.
Toivottavasti tässä ei ollut liikaa asioita mietittäväksi, jos kaipaat henkilökohtaisia neuvoja tällaisissa asioissa tai vain kertoa jotain jollekin, niin voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]- Saag Paneer
Teini-ikäisenä koin olevani kovin erilainen kuin muut ikäiseni. Maalasin, valokuvasin, kirjoittelin novelleja, säveltelin biisejä ja tienasin jonkin verran taskurahoja piirustelemalla naapurin mummoista muotokuvia. Myöhemmin tuosta kaikesta kehkeytyi ammattini.
Samoihin aikoihin heräsi kiinnostukseni näihin "hämärän rajamailla" -juttuihin. Liekö silloinkin syynä sitten tämä "luovuuden herääminen". Tapaus oli tämmöinen:
Oli sunnuntai-iltapäivä joskus huhtikuussa. Olin about 17-vuotias ja lueskelin huoneessani lukion enkun kokeisiin. Radio soi hiljaisella taustalla ja muutenkin oli sangen tavallinen rauhallinen pyhäpäivä.
Yhtäkkiä alkoi tapahtua kummia! Radiossa kääntyi nupit kaakkoon ja peli alkoi huutaa täysillä, kasettimankan kasettipesä aukeni ja sisällä ollut kasetti lensi huoneen poikki täysillä vastapäiseen seinään samaan aikaan kun kaikki huoneeni seinillä olleet julisteet rullautuivat siististi alhaalta ylös ja putosivat lattialle. Sitten kaikki tämä loppui yhtä yllättäen kuin oli alkanutkin. Vain radio huusi täysillä ja Yes-yhtyeen "Tormato" -kasetti oli spagettina pitkin lattiaa.
Toinen kummallinen tapaus sattui aika pian tämän jälkeen. Olimme vanhempieni kanssa tulossa autolla keskellä yötä sisareni uudelta asunnolta. Oli pimeää ja ajelimme keskellä sangen tiheään asuttua kylää. Yhtäkkiä auto yskähti ja sammui kesken muuten sujuvan ajon. Auton sähköt menivät pimeäksi, eikä peli käynnistynyt vaikka isäni yritti käynnistää sitä monta kertaa. Katsoin ulos, ja mikä kummallisinta myös katuvalot olivat sammuneeet, kuten myös koko kylän sähköt: joka talo oli pimeänä! Tilanne kesti ehkä puolisen minuuttia. Katuvalot räpsähtivät päälle, talojen pihoille ja ikkunoihin syttyivät valot ja kun isä nyt kokeili startata uudemman kerran, auto käynnistyi moitteettomasti.
Tuskin näillä kahdella tapauksella on mitään tekemistä keskenään, mutta molemmat ovat niin selittämättömiä, etten ole kyennyt niihin pähkäilemään mitään kunnon luonnollista selitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768