tuntuubkuin olisin ainia valencia fani suomessa onhan se sentään ihme ettei parhaalla la ligan haastajalla ole kannattajia on totta ettei valencialla näin koemanin aikana kovin hyvin mene mutta kyllä se tästä kääntyy. Valenciassa on monta hyvää pelaajaa kuten david villa(oma lempparini), david silva, vicente, raul albiol, ja esimerkiksi 20 vuotias superlupaus juan mata...
Valencia faneja?
14
1046
Vastaukset
- Ayala fani!
Itse pidän myös Valenciasta se oli ennen suursuosikkini, harmi että alamäki on todella jyrkkä. Ayala ja Cañizares ovat poissa (todella hyviä pelaajia, varsinkin Ayala) ja Moro on loukkaantunut. Toivottavasti se Coeman lähtee... muuten Villa, Joaquin ja muut tulevaisuuden tähdet eivät enää Valencian joukkueessa kauaa vanhene
- valencia cf!
se on totta mutta ota huomioon että mestareiden liiga paikkaan on silti vain 6 pistettä
ja copa del reyssä ollaan yhä messissä...
chelsea on kosiskellut David Villaa 45 milj... - mmjklms
Oma suosikki On espanjan Liigasta valencia Toinen suosikki taas Fc barcelona ja Kolmantena Real betis
- Ayala fani!
mmjklms kirjoitti:
Oma suosikki On espanjan Liigasta valencia Toinen suosikki taas Fc barcelona ja Kolmantena Real betis
Joo Barca on kans hyvä (Messi), toisaalta jostain kummansyystä pidän myös Real Madridista, Zaragozasta ja Ath. Madridista :D
- Valencianista
Kiva tietää etten ole ainoa fani Suomessa.
Olen fanittanut Valenciaa v.01 alkaen, käynyt Espanjassa katsomassa matseja.
Suosikkipelaajani ovat Villa, Silva ja Albiol.
Amunt Valencia!- <<<
- fernado torres,david.vil
<<< kirjoitti:
no niin olis kiva käydä kattooo kaikki espanjan matsit!!!! ja sit viel tavata kaikki,saada nimmarit!!!!!se olis jännää
- david villa
sul oli varmaan kivaa siel totta hemetissä oli varmaan olisin mäkin haluisin sinne!!!!!!siis tajukste e.s.p.a.n.j.a.a.n.!!!! ihkuuu meen kesäl sinne!!!
- Mikke1970
ei ketään kiinnosta kyseinen Sarja :(
- Ayala fani!
Miks ei muka kiinnostais?
- <<<<
OMAT SUOSIKIT ESPANJAN LIIGASTA OVAT OLLEET
1.REAL BETIS
2.REAL SOCIEDAD
3.REAL ZARGOSA
4.SANTANDER
5.CF VALENCIA miksei kiinnostais, kun kerran homo ronaldokin on siellä. epsanjan liigassa aina sattuu ja tapahtuu. El Classico on syy katsoa vaikka koko kausi...
- uiio
barca
- josaldinho5773
mun lempparijengi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5094682Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743286Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491616Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m23152117-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais331397- 831334
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta181127Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591039- 58978
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.73975