onko sulla kavereita?? vai puhutko seinille? tai sitten istut jossain nurkassa katse seinään ja tuijotat sitä...saatanan idiootti!
onko marttyyrimallarilla kavereita?
4
718
Vastaukset
- Kavereita
tarkoitan, että sulla taitaa olla muitakin ongelmia.
Tai sitten sulla ei meinaa millään onnistua Legopalikoista kasattava lennokki.:))- turpaan ja lujaa
MM ilmestyi eri nimimerkillä!!!!! Sullahan on tunnetusti jotain vikaa päässä. Etkö uskalla omalla nimimerkillä kommentoida vai? Saatanan pelkuri jolla on päässä paskaa!
- ERI MIES
turpaan ja lujaa kirjoitti:
MM ilmestyi eri nimimerkillä!!!!! Sullahan on tunnetusti jotain vikaa päässä. Etkö uskalla omalla nimimerkillä kommentoida vai? Saatanan pelkuri jolla on päässä paskaa!
Kun sulla on noin huono ihmistuntemus, niin rupea nyt lopultakin etsimään totuutta, vaikka värityskirjasta, kun muuten ei lähde suksi luistamaan,-oikealle ladulle.
Minun käsittääkseni nämä sivut eivät oo sinun harrastelemiasi mielipuolihyökkäyksiä varten avattu. - turpaan ja lujaa
ERI MIES kirjoitti:
Kun sulla on noin huono ihmistuntemus, niin rupea nyt lopultakin etsimään totuutta, vaikka värityskirjasta, kun muuten ei lähde suksi luistamaan,-oikealle ladulle.
Minun käsittääkseni nämä sivut eivät oo sinun harrastelemiasi mielipuolihyökkäyksiä varten avattu.MM:llä on tunnetusti monta eri nimeä...tee itsellesi palvelus ja hyppää kaivoon, mä laitan kannen kiinni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409