Olen hankkimassa pojalle rattaita, jotka kulkee hyvin lumessa ja hiekassa, saa makuuasentoon ja menee pieneen tilaan.
Olisko Teutonia Timmyt sellaiset???
Kokemuksia??
Teutonia Timmy?
3
1570
Vastaukset
- vaihtoehtoja lisää
Hei,
Just kirjoitinkin toiseen ketjuun, mutta vastaan sinullekin, kun täällä tuntuu olevan hiljaista tuo vastailu...
Miksi ajattelit juuri tuota merkkiä? Minulle suositeltiin tänään kaupassa Teutonia Spirit 3 pyöräistä mallia, tai yritti ne toistkin teutoniaam yydä, mutta haluan juuri 3 pyör. Minust kulki ketterästä ,mutta ovat toki painavat verrattuna Britax vigour malliin, joka on tosi ketterä ja tukeva, mutta ei niin suojaisa.- ON NÄPPÄRÄ
vaunu: kevyt, selkänojan saa täysin makuuasentoon, hyvä takuu, pyörien koon saa itse valita, suojaava kuomu. Periaatteessa Timmyä voi käyttää myös kantokassin kanssa ihan pienelle lapselle jopa kasvot työntäjään päin (silloin kuomu kiepautetaan toisinpäin). Suosittelen. Vaihtoehtoina lähinnä Emmaljunga scooter tai Brio Race, jossa tosin ei saa selkänojaa täysin makuuasentoon
- tyytyväinen mamma
Tässä hyvät:
http://www.enfantti.fi/product_info.php?products_id=1014
BebeConfort HighTrek rattaat ovat erittäin näppärät ja tosi tukevat. Käsijarru ja etupyörän lukitus käsikahvasta, hyvin tavaratilaa ja isuimen saa käännettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822