Olen hankkimassa pojalle rattaita, jotka kulkee hyvin lumessa ja hiekassa, saa makuuasentoon ja menee pieneen tilaan.
Olisko Teutonia Timmyt sellaiset???
Kokemuksia??
Teutonia Timmy?
3
1572
Vastaukset
- vaihtoehtoja lisää
Hei,
Just kirjoitinkin toiseen ketjuun, mutta vastaan sinullekin, kun täällä tuntuu olevan hiljaista tuo vastailu...
Miksi ajattelit juuri tuota merkkiä? Minulle suositeltiin tänään kaupassa Teutonia Spirit 3 pyöräistä mallia, tai yritti ne toistkin teutoniaam yydä, mutta haluan juuri 3 pyör. Minust kulki ketterästä ,mutta ovat toki painavat verrattuna Britax vigour malliin, joka on tosi ketterä ja tukeva, mutta ei niin suojaisa.- ON NÄPPÄRÄ
vaunu: kevyt, selkänojan saa täysin makuuasentoon, hyvä takuu, pyörien koon saa itse valita, suojaava kuomu. Periaatteessa Timmyä voi käyttää myös kantokassin kanssa ihan pienelle lapselle jopa kasvot työntäjään päin (silloin kuomu kiepautetaan toisinpäin). Suosittelen. Vaihtoehtoina lähinnä Emmaljunga scooter tai Brio Race, jossa tosin ei saa selkänojaa täysin makuuasentoon
- tyytyväinen mamma
Tässä hyvät:
http://www.enfantti.fi/product_info.php?products_id=1014
BebeConfort HighTrek rattaat ovat erittäin näppärät ja tosi tukevat. Käsijarru ja etupyörän lukitus käsikahvasta, hyvin tavaratilaa ja isuimen saa käännettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161