Täälä on paljon kirjoiteltu teidän tuloista, mutta entäs ne menot?
Enemmän kiinnostais auton kulut.
Vakuutukset.
Huollot ja korjaukset.
- Huolto välit.
- Perushuollon (öljyn vaihto) hinta.
- Remonttien hintoja (kulutustavara) esim. jarrut, kytkin jne.
- Rengas kulut.
Kuka maksaa.
Minkälaine korjaamoverkosto sielä on ja minkälainen palkka asentajilla on yleiseen palkkatasoon nähden.
kuuleeko Ruuhkakivi, kuuntelen.
5
2833
Vastaukset
- .voi
aivan, [email protected] voisi lisätä tuollaista detaljitietoutta sivuilleen. kiitos
- Ruuhkakivi
Koitetaan selvittää asiaa ja laittaa tietoa sivuille...
- Ruuhkakivi
Ei ole tietoa vakuutuksista, huolloista, remonteista kun ajetaan firman autolla ja kaikki hoidetaan firman puolesta. Huoltoverkosto on laaja ja normaalisti auki 24/7, paitsi merkkihuolto pienemmissä kaupungeissa...Mm. huoltoja ja renkaanvaihtoja on meillekin tehty klo 1 - 3 välillä yöllä pariin otteeseen...kun tarve on vaatinut. Asentaja palkka kai riippuu millä paikkakunnalla asuu. Suurissa kaupungeissa on pula asentajista ja palkka sen mukainen...kuulemma...eipä ole kaveria jolta kysyisin, joidenkin kanssa oon joskus jutellut...
- mauripoika SC
Meikalaisen rekanvetajaan on istutettu cummins ISX, tuo 15-litraanen tuplanokkakone, tullut tehtaalta kesakuussa 2001. Oljynvaihtovali 15000 mailia (24000km), eli hiukkasen lyhyempi kuin euroopan serkuilla. Ajettu silla on 748000 mailia, eli hiukan alle 1.2 milj.km. oljyt yleensa vaihdan truck stopilla, hintahaitari on meikalaisella ollut 168-203 USD, sisaltaen n.40 litraa mobilin delvackia, oljynsuodattimen, polttoainesuodattimen, tyon seka ongelmajatemaksun. Jotain muuta esim. laturi piti vaihtaa, hinta 246 USD , ja kytkin oli 1718 USD, sisaltaen kytkinlevyn, kytkinjarru, paineasetelma, painelaakeri, vauhtipyoran hionta, silmalaakeri,seka tyon. Vaihteistona tassa on Fullerin 13-nopeuksinen ylivaihdelaatikko.
- justiinsajuu
Siinä tais tulla ammattimiehen tekstiä. Kiitos vaan. Onkohan muuten montakin suomalaista joka ajaa rekkaa amerikoissa? Ruuhkakiven ja Mileksen ja "mauripoika sc" lisäksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282035Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571289Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804