kuuleeko Ruuhkakivi, kuuntelen.

Täälä on paljon kirjoiteltu teidän tuloista, mutta entäs ne menot?

Enemmän kiinnostais auton kulut.

Vakuutukset.

Huollot ja korjaukset.
- Huolto välit.
- Perushuollon (öljyn vaihto) hinta.
- Remonttien hintoja (kulutustavara) esim. jarrut, kytkin jne.
- Rengas kulut.

Kuka maksaa.

Minkälaine korjaamoverkosto sielä on ja minkälainen palkka asentajilla on yleiseen palkkatasoon nähden.

5

2812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .voi
      • Ruuhkakivi

        Koitetaan selvittää asiaa ja laittaa tietoa sivuille...


    • Ruuhkakivi

      Ei ole tietoa vakuutuksista, huolloista, remonteista kun ajetaan firman autolla ja kaikki hoidetaan firman puolesta. Huoltoverkosto on laaja ja normaalisti auki 24/7, paitsi merkkihuolto pienemmissä kaupungeissa...Mm. huoltoja ja renkaanvaihtoja on meillekin tehty klo 1 - 3 välillä yöllä pariin otteeseen...kun tarve on vaatinut. Asentaja palkka kai riippuu millä paikkakunnalla asuu. Suurissa kaupungeissa on pula asentajista ja palkka sen mukainen...kuulemma...eipä ole kaveria jolta kysyisin, joidenkin kanssa oon joskus jutellut...

    • mauripoika SC

      Meikalaisen rekanvetajaan on istutettu cummins ISX, tuo 15-litraanen tuplanokkakone, tullut tehtaalta kesakuussa 2001. Oljynvaihtovali 15000 mailia (24000km), eli hiukkasen lyhyempi kuin euroopan serkuilla. Ajettu silla on 748000 mailia, eli hiukan alle 1.2 milj.km. oljyt yleensa vaihdan truck stopilla, hintahaitari on meikalaisella ollut 168-203 USD, sisaltaen n.40 litraa mobilin delvackia, oljynsuodattimen, polttoainesuodattimen, tyon seka ongelmajatemaksun. Jotain muuta esim. laturi piti vaihtaa, hinta 246 USD , ja kytkin oli 1718 USD, sisaltaen kytkinlevyn, kytkinjarru, paineasetelma, painelaakeri, vauhtipyoran hionta, silmalaakeri,seka tyon. Vaihteistona tassa on Fullerin 13-nopeuksinen ylivaihdelaatikko.

      • justiinsajuu

        Siinä tais tulla ammattimiehen tekstiä. Kiitos vaan. Onkohan muuten montakin suomalaista joka ajaa rekkaa amerikoissa? Ruuhkakiven ja Mileksen ja "mauripoika sc" lisäksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1713
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1190
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      947
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      70
      840
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      135
      819
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      40
      785
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      768
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      690
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      309
      649
    Aihe