Minulla on ulkoinen LaCie kiintolevy. Ja siinä takana on sellainen ON/OFF kytkin.
Kysymys on, että kun vetänyt levyaseman roskakorin päälle, niin saako aseman jotenkin takaisin näkyviin vetämättä tuota kytkintä ensin OFF asentoon ja sen jälkeen ON tai irrottamatta USB johtoa.
Linuxissa on helppoa kun on mount / unmount, entäs Macissa?
En usko että se kytkin enää kauan kestää jos tuolla tavalla raiskaan sitä jatkuvasti..
Voiko joteinkin
3
433
Vastaukset
- elvy
Tuolla on jotain
http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-42044.html
levytyökalulla voi yrittää?
Itse pidän levyä mountattuna niin pitkään kunnes tulee tarve oikeasti irrottaa sen kaapeli koneesta. Virranhallinta sammuttaa/käynnistää levyn tarpeen mukaan.- oma nimimerkki
Pitää katsoa tuo.. Kiitos.
PS: Itse en saa unta jos levy on päällä, pakko sammuta yöksi. - 1stMacFinn
oma nimimerkki kirjoitti:
Pitää katsoa tuo.. Kiitos.
PS: Itse en saa unta jos levy on päällä, pakko sammuta yöksi.Jos tuossa levyssä ei ole virranhallintaa eli ei mene nukkumaan kun ei ole käytössä, se virtakytkin on sentään tehty sitä varten, että levyä sammutetaan ja käynnistellään sillä. Ei se sentään pienestä käytöstä rikki mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561328
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1601260Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu571201Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601125Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041101Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56873KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin78823- 51817
Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54795