oletteko havainneet imetystyynyn olevan näppärä imettäessä? mietin itse hommatakko se vai ei.
imetystyyny
6
332
Vastaukset
- Suuririntainen
Meikäläisen isoilla tisseillä on helpoin imettää makuultaan kyljellään, joten ajoissa hommattu imetystyyny on turha kapistus!
- ......
On ollut hyvinkin tarpeen ja edelleen käytössä.
Isoilla tisseillä on öisin kätevä maaten imettää, päivisin katton telkkua tai roikun täällä jolloin helppo laittaa tyynyn päälle istuessa. Alussa myös ehdoton sektiohaavan kanssa kun makaaminen ei ollut hyvä konsti.
- ihan ehdoton
Kapistus!
Aivan kasvoin kiinni siihen... En jotenkin alussa osannut ollenkaan pituellaan imettää, joten yölläkin nousin istumaan ja otin tytön tyynylle.
Mut tämä siis meillä, ja jokainen varmaan kokeillessaan tietää onko käyttöä vai ei. Jos jostain saat lainaan, ni ei tarvii heti ostaa. Hankalinta siinä ehkä vaan on saada oikea määrä täytettä ettei tuu liian korkea. - alussa varsinkin
Opettelin heti imettämään monessa asennossa, ja se onnistui kyllä niin maaten kuin vaikka vauva sylissä kävellen (aika pienet rinnat). Imetystyyny oli kuitenkin ihan loistava apuväline varsinkin alun pitkissä tissimaratoneissa. Siihen vauvan sai aseteltua niin että molemmat kädet jäivät vapaaksi (vaikka lukemiseen, puhelimeen, syömiseen, kaukosäätimeen...) eikä niskoja tarvinnut jännittää.
En minä sitä tyynyä koskaan minnekään reissuun mukaan raahannut tms., mutta kotisohvan nurkassa sitä tuli kyllä käytettyä paljon!- sektiohaavan kanssa
aivan ehdoton. Näin vauva ei päässyt painamaan haavaa juuri lainkaan. Vaikka haava ei enää kipeä tyyny meillä edelleen kovassa käytössä.
- ........
Mulla ollut ehdoton. Alussa syötin aina siinä,nykyään öisin sängyssä ja päivisin istun tyynyn kanssa.Saa kädet vapaaksi ja ei rasitu niska kun vauva sopivalla korkeudella. Mulla on pitkä vauva ja tavallisella tyynyllä pelaaminen hankalaa,imetystyynylle mahtuu hyvin vielä ilman että jalat ovat jossain ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342