Oli kaunis kesäinen päivä kun soitin kaverilleni maijulle ja sanoin: Mennään tänään baariin ja isketään itsellemme miehet. Maiju piti ehdotuksesta ja sano: tule vaikka mun luo 18:00 illalla. Minä sanoin: minä tulen. Kello läheni kuutta illalla kun olin maijun tykönä. Otimme kaljaa,kuuntelimme musiikkia ja laittaiduimme valmiiksi iltaa varten. Minä puin päälleni minihameen ja topin ja jalkaan laitoin mustat pitkäkorkoiset saappaat. Maiju sano: sä saat varmasti miehen tänään.
Kello tuli kymmenen kun menimme baariin. Baarissa soi hyvä musiikki ja ihmisiä oli jonkun verran. Sanoin kaverilleni tilaa meille juotavaa niin käyn vessassa. Kun palasin vessasta huomasin narikassa söpön pojan. Mietin hetken ja rohkaisin mieleni ja menin juttelemaan. Mies sanoi nimekseen Tapsa. Minä sanoin että hänellä on kaunis nimi. Tapsa kysyi minun nimeäni ja sanoin olen Anu. Hän kysyi saisiko tarjota juotavan? Minä sanoin saat tarjota ja katsoin häntä viettelevästi. Menimme baaritiskille. Hitaasti huomasin kuinka hänen kätensä etsiytyi minun pakaroilleni ja puristeli hellästi. Sanoin meneväni pöytään jo odottamaan.
Sitten muistin että olin unohtanut kaverini maijun. Menin Maijun luo ja sanoin anteeksi. Maiju ei vastannut vaan katseli muualle. Istuin hänen viereensä ja sanoin että tapasin erään komean miehen ja hän tulee kohta tähän pöytään. Maiju kääntyi ja sanoi: vai niin. Tapsa tuli pöytään ja huomasi kaverini olevan vihainen minulle. Tapsa sanoi: jos häirisen tyttöjen iltaa niin voin poistua. Minä vastasin et häiritse. Maiju nousi ja sanoi: painukaa vittuun.
Tapsa katsoi minua ja sanoi: sä olet Anu seksikäs. Haluatko sä mua. Mä vastisin: haluan. Menimme miesten vessaan jossa Tapsa riisui housunsa alas ja minä aloin nuolla hänen isoa kyrpäänsä. Hän voihki ja sanoi: sinä osaat minun kyrpääni imeä ihanasti. Samalla kun imin hänen kyrpää hän riisui minun stringejä hameen alta. Minä sanoin Tapsalle mä haluan sua. Tapsa käänsi minut ja sanoi: sinulla on ihanan herkullinen takapuoli ja samoin sinulla jumalainen pillu. Sanoin hänelle saat päättää kumpaan reikäät haluat minua panna. Tapsa painaitui minua vasten pienessä ahtaassa kopissa ja alkoi panna minua pilluuni. Samalla tapsa puristeli minun rintoja ja puhui rivoja minun korvaan. Minä rupesin hyväilemään pillua ja sanoin Tapsalle että pane mua lujempaa ja rajumpaa.Alkoi tuntua tosi hyvältä minä koitin ääntellä hiljaa ettemme jäisi kiinni mutta sitten minä tunsin saavani ihanan valtavan orgasmin joka täytti minun kehoni ja sitten heti perään tuli Tapsa. Sanoin Tapsalle että se teki hyvää. Suutelimme pitkään ja Tapsa sanoi: Tulet illalla myöhemmin minun luokseni niin minä kesytän sinut uudelleen. Minä sanoi: minä tulen mutta mennään ennenkun mun kaveri alkaa hakeen mua.
Menimme tiskille johon myös kaverini tuli ja sanoi: voisitko Anu hakea minulle paperia vessasta.Olen pahoillani että olin sinulle kiukkunen. Minä sanoin: ei se mitään haen sinulle paperia. Kun tulin takas huomasin kuinka Maiju ja Tapsa juttelivat. Maiju sano: sä Tapsa olet komea mies haluisitko lähteä mun kansa vessaan panemaan. Tapsa sano: en lähde sitä paitsi mä olen ihastunut sun kaveriin. Tapsa katsoi minua ja sanoi: mennään mun luo jatkoille. Sanoin voidaan mennä. Maiju sano: kivaa mennään vaan. Tapsa katsoi Maijua ja sanoi: me ei kolmatta pyörää tarvita varsinkin kun Anu on niin ihanan jumalainen rakasteleen että meillä menee koko yö sängyssä. Lähdimme Tapsalle joka asui aika lähellä kapakkaa. Hississä hän nuoli minun kaulaani ja puhui: rivoja korvaan, menimme sisälle tapsan asuntoon. Tapsa kysyi: otetaanko ensin paukut vai menennäänkö suoraan asiaan? Minä katsoin Tapsaa ja vastasin että emme me tulleet tänne paukkuja juomaan vaan tekeen jotain muuta ja suutelin häntä hänen ihanille huulille. Rakastelimme ainakin 4 kertaa sinä yönä kunnes nukahdin hänen kainaloon. Aamulla heräsin vaihdoimme puhelin numeroita ja sanoin: minun on mentävä mutta nähdään pian. Ja jo samana iltana minä olin hänen sängyssään en suinkaan nukkumassa vaan rakastelemassa jumalaista miestä.
Tosi kuumaa seksiä
14
19114
Vastaukset
- -S-
ja sitten minä heräsin, söin kissaa ja päästin makkaran ulos... :)
Hyvä yritys kuitenkin, mut älä jooko kirjoita enempää...- anujohanna
No osaatko itse paremmin kirjoittaa?? Jos mä haluan kirjoittaa lisää niin mä kirjoitan vaikka sä et haluis. Sun ei ole niitä pakko lukea!!!
- Nainen-65
näistä kirjoisvirheistä mainita... Mut pakko on, ku tekstistä ei paikoin saanut mitään selvää. Kai jokaiselle koulussa on opetettu oikeinkirjoitussäännöt, joita voi sitten tarinoidessa käyttää.
Oikeassa olet kommentoija, pakko ei tietenkään oo lukea. Mut etkö anujohanna kaikille tarinasi tarkoittanut, joten kiva ois, jos siitä selvänkin saisi.
Mun mielestä toki puhekieltä voi käyttää, tönkköä ei jaksaisi kukaan lukea. Mut ne pisteet ja pilkut jne. - Nimimerkki
Suosikkikohtani tekstissä on tämä: "Hississä hän nuoli minun kaulaani ja puhui: rivoja korvaan, menimme sisälle tapsan asuntoon."
Siis sanoiko Tapsa sinulle hississä seuraavasti: "Rivoja korvaan, menimme sisälle tapsan asuntoon". Maiju sanoi, Tapsa sanoi - ja nyt minä sanon näin: älä jatka enää novellien kirjoittamista!- anujohanna
Mulla on oikeus kirjoittaa tälle palstalle jos mä haluan. Te ette voi ihmisiä määrätä kuka saa kirjoittaa kuka ei. Ja jos se oli ihan perseestä ja paskaa niin sori kirjoittakaa itse paremmin.
- Kirjoittajalle
"Anujohanna", kysymys ei todellakaan ole siitä, että jos joku ei pidä tarinan tekeleestäsi, pitäisi hänen itsensä kirjoittaa tänne. Palautetta saa kuka tahansa antaa joka tapauksessa.
Sinulle on selkeästi annettu palautetta ala-arvoisesta kielioppitaidostasi, joka aiheuttaa hämmentäviä tilanteita "tarinaasi" lukiessa. Itse luin sen läpi siitä syystä, että minua huvitti suunnattomasti tekemäsi ala-astemaiset kielioppivirheet, jotka ovat uskomattoman typeriä. harvoin saa luettavakseen noin tökeröä kieltä, josta malliesimerkki oli juuri tuo jo mainittu hissijuttu.
Sinun ei kannattane jatkaa - etenkään, jos et kestä kriittistä palautetta. Selkärankaisuutta osoittaisitkin enemmänkin sillä, että kertoisit ottavasi kaikenlaisen palautteen mielelläsi vastaan ja yrittäväsi parantaa kirjallista lopputulostasi seuraavalla kerralla (jota toivottavasti ei ole tulossa).
Onnittelut kuitenkin yhdestä kaikkien aikojen huonoimmista "tarinoista".
PS. Olen itsekin kirjoittanut tarinoita, joten minulle sinun on täysin turha räksyttää asiasta.- ...nie
tuntuupa siltä että itse tarinan kertoja onkin ala-asteikäinen.
- oscar hotel six five tree f...
kielioppivirrrheita, en huomannut yhtaan, koska ulkomaalainen, mutta eroottinen se oli toi tarina :)
- On väliä
oscar hotel six five tree f... kirjoitti:
kielioppivirrrheita, en huomannut yhtaan, koska ulkomaalainen, mutta eroottinen se oli toi tarina :)
Kielioppivirheillä on todellakin väliä.
- oscar hotel six five tree
On väliä kirjoitti:
Kielioppivirheillä on todellakin väliä.
sitten mulla on kai piäni onkelma. Kielitaitoni riittää nuolemiseen mutta ei kirjoittamiseen :)
- ......
Selvästi kirjoittaja on yläasteikäinen ja kaiken lisäksi POIKA!!!!
- vikaa tos nyt!
sitten oli??? mun mielestä aivan hyvä tarina ja mitä helevettiä sillä on väliä onko pisteitä aina ja varsinkaan pilkkuja.... ei jumalauta ihmiset eikö teidän elämässä ole MITÄÄN kun pitää jostai saatanan pilkuista ruveta valittamaan ei ei ei ei ei ei ei ei.............
- Vikaa
Omassa elämässäni on kosolti, etten sanoisi runsain mitoin, muutakin touhua kuin kritisoida huonoa äidinkieltä. Muista toimista huolimatta aikaa löytyy antaa myös palautetta täällä, joten sinun on aivan turha huolehtia ainakaan minun henkilökohtaisista vapaa-ajanviettotavoistani.
- Novellisti
Ei millään pahalla, mutta tarinastasi oli eroottisuus kaukana.
Kielioppivirheesi ovat sellaista tasoa, ettei tarinaa pystynyt paikka paikoin edes sujuvasti lukemaan.
Lisäksi kirjoitus oli muutenkin tyyliltään niin tönkköä, ettei tarina herättänyt minkäänlaisia seksuaalisia tuntemuksia, saatikka että olisin kiihottunut sitä lukiessani.
Luepa itse muutamia palstalla olevia hyviä novelleja niin ymmärtänet miksi sinun kirjoituksesi saa ansaitsemaansa kritiikkiä.
Sallittakoon tällä kertaa käytettävän lukijoiden määrää kun etsit hyviä novelleja.
(Periaatteessa lukijoiden määrä ei tee novellista hyvää, mutta perustelen ehdotustani sillä, ettei nimim. anujohanna vaan mene lukemaan jotain lähes yhtä huonoa novellia joka on saanut 5 lukijaa, jotka ovat kaikki myös kritisoineet tekstiä.)
Ja mitä tulee anujohannan kirjoita-itse-parempi -mainintaan... olen tälle palstalle kirjoittanut muutaman itse kirjoittamani novellin jotka ovat saaneet pelkkää kiitosta ja tuhansia lukijoita. Paras novellini keräsi loppuvuodesta 2005 reilu 10 000 lukijaa, mikä on näissä piireissä varsin hyvä luku.
Kannattaa ottaa opikseen rakentavasta kritiikistä jos oikeasti haluat oppia kirjoittamaan novellin, jota pystyy lukemaan ja joka lisäksi olisi myös jossain mielessä eroottinen. Se kai on novellien jonkinlainen tarkoitus...
Hyvää kevättä kaikille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122