Grand Scenic ja mp3-soitin/usb-tikku

Mussiikkia matkalle

Onko tietoa?

Miten saisi Grand Sceniciin liitettyä mp3-soittimen?
esim. i-pod tai vastaava.

Usb-tikun liittäminen taitaa olla mahdotonta?

Totuin vanhassa autossa liikuteltavaan musiikkiin, joten kaipaan sitä Renuunkin.

Kiitos

7

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laaguna
    • Sceenikko

Vaihtoehtoina:
      - Renaultin oma USB/muistikortti/aux in-kalikka, olisko ollut jotain 250e hintaluokassa.
      - Muiden valmistajan soittimet joissa Ipod/usb/SD-liitännät, ainakin VDO Daytoniin, Pioneeriin (sub display output-mallit), Alpineen ja Sonyyn saa adapterin jolla toimii rattikaukosäädin ja joillakin noista myös kojelaudan näyttö. Adapterin hinnat välillä pari kymppiä (VDO) - pari sataa (Pioneerin näytölliset). Lisähaasteena autossa 10/2004 tapahtunut siirtyminen CAN-väylään, vanhemmat adapterit eivät silloin enää toimi.
      - FM -lähettimet tietty vaihtoehtona
      - Joissakin soittimissa olevaan CD -vaihtajan liitäntään saa liitäntöjä muillekin härveleille.

Oli ainakin viides kerta kun kirjoitin nämä tälle palstalle. Toisaalta suomi24:sen haku ei ole kovin hyvä...

• Me II

Renaultilla on oma adapteri, joka on esim. uusissa Lagunoissa valittavissa. Itse tilautin sellaisen Sceniciini pari vuotta siten. Käsissäni on laitteen laatikko ja jos nämä koodit auttavat niin hyvä. Laitteen laatikon Renault-tarrassa on numerot 77 114 19487 ja UV 1
      ja maahantuojan tarrassa on Art.nr 32067370. Kyseessä on Renault "Genuine Spare Parts"
      Laite asennetaan CD-levynvaihtajan tilalle, eli molempia ei voi olla. Hyvä laite, yhtään CD-levyä en ole soittanut sen jälkeen kun laite asennettiin. Sillä voi soittaa mitä tahansa ulkoista soitinta, muistitikkua tai I-podia. I-podia voi ohjata radion viiksistä.

• Me II

• löytyy

• saad
        löytyy kirjoitti:

http://www.renault.co.uk/TunePoint.aspx

tunepointit ja muut vermeet myös tuohon ei CD-Boxia malliin vai pitääkö olla CD/onko niillä oikeesti mitään eroa siis Boxilla vai ilman???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe