Renault Clio:n(vm:2000) sisätilan lämmittimen moottori pitää kauheeta meteliä ja kovenee vaan päivä päivältä. Onko kellään tietoa, mistä kyseiseen moottoriin pääsee käsiksi? Onko helppo vaihtaa?
Clio:n lämmityslaitteen moottorissa vikaa
partypoju
1
658
Vastaukset
- pakkasukko
Tunnin työ oli korjaamolla 03 malliseen. Jos tossa vanhemmassa on samassa paikkaa niin se on moottoritilassa, edestä katottuna vasemmalla puolella lähelä tuulilasin alareunaa. Pitää ottaa tuulilasin alla oleva muovi ja raitisilmasuodatin pois niin sen pääsee näkemään. Itse en jaksanut purkaa enempää vaan vaihdatin liikkeessä. Olis onnistunut kyllä iteltäki jos ois ollu autotalli tms. en viittiny pakkasessa enempää purkaa. Mut ei ole iso työ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966