Lomaviikolla ollaan menossa pohjoisemmaksi serkkujen luo. Perinteen mukaan syödään ja saunotaan yhdessä. Mut kehtaanko mä mennä serkkutyttöjen kans saunaan koska mulla ei oo vielä pilissä karvoja?
Lomaviikko tulossa
6
939
Vastaukset
minkä ikäinen olet. Ja pojillahan alkaa murrosikä myöhemmin kuin tytöillä, joten voi vaikuttaa. Ja kehtaahan sitä mennä :)
- Henrin loma
Ehkäpä sitä kehtaa. Mä oon 12, likat kait 13 ja 14.
- hff,
Henrin loma kirjoitti:
Eipä niitä taida 12-vuotiaana pojilla muutenkaan olla kun ihan osalla vaan. Jos teillä saunotaan sekasaunassa alasti, niin teet niinku muutkin. Ei siinä siun kropassa mitään hävettävää ole, etkä niitä karvoja tahdonvoimalla kasvamaan saisikaan :D. Ei ole sinusta siis se edes kiinni, joten miksi hävetä.
- Nuori Raksa
hff, kirjoitti:
Eipä niitä taida 12-vuotiaana pojilla muutenkaan olla kun ihan osalla vaan. Jos teillä saunotaan sekasaunassa alasti, niin teet niinku muutkin. Ei siinä siun kropassa mitään hävettävää ole, etkä niitä karvoja tahdonvoimalla kasvamaan saisikaan :D. Ei ole sinusta siis se edes kiinni, joten miksi hävetä.
Mitäs häpeemistä siinä on? jos kerran serkkuja on niin melkein sama ku kävis oman perheen kanssa saunassa? ei mtn hävettävää, ei olis myöskään silloinkaan vaikka menisit saunaan ihan tuntemattomien likkojen kanssa kun oot kerran 12, eri asia on jos oisit 16, ei karvoja, pienen pieni muna ja erikokoset pallit, siinä ois nolo homma mutta oletan että et kuvaa mtn noista edellä mainituista asioista...vai? :D
- sä kehtaat!!!
Henrin loma kirjoitti:
ite oon 15, jätkä ja mullakaan ei oo karvoja vielä, ja pili on tosi pieni.
viime lauantaina olin saunassa siskon 13, ja sen kaverin 12, (tyttö) kanssa samaan aikaan. vähä kyllä nolotti kun niillä molemmilla oli jo karvoja. joten mee vaan..
- nuori(poika)
Ei siin oo mitään hävettävää, vaikka murrosikä ei näkyis. Mua on kiusattu just sellasist aroist jutuista esim "koko" ym alakoulussa, mut onneks oon kasvanu siitä irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974