Olen ostamassa 200000km ajettua r1200 moottorilla BMW:tä.Sanovat et poliisit ajaa niillä 200000km ,että kestää vielä toiset lisää pitääkö paikkansa? Onko kellä oikeaa kokemusta tai tietoa?
ONKO TIETOA TAI TOTTA
9
3054
Vastaukset
- pois!
Jos kone on nyt kunnossa niin osta ja aja!
Itselläni oli aikanaan -83 mallin r1100. Myydessäni sen v. 2002 sillä oli 320 000 km mittarissaan eikä mitään vikaa koneessaan!- Kuudennusmies
Ei semmosta ole olemassakaan kuin -83 R 1100 !!
R1100-mallisto tuli vasta -94.......
Mutta luja pyörä se bemu on, kardaaninivelet saattavat mennä jos on ajettu paljon, jos kardaanin nivelissä on välystä, ne kannattaa vaihtaa ennen kuin hajoavat, uudet tarvikenivelet (ristikot) maksavat 16,80 € / kpl.....Vaihto on muutaman tunnin juttu. - pois!
Kuudennusmies kirjoitti:
Ei semmosta ole olemassakaan kuin -83 R 1100 !!
R1100-mallisto tuli vasta -94.......
Mutta luja pyörä se bemu on, kardaaninivelet saattavat mennä jos on ajettu paljon, jos kardaanin nivelissä on välystä, ne kannattaa vaihtaa ennen kuin hajoavat, uudet tarvikenivelet (ristikot) maksavat 16,80 € / kpl.....Vaihto on muutaman tunnin juttu.Tarkoitin tietysti r100 - anteeksi tuo yksi ykkönen tuossa väärässä paikassa!
Oikeinkirjoitusvirheestä huolimatta tarinani on tosi. - Kuudennusmies
pois! kirjoitti:
Tarkoitin tietysti r100 - anteeksi tuo yksi ykkönen tuossa väärässä paikassa!
Oikeinkirjoitusvirheestä huolimatta tarinani on tosi.Sitä minä vähän arvelinkin! Minulla itsellä on nyt ajopelinä yksi viimeisiä valmistuneita "vanhoja" boksereita.
- pois!
Kuudennusmies kirjoitti:
Sitä minä vähän arvelinkin! Minulla itsellä on nyt ajopelinä yksi viimeisiä valmistuneita "vanhoja" boksereita.
Hyviä ovat nämä "uudetkin" boxerit. Mulla on ajopelinä r1100rt vm1999. Mittarissa 140 000km. Kesäkuussa on tarkoitus mennä Alppien yli ja takaisin. Pyörä on kuin uusi!
- el_lupo
sieltä löytyy tarinoita, että bemareilla ajetaan 500-600 tuhatta ja ei tarvinnut kun kytkin vaihtaa. Japsit alkaa loppua jo 100 tuhatta.
- boxser
bmw kestää ja muut tulee perässä! vaikka on kallis pyörä on hintansa väärti.
- Itsellä R1100RS
Kaikilla "herkuilla" kun huoltaa hyvin niin ajaa huletta. Mikään kone ei ilman huoltoa toimi luotettavasti pitkään. Olipa merkki mikä vaan.
- Ajoivat viime vuosina
K mallin Bemuilla, aikanaan 2 venttiili R100 Boxereilla, kaikilla huomattavan paljon kilometrejä ilman suuria remontteja. Aikanaan vanhoja poliisi bemuja sai huutokaupassa. Nyt polissi ajaa ne loppuun ja sitten romuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673