Uskomaton tuote

issu56

jota nyt olen käyttänyt yhden pullon kolmen päivän aikana.
Siitä syksyisestä syöksystäni kun tuli jälkiseuraamuksena nilkan yläpuolelle haava, jonka kanssa on kyllä ollut tekeminen...
Sitä hoidettiin säärihaavana täysin väärin, sillä eihän se edes ollut säärihaava, vaan ruhjehaava.
No joka tapauksessa nyt olen lipitellyt tuota ihmeainetta vain 3 päivää ja ihan uskomattomalta tuntuu, kun haava on alkanut parantumaan. Se ei enää eritä ja kivut haavan ympäristössä ovat lähes poissa...

Olen kuullut tuosta niin paljon positiivista ihan tutuiltanikin, joten siihen on vain yksinkertaisesti täysin pakko uskoa...

Suosittelen kaikille, kannattaa todellakin kokeilla!!!

http://www.terveyshymy.fi/asiasanat/havupuu-uutejuoma

http://www.ravintorengas.fi/uutejuoma.php

Ei saisi mainostaa täällä, mutta tämä oli pakko pakko tänne kuitenkin laittaa ihan kaikkien tiedoksi!!!

19

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmoa ylläpitoon

      mainostaminen kielletty

      • issu56

        arvatakin...ei mitään uutta tuo!


    • Minä noita kaikennäköisiä poppa-aineita tunnetusti suosin,heh,joten en ollenkaan ihmettele,jos tehoa löytyi.
      Luonnostahan alunperin kaikki lääkitykset on ammennettu.

      Itse parantelin tuossa tuota murkun saamaa kolhuakin poppa-aineilla juuri äskettäin.

      • issu56

        kun en heti tuosta kuultuani tajunnut sitä hakea ja aloittaa...olis monen monituiset kärsimykset jääneet huomattavasti paljon vähemmälle.
        Monasti ne poppakonstit on parempia kuin "nipullinen" reseptilääkkeitä, jotka ei välttämättä olekaan ihan oikeita... :).


      • issu56 kirjoitti:

        kun en heti tuosta kuultuani tajunnut sitä hakea ja aloittaa...olis monen monituiset kärsimykset jääneet huomattavasti paljon vähemmälle.
        Monasti ne poppakonstit on parempia kuin "nipullinen" reseptilääkkeitä, jotka ei välttämättä olekaan ihan oikeita... :).

        Voitko kertoa tuon valmisteen tekijän?

        Kun tuo toista osapuolta kiinnostaa kanssa.Se on siitä jo ennen myös lukenut,ja sitä kiinnostaa onko tuo käyttämäsi se saman valmistajan,mistä se on kiinnostunut.Siis sen kehittäjän.

        Kun siitä on ehkä jo muutamia versioita,niin onkohan ne kaikki yhtä tehokkaita.


      • issu56
        molossi kirjoitti:

        Voitko kertoa tuon valmisteen tekijän?

        Kun tuo toista osapuolta kiinnostaa kanssa.Se on siitä jo ennen myös lukenut,ja sitä kiinnostaa onko tuo käyttämäsi se saman valmistajan,mistä se on kiinnostunut.Siis sen kehittäjän.

        Kun siitä on ehkä jo muutamia versioita,niin onkohan ne kaikki yhtä tehokkaita.

        Eli aito ja alkuperäinen on tämä käyttämäni.

        http://www.ravintorengas.fi/terveys.php

        Kyllä kannattaa kokeilla todellakin!


      • issu56

        pullo maksaa 7,90...ei sekään ole paha hinta todellakaan, kun ottaa huomioon sen avun, jonka tuo antaa. Ihan oikeasti se on ihan uskomatonta!


      • issu56 kirjoitti:

        pullo maksaa 7,90...ei sekään ole paha hinta todellakaan, kun ottaa huomioon sen avun, jonka tuo antaa. Ihan oikeasti se on ihan uskomatonta!

        toimii niin ei siihen nähden kummoinenkaan hinta,useimmat tuotteet kun maksaa mansikoita..


      • issu56
        davalyan kirjoitti:

        toimii niin ei siihen nähden kummoinenkaan hinta,useimmat tuotteet kun maksaa mansikoita..

        ihan oikeasti...olen siitä muiden käyttäjien ohella yksi esimerkki.
        Arvaa vain, paljonko euroja on kadonnut kaikkiin omituisiin haavanhoitotuotteisiin...paljon.


      • issu56 kirjoitti:

        ihan oikeasti...olen siitä muiden käyttäjien ohella yksi esimerkki.
        Arvaa vain, paljonko euroja on kadonnut kaikkiin omituisiin haavanhoitotuotteisiin...paljon.

        juuri,mahtaisiko tuosta olla apua niille chow choweille joilla on lähes jokapäiväistä hot spotit ja toisenlaiset märkivät haavaumat?Niitäkin on valitettavasti(varmaan muissakin roduissa löytyy)aina silloin tällöin ja hoitoon menee kanssa satasia,tonnejakin jos koko iästä puhutaan.


      • issu56
        davalyan kirjoitti:

        juuri,mahtaisiko tuosta olla apua niille chow choweille joilla on lähes jokapäiväistä hot spotit ja toisenlaiset märkivät haavaumat?Niitäkin on valitettavasti(varmaan muissakin roduissa löytyy)aina silloin tällöin ja hoitoon menee kanssa satasia,tonnejakin jos koko iästä puhutaan.

        kokeilla, kunhan sen päivittäisen annoksen vain suhteuttaa, ettei anna liikaa. Päiväannosta kun ei tulisi ylittää...lukee pullossa :).


      • issu56 kirjoitti:

        kokeilla, kunhan sen päivittäisen annoksen vain suhteuttaa, ettei anna liikaa. Päiväannosta kun ei tulisi ylittää...lukee pullossa :).

        rukata hieman,täytyy laittaa tonne foorumille tietoa josko joku koittaisi kun tarvetta on seuraavan kerran.(käytetään tossa rodussa huomattavasti luontaistuotteita esim haavanhoidossa pihkavoidetta ym).


      • issu56 kirjoitti:

        pullo maksaa 7,90...ei sekään ole paha hinta todellakaan, kun ottaa huomioon sen avun, jonka tuo antaa. Ihan oikeasti se on ihan uskomatonta!

        Siis kannattaa jos mahdollista niin katsoa useammasta paikasta...ite viimein tuon löysin Sokoksen luontaistuote-osastolta 8 euroa pullo, ostin 4 pulloa....JA.....sitte...ihan huvikseni katselin cittarin luontaistuotehyllyjä...ja siellähän sitä oli myös....ja hinta..... 5,90 euroa...Arvaa harmittiko, kun en tajunnut sieltä heti kattoa...!!


      • issu56
        Sikra kirjoitti:

        Siis kannattaa jos mahdollista niin katsoa useammasta paikasta...ite viimein tuon löysin Sokoksen luontaistuote-osastolta 8 euroa pullo, ostin 4 pulloa....JA.....sitte...ihan huvikseni katselin cittarin luontaistuotehyllyjä...ja siellähän sitä oli myös....ja hinta..... 5,90 euroa...Arvaa harmittiko, kun en tajunnut sieltä heti kattoa...!!

        Olihan siinä aikamoinen hinnanero. Mulle ei ole tullut mieleenkään, että sitä vois saada muualtakin kuin luontaistuotekaupoista. Täytyypä huomenna tehdä "uuterundi" :)).


      • issu56 kirjoitti:

        Olihan siinä aikamoinen hinnanero. Mulle ei ole tullut mieleenkään, että sitä vois saada muualtakin kuin luontaistuotekaupoista. Täytyypä huomenna tehdä "uuterundi" :)).

        No ei tullu mieleen mullekkaan...Pienet hintaerot ei kyllä niinkään harmita yleensä, mutta noin huimat kyllä harmittaa....
        Se on muuten aika pahanmakusta tuo uute, sekotatko sitä johonkin, vai otatko raakana.....


      • issu56
        Sikra kirjoitti:

        No ei tullu mieleen mullekkaan...Pienet hintaerot ei kyllä niinkään harmita yleensä, mutta noin huimat kyllä harmittaa....
        Se on muuten aika pahanmakusta tuo uute, sekotatko sitä johonkin, vai otatko raakana.....

        sen huitelen menemään ja yritän ajatella jotain ihan muuta :). Siihen makuun kyllä tottuu yllättävän nopeesti, eikä se enää niin kyökötä kuin mitä ekoina kertoina teki.


      • issu56 kirjoitti:

        sen huitelen menemään ja yritän ajatella jotain ihan muuta :). Siihen makuun kyllä tottuu yllättävän nopeesti, eikä se enää niin kyökötä kuin mitä ekoina kertoina teki.

        nyt vajaan viikon sitä lipittänyt, mutta kyllä se on edelleen yäk...mutta väliäkö sillä jos auttaa.. ;))
        Raakana minäkin sen kippaan....


      • issu56
        Sikra kirjoitti:

        nyt vajaan viikon sitä lipittänyt, mutta kyllä se on edelleen yäk...mutta väliäkö sillä jos auttaa.. ;))
        Raakana minäkin sen kippaan....

        vaikka maistuis vielä vähän pahemmalta, sillä sen kyllä kestää kummasti :). Vajaan viikon olen minäkin sitä kulautellut sen desin kerralla. Olisihan sillä tehokuurillakin voinut aloittaa, mutta minä nyt tein näin...


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      361
      8192
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2324
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1692
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1549
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1304
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      121
      1293
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      349
      1116
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1005
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      992
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      111
      911
    Aihe