PURKISTA SE LUONNOLLISIN?

HENNUS..

Hei! olisin kysynnyt mikä luontaistuote kaupan hyllyllä on se luonnollisin vitamini purnukka? tai neste? en haluaisi apteekista ostaa niitä synteettisiä vitamiineja enkä ole oppinut syömään monipuolisesti en pidä ihmeemmin vihan/ hedelm.

20

6428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tul

      Ei sellaista ole.

      Joitain yksittäisiä vitamiineja saa luonnollisesti purkista tai pullosta.

      Esim. vehnänalkioöljystä saa E-vitamiinia.

      D3-vitamiini on luonnollista.

      merilevässä on paljon vitamiineja.

      Eli tolkuttomasti joudut purkkeja ja pulloja ostaan, jos et halua ruokaa syödä ja vitamiineja haluat.

      Tosin suolistosi tarvitsee kunnon ruokaa toimiakseen optimaalisesti ja jotta ravinteet imeytyy.

      • Tokos

        Bio -Strath
        Bio-Strath - 100% luonollinen tuote.

        Bio-Strath koostuu ravintorikkaasta yrttihiivauuttesta, valmistettu erikoisessa luonnollisessa prosessissa, joka tekee ravinnon erityisen helposti hyödynnettäväksi keholle. Bio-Strath sisältää 61 eri vitaaliainetta, jotka toimivat yhdessä saattaakseen ravintoepätasapainoisuuksia kehossa entiselleen.

        Bio-Strathin vahvistava, virkistävä ja suorituskyvyn parantavia ominaisuuksia on vahvistettu yli 30 eri tieteellisessä tutkinnossa. Tehoaa yhtä hyvin koululapsiin, aikuisiin sekä vanhempiin henkilöihin ja on turvallinen käyttää.

        Bio-Strath antaa perustavanlaatuisen ravintotasapainon.

        Bio-Strathia on sekä juoksevassa, että tabletimuodossa, jotka tehoavat yhtä hyvin. Lisää infoa saat sweitsiläisen valmistajan kotisivuiltawww.bio-strath.ch

        Bio-Straht sisältää proteiinin, rasvan ja hiilihydraatien lisäksi 20 aminohappoa, nukleinihapot RNA ja DNA, 11 vitamiinia, entsyymejä sekä 19 mineraalia ja hivenaineita.

        Bio-Straht on 100% luonnollinen, eikä sisällä säilöntäaineta, väriaineita eikä muita keinotekoisia ainesosia.

        Bio-Strath Elixir sisältää hunajaa, mallasuutetta sekä appelsiinimehua. Diabeetikoille ja gluuteeniallergisille suositellan Bio-Strath tabletteja.

        Annostus
        Aikuiset: 5 ml 3 kertaa päivässä.
        Lapset (8-12 år): 2,5 ml 3 kertaa päivässä.

        Ainesosat
        Yrttihiiva, mallasute, hunaja, appelsiinimehu.


      • maksaa?
        Tokos kirjoitti:

        Bio -Strath
        Bio-Strath - 100% luonollinen tuote.

        Bio-Strath koostuu ravintorikkaasta yrttihiivauuttesta, valmistettu erikoisessa luonnollisessa prosessissa, joka tekee ravinnon erityisen helposti hyödynnettäväksi keholle. Bio-Strath sisältää 61 eri vitaaliainetta, jotka toimivat yhdessä saattaakseen ravintoepätasapainoisuuksia kehossa entiselleen.

        Bio-Strathin vahvistava, virkistävä ja suorituskyvyn parantavia ominaisuuksia on vahvistettu yli 30 eri tieteellisessä tutkinnossa. Tehoaa yhtä hyvin koululapsiin, aikuisiin sekä vanhempiin henkilöihin ja on turvallinen käyttää.

        Bio-Strath antaa perustavanlaatuisen ravintotasapainon.

        Bio-Strathia on sekä juoksevassa, että tabletimuodossa, jotka tehoavat yhtä hyvin. Lisää infoa saat sweitsiläisen valmistajan kotisivuiltawww.bio-strath.ch

        Bio-Straht sisältää proteiinin, rasvan ja hiilihydraatien lisäksi 20 aminohappoa, nukleinihapot RNA ja DNA, 11 vitamiinia, entsyymejä sekä 19 mineraalia ja hivenaineita.

        Bio-Straht on 100% luonnollinen, eikä sisällä säilöntäaineta, väriaineita eikä muita keinotekoisia ainesosia.

        Bio-Strath Elixir sisältää hunajaa, mallasuutetta sekä appelsiinimehua. Diabeetikoille ja gluuteeniallergisille suositellan Bio-Strath tabletteja.

        Annostus
        Aikuiset: 5 ml 3 kertaa päivässä.
        Lapset (8-12 år): 2,5 ml 3 kertaa päivässä.

        Ainesosat
        Yrttihiiva, mallasute, hunaja, appelsiinimehu.

        Mitä tuo maksaa?


      • Molkosan
        Tokos kirjoitti:

        Bio -Strath
        Bio-Strath - 100% luonollinen tuote.

        Bio-Strath koostuu ravintorikkaasta yrttihiivauuttesta, valmistettu erikoisessa luonnollisessa prosessissa, joka tekee ravinnon erityisen helposti hyödynnettäväksi keholle. Bio-Strath sisältää 61 eri vitaaliainetta, jotka toimivat yhdessä saattaakseen ravintoepätasapainoisuuksia kehossa entiselleen.

        Bio-Strathin vahvistava, virkistävä ja suorituskyvyn parantavia ominaisuuksia on vahvistettu yli 30 eri tieteellisessä tutkinnossa. Tehoaa yhtä hyvin koululapsiin, aikuisiin sekä vanhempiin henkilöihin ja on turvallinen käyttää.

        Bio-Strath antaa perustavanlaatuisen ravintotasapainon.

        Bio-Strathia on sekä juoksevassa, että tabletimuodossa, jotka tehoavat yhtä hyvin. Lisää infoa saat sweitsiläisen valmistajan kotisivuiltawww.bio-strath.ch

        Bio-Straht sisältää proteiinin, rasvan ja hiilihydraatien lisäksi 20 aminohappoa, nukleinihapot RNA ja DNA, 11 vitamiinia, entsyymejä sekä 19 mineraalia ja hivenaineita.

        Bio-Straht on 100% luonnollinen, eikä sisällä säilöntäaineta, väriaineita eikä muita keinotekoisia ainesosia.

        Bio-Strath Elixir sisältää hunajaa, mallasuutetta sekä appelsiinimehua. Diabeetikoille ja gluuteeniallergisille suositellan Bio-Strath tabletteja.

        Annostus
        Aikuiset: 5 ml 3 kertaa päivässä.
        Lapset (8-12 år): 2,5 ml 3 kertaa päivässä.

        Ainesosat
        Yrttihiiva, mallasute, hunaja, appelsiinimehu.

        Tuohan on verrattavissa ruokaan ihan niinkuin molkosan, aloe-vera, vehnänalkioöljy jne...

        On paljon luonnontuotteita olemassa.

        Mitä hintaluokkaa tuo aine on?


    • luonnonvitamiini-ville

      Elikkä Megamulti100...tsekkaa vitamiiniarvot, parempaa luonnollista kamaa ei markkinoilta löydy. Imeytyminen ihan toista luokkaa kuin synteettisillä vitamiinitabuilla.

      Valmistettu siis 100%:sti (luomuista) luonnontuotteista hyvin imeytyväksi jauheeksi.

      http://www.freewebs.com/megamulti100

      Hinta toki kovempi (50$) kuin normi kaupasta ostettavat synteettiset tabut, mutta valmistustapa maksaakin varmasti moninkertaisesti.

      • villelle

        on markkinoilla muutakin kuin mainostamasi !

        Fitline on lääketehtaassa valmistettu tuoteperhe, joka imeytyy 95%.
        Pillerit muuten imeytyvät vain n.20%


      • Herbaaja
        villelle kirjoitti:

        on markkinoilla muutakin kuin mainostamasi !

        Fitline on lääketehtaassa valmistettu tuoteperhe, joka imeytyy 95%.
        Pillerit muuten imeytyvät vain n.20%

        Mistä tämä "fakta" on peräisin. Tämä on varmaan ns kaupunkilegenda, ehkä peräisin Kirivitin ajoista, nehän tulivat ulos sulamattomina ulosteen mukana.
        Minusta imeytymisen todistamiseen riittää toivottu vaste.
        Luulen että herbalifen vitamiinipuristeet imeytyvät hyvin, koska väsymys hävisi viikossa, kynnet vahvistuivat. Olen käyttänyt vuosien mittaan monenlaisia vitamiineja, sekä apteekin, että luontaistuotekaupan em ongelmiin tuloksetta.
        Kun puristeen laittaa veteen, se hajoaa nopeasti, saman se tekee suolistossa hajotessaan ja toimii kuin ruoka. Mieluummin otan vitamiinit puristeina veden kanssa.
        Olen joskus maistanut näitä nestemäisiä vitamiineja, maistuvat kamalalle ja maistuessaan hyvälle, sisältävät varmaan aikapaljon lisättyjä aromeja. No, toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Pääasia, että ravintolisä on valmistettu luonnonaineista, eikä lääkkeenomaisesti synteettisesti.
        SYÖKÄÄ LISÄRAVINTEITA - VOITTE PAREMMIN.


      • höpö höpö
        Herbaaja kirjoitti:

        Mistä tämä "fakta" on peräisin. Tämä on varmaan ns kaupunkilegenda, ehkä peräisin Kirivitin ajoista, nehän tulivat ulos sulamattomina ulosteen mukana.
        Minusta imeytymisen todistamiseen riittää toivottu vaste.
        Luulen että herbalifen vitamiinipuristeet imeytyvät hyvin, koska väsymys hävisi viikossa, kynnet vahvistuivat. Olen käyttänyt vuosien mittaan monenlaisia vitamiineja, sekä apteekin, että luontaistuotekaupan em ongelmiin tuloksetta.
        Kun puristeen laittaa veteen, se hajoaa nopeasti, saman se tekee suolistossa hajotessaan ja toimii kuin ruoka. Mieluummin otan vitamiinit puristeina veden kanssa.
        Olen joskus maistanut näitä nestemäisiä vitamiineja, maistuvat kamalalle ja maistuessaan hyvälle, sisältävät varmaan aikapaljon lisättyjä aromeja. No, toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Pääasia, että ravintolisä on valmistettu luonnonaineista, eikä lääkkeenomaisesti synteettisesti.
        SYÖKÄÄ LISÄRAVINTEITA - VOITTE PAREMMIN.

        """"Kun puristeen laittaa veteen, se hajoaa nopeasti, saman se tekee suolistossa hajotessaan ja toimii kuin ruoka."""

        Pillerit, nesteet ja jauheet hajoaa jo vatsalaukussa.

        Herbat ja fitlinet jne... ovat kaikki synteettistä moskaa, joka tulee ulosteen ja virtsan mukana ulos, jos sisäelimet pystyvät ne käsittelemään oikein.

        Noita ei ole mitenkään testattu, jotta toimivat ihmisen hyväksi.

        Ruokaa elimistö osaa käsitellä ja siitä ottaa riittävästi ravinteita kehon käyttöön.

        On pelkästään markkinamiesten hopotusta, jotta luonnosta ei riittävästi saisi vitamiineja.

        Toki on luonnollistakin lisäravinnetta eli ruokaa esim. aloe-vera, vehnänalkioöljy, molkosan, pellavasiemenöljy, bio-strath, kalaöljyt jne... Luontaistuotekaupassa on asiantuntevia myyjiä, jotka auttavat oikean tuotteen valinnassa.


      • Luonnonvitamiini-ville
        villelle kirjoitti:

        on markkinoilla muutakin kuin mainostamasi !

        Fitline on lääketehtaassa valmistettu tuoteperhe, joka imeytyy 95%.
        Pillerit muuten imeytyvät vain n.20%

        Ok, tuo mulle faktat jostain Fitlinen tuotteesta, missä olisi mahd.kattavasti eri vitamiineja.

        Siis vitamiinimäärät, miten valmistettu, ja hinta???

        Vertailen sitten ihan mielenkiinnosta Multimegaan, joka on 100%:sti luonnollista kamaa.


      • uskon kun näen
        höpö höpö kirjoitti:

        """"Kun puristeen laittaa veteen, se hajoaa nopeasti, saman se tekee suolistossa hajotessaan ja toimii kuin ruoka."""

        Pillerit, nesteet ja jauheet hajoaa jo vatsalaukussa.

        Herbat ja fitlinet jne... ovat kaikki synteettistä moskaa, joka tulee ulosteen ja virtsan mukana ulos, jos sisäelimet pystyvät ne käsittelemään oikein.

        Noita ei ole mitenkään testattu, jotta toimivat ihmisen hyväksi.

        Ruokaa elimistö osaa käsitellä ja siitä ottaa riittävästi ravinteita kehon käyttöön.

        On pelkästään markkinamiesten hopotusta, jotta luonnosta ei riittävästi saisi vitamiineja.

        Toki on luonnollistakin lisäravinnetta eli ruokaa esim. aloe-vera, vehnänalkioöljy, molkosan, pellavasiemenöljy, bio-strath, kalaöljyt jne... Luontaistuotekaupassa on asiantuntevia myyjiä, jotka auttavat oikean tuotteen valinnassa.

        No voi voi, kylläpäs sitä ollaan koppavaa. Kyllähän se ruoka tietysti jo vatsalaukussa hajoaa, ainut asia missä olet oikeassa. Se mitä imeytyy solutasolle saakka riippuu ohutsuolen kunnosta.
        Ainakin Herbat ovat luonnosta, löytyy aloeveraa, vihreää teetä (käsin poimittua), rosmariinista valmistettu antioksidantti, 24 vitam.- ja hivenainepuriste, soijapohjainen proteiinijauhe, kuituja luonnosta ym. Suomessakin on tutkittu, että vitamiinien määrät tuotteissa ovat tarkalleen ne mitä etiketissä lukee. UCLAn yliopiston yhteydessä on valtava tutkimuslaitos, jossa työskentelee huippuasiantuntijoita, mitä siellä muuta tehdään kuin TUTKITAAN. Siis höpö höpö vaan itsellesi.
        Yli 60 milj. käyttäjää ei varmasti käyttäisi päivittäin tuotteita, jos vaste ei olisi hyvä. Miksi Suomessakin monet arvostetut lääkärit ovat mielellään tulleet luennoimaan tuote-esittelyihin. Hekin ovat vaan työssään nähneet miten paljon apua lisäravinteista on terveyden ylläpitämisessä ja sairauksien ehkäisemisessä.
        Luontaistuotekaupoissa on tietysti paljon asiantuntemusta, mutta usein he suhtautuvat verkostomarkkinointituotteisiin negatiivisesti. Olen parhaani mukaan yrittänyt ystävystyä näiden "Life"-kauppiaitten kanssa, vakuutellen että olemme samalla asialla ja meille molemmille kyllä riittää asiakkaita. Kerran menin ostamaan ko kaupasta pähkinöitä ja kun muita asiakkaita ei ollut jäin juttelemaan kauppiaan kanssa. Kun hän huomasi miten paljon ravinnosta tiesin, hän kyseli minulta paljon ja loppujen lopuksi antoi ostokseni ilmaiseksi ja kiitteli antoisasta "luennosta".
        En ymmärrä teitä jotka olette tietävinään näistäkin tuotteista kaiken, vaikka tuskin olette edes purkkeja nähneet. Onko syynä kateus vai mikä.


      • hölmöt ostaa
        Luonnonvitamiini-ville kirjoitti:

        Ok, tuo mulle faktat jostain Fitlinen tuotteesta, missä olisi mahd.kattavasti eri vitamiineja.

        Siis vitamiinimäärät, miten valmistettu, ja hinta???

        Vertailen sitten ihan mielenkiinnosta Multimegaan, joka on 100%:sti luonnollista kamaa.

        ei todellakaan kannata ostaa sellaisia tuotteita..ne yleensä on laimempia ja kalliimpia kuin mitä kaupan hyllyltä saa..ja ei kauppa voi ottaa riskiä et myisi paskaa..menee maine koko ketjulta..mutta jokainen sen sitten päättää mitä suuhunsa panee ja jos kokee sen hyväks ni anti mennä vain.jos tarpeeksi on uskoa nii kivetkin toimii;)


    • toivo

      Biocurin vitalizer plus sisältää kaikki vitamiinit jota keho tarvitsee ja on täysin luonnonmukainen. Suosittelen.

      • mikää..

        mistä tuota biocurin vitaa saa????


    • DNARNA

      nukleinihapot? Minkä ihmeen vaikutus niitä pitäisi olla?

    • tokotrienoli

      Fitline verkostomarkkinointi tuotteet kannattaa uhohtaa.
      Kuten muutkin samalla markkinointi menetelmällä myydyt valmisteet.

      Bio-strath on yksi vanhoista ja tutkituista parhaasta päästä 100 % luonnollinen
      Samoin Spirulina levä

      • mummeli 67 v

        Mummeli 67 v kertoo totuuden ...mm spirulinasta ja bio srathista.
        aloin käyttää luontaistuotekauppojen ja apteekkien vitamiineja , purkkia ja purnukoita pöydät täynnä jne...spirulinasta sain kauhean ihokutinan mm.
        35v vuotiaana , minulla todettiin rytmihäiriöt( nitro purkki laukkuun ) ja oli kuluman alut polvissa, pohjukais suolikatarri tähystyksessä... aamuisin ei tahtonut jaksaa nousta ja sisuskalut tutisi, kun lähdin liikkeelle aamulla herättyäni . Nyt 17 v myöhemmin olen ymmärtänyt, että yksittäinen vitamiini voikin tuhota, jos sen suihde ei ole toisen kanssa yhteen sopivassa suhteessa, sillä ihmisen oma tehdas toimii niin, jos suolisto on kunnossa ottamaan ne ravinteet talteen, joita pitää saada ruoasta päivittäin. Katarrin takia se ei toiminut...Samoin olin varovainen rasvaliukoisten vitamiinien kanssa, koska olen sairastanut lapsena viruksen aiheuttaman keltataudin, josta johtuen minulle ei ole sopinut ilmeisesti hormonilääkitykset koskaan...(e-pillerit)
        Olen ihminen, joka kiertää kaukaa valmisruoat ja laittaa aina tuoreista ruoka-aineista ruoan (marinoimalla itse lihat jne)
        Fitline -tuotteet tuli , kun täytin 50v, jo kolmen kuukauden käytön jälkeen alkoi ihmiset kysellä, mitä on tapahtunut, kun olen niin muuttunut(nuortunut) tukka alkoi kiilty'ää ja kasvoista sellainen väsähtänyt ,harmaa ulkonäkö lähti.... ja nyt 17 vuotta myöhemmin olen terve, lääkärikin ihmetteli sydänfilmiäni, ettei ollut nähnyt sellaista aikoihin...Olen käynyt maksa kokeissa ja nekin ovat ihanne arvot ikäiselleni, joten patentit Fitline-tuotteiden rasvaliukoisten /vesiliukoisuus pitää paikkansa.
        Ei ole ollut rytmihäiriöitä, ei päänsärkyjä...
        Lääkekaapåissani on vain laastaria ja haavanpuhdistus ainetta , vastasin mm lääkärille, joka kysyi, mitä lääkkeit'ä käytän...:D
        Juon aamulla aamumehun ja illalla iltamehun... flunssaakaan ei ole ollut 6 vuoteen, enkä ole vielä koskaan ottanut edes flunssa piikkiäkään.
        Ihmiset ihmettelevät, kun tulee puhetta iästäni, väittävät, etten näytä 67 vuotiaalta!
        Toptesin, että suolistoni ei pilkkonut niitä vähäisiä ravinteita, moitä meidän tämän päivän ruoassa on, koska minulla ei ollut suolistokunnossa, mutta tänä päivänä voin taas syödä , jopa sieniä ja valkosipuliakin, jotka jouduin sen katarrin takia lopettaan, koska tulin niistä aina kipe'äksi!


    • tokos

      Verkostomarkkinointia parhaimmillaan Fitline ...
      Mutta hyvä jos toimii....noilla hinnoilla

    • tokos
    • Paint

      Kymmenisen vuotta sitten, joku funktionaalinen ravivitsemusterapeutti laitto listan lisäravinteista, joita minun täytyisi ottaa. En muista tarkalleen, muttta olisiko kymmenkunta erillaista purnukkaa. Eihän tuota määrää elimistöni kestänyt ja menin tosi huonoon kuntoon. Sinänsä ravitsemusohjeet oli hyvät ja näyttävät toimivan vieläkin. Mistä lisäravinteista olen saanut omasta mielestäni selvää hyötyä ovat harvassa. Mangnesium eräs niistä, mutta virtsatie,-munuaisongelmien vuoksi käytän sitä vain satunnaisesti. D3 menee kylläkin, mutta 100 µg annoksella alkaa jo virtsaatieongelmat päänsärkyineen. B12 kuureina isoilla annnoksilla auttaa keskittymiskykyyn ja migreenikohtauksiin. Omega-3 tuotteet vähän ongelmallisia. Laaatueroja tuotteissa paljon varsinkin kapselimuodossa. Nestemäisenä otettuna on joskus tehonnut vaikeisiinkin masennustiloihin. Paras tuote on ollut kylläkin bio-strath noiden muiden kanssa. Yllätävän tehokas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe