vielä hinnoista

ruokaa

Heippa!
Kultahietikolle ollaan lähdössä, sillä jonnekkin etelään on päästävä, vaikka budjetti onkin hyvinkin tiukka! Mietinnässä on 1 tai 2 viikon loma ja riittääkö rahat. Eli minkähintaista ruokaa tarkalleen kultahietikolla on (salaatit, pihvit, virvoitusjuomat, kaupan ruuat)???

Ja vielä säästä: onko kesäkuun 2 viikolla ollut aiemmin lämmintä, vesikin ?

Kiitos suuresti kaikille vastaamaan vaivautuneille!

9

1641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessa menisi

      2 viikossa ulkona syödessä.
      Varmasti riittää. Turistipaikkojen "kaupoista" ei oikeaa ruokaa saa, ja missä sitä laittaisit ?
      "Kaupoissa" myydään viinaa, limsaa, sipsejä ja makeaa etupäässä.

      Jos haluaa syödä hyvin, herkullisesti ja edullisesti kannattaa mennä turistipaikan ulkopuolelle ravintolaan. Siellä hinnat laskevat ainakin 50% ja ruoka on tuoretta.

      • Kultahietikolla

        Bonkers baarista hieman katua ylöspäin ja vastakkaiselle puolelle,sieltä löytyy hyvinvarustettu ruokakauppa.


      • Hella mukaan lomalle ??
        Kultahietikolla kirjoitti:

        Bonkers baarista hieman katua ylöspäin ja vastakkaiselle puolelle,sieltä löytyy hyvinvarustettu ruokakauppa.

        Meinaako joku ostaa viikon yli viimeisen päivän lihaa ja laittaa sitä: missä ?? Nuotiolla ??


      • -Jonttu-
        Hella mukaan lomalle ?? kirjoitti:

        Meinaako joku ostaa viikon yli viimeisen päivän lihaa ja laittaa sitä: missä ?? Nuotiolla ??

        Monessa hotellissa on huoneita jotka ovat varustettu minikeittiöllä. Lomakokkaus on mukavaa vaihtelua kotona kyökissä häärimiselle.

        Mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Jotkut syövät jokaisena päivänä ravintoloissa. Oma porukkamme (10 hlöä) on ajatellut sisällyttää yhteiseen ajanviettoon vähän ruoanlaittoakin :)


      • bulkku
        -Jonttu- kirjoitti:

        Monessa hotellissa on huoneita jotka ovat varustettu minikeittiöllä. Lomakokkaus on mukavaa vaihtelua kotona kyökissä häärimiselle.

        Mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Jotkut syövät jokaisena päivänä ravintoloissa. Oma porukkamme (10 hlöä) on ajatellut sisällyttää yhteiseen ajanviettoon vähän ruoanlaittoakin :)

        Kukin tavallaan! Voin sanoa että itse en ole ikinä ruokaa edes tainnut nähdä siellä, pelkkää sipsii, makeeta ja viinaa ne kaupat tuputtaa! (ei sillä, etteikö ne minulla alas menisi;)) Kun kysyit nuista hinnoista, niin ihan ravintolassa budjetti riippuu ruokavaliosta! :) En syö itse pääasiallisesti lihaa niin jos tilaa alkusalaatin ja esim. pastan ja pullon vettä, niin noin 12euro menee muistaakseni. :) Lihan hinnat on vähän kovemmat ymmärtääkseni mutta ruoka on todella hyvää! (en ole käynyt kuin juuri noissa turistiravintoloisa, krapula sen verran kovaa siinä vaiheessa ettei pidemmälle jaksaisikaan! ) Mitäs muuta kysyit... No et tainnut kysyä ,mmutta vastaan silti. :D Että ruokaan varaisin jonkun 25e/päivä, elikä n. 150/vko. Sitten juomiinhan nyt jokaisella menee oma summansa, omistani en edes kehtaa puhua mutta ihan muutamissa satasissa pystyy sanoa pärjäävänsä:) mitä nyt sitten kaikki safetyboxit yms. vedet ja varjot/aurinkotuolit niin niihin varaisin satasen verran. mitäpä vielä. no viikkoon 600 on varmasti passeli jossei nyt niin kauhiasti ostoksia tee! hyvää matkaa!:)


      • atte r
        bulkku kirjoitti:

        Kukin tavallaan! Voin sanoa että itse en ole ikinä ruokaa edes tainnut nähdä siellä, pelkkää sipsii, makeeta ja viinaa ne kaupat tuputtaa! (ei sillä, etteikö ne minulla alas menisi;)) Kun kysyit nuista hinnoista, niin ihan ravintolassa budjetti riippuu ruokavaliosta! :) En syö itse pääasiallisesti lihaa niin jos tilaa alkusalaatin ja esim. pastan ja pullon vettä, niin noin 12euro menee muistaakseni. :) Lihan hinnat on vähän kovemmat ymmärtääkseni mutta ruoka on todella hyvää! (en ole käynyt kuin juuri noissa turistiravintoloisa, krapula sen verran kovaa siinä vaiheessa ettei pidemmälle jaksaisikaan! ) Mitäs muuta kysyit... No et tainnut kysyä ,mmutta vastaan silti. :D Että ruokaan varaisin jonkun 25e/päivä, elikä n. 150/vko. Sitten juomiinhan nyt jokaisella menee oma summansa, omistani en edes kehtaa puhua mutta ihan muutamissa satasissa pystyy sanoa pärjäävänsä:) mitä nyt sitten kaikki safetyboxit yms. vedet ja varjot/aurinkotuolit niin niihin varaisin satasen verran. mitäpä vielä. no viikkoon 600 on varmasti passeli jossei nyt niin kauhiasti ostoksia tee! hyvää matkaa!:)

        joo mulla meni 700 euroo viikko.ihan normi oleiluun ett sellanen 600- 900 euroo , riippuu mitä ostelee yms....


      • ...
        atte r kirjoitti:

        joo mulla meni 700 euroo viikko.ihan normi oleiluun ett sellanen 600- 900 euroo , riippuu mitä ostelee yms....

        Itse pärjäsin viikon 300 eurolla. Ulkona tuli syötyä joka päivä ja juhlittiinkin aika paljon. En kylläkään shoppaillut juurikaan, en oikein löytänyt mitään kummempia vaatteita sieltä..


      • åpoiuytrfds
        atte r kirjoitti:

        joo mulla meni 700 euroo viikko.ihan normi oleiluun ett sellanen 600- 900 euroo , riippuu mitä ostelee yms....

        Eik se ookkaan halpa maa?


      • ...
        åpoiuytrfds kirjoitti:

        Eik se ookkaan halpa maa?

        Jopas teillä on kovat budjetit. Itse vaihdoin 250e viime kesänä sunny beachin reissulle ja hienosti riitti vaikka syötiin joka päivä 2 kertaa ulkona ja ostelinkin jonkunverran. Ryyppääminen tosin jäi vähemmälle mutta eihän sekään siellä juuri mitään olisi maksanut. Itselleni ruokajuomat tulivat vähän kalliimmaksi koska en juo olutta. Toiset saivat 0,6l olutkolpakkonsa yli puolet halvemmalla mitä minä maksoin limusta tai vedestä. Aika kalliissa paikoissa olette syöneet jos alkusalaatti,pasta ja vesi maksoi 12e. Me syötiin siellä hieman sivummalla olevissa rafloissa niin ei ollut niin suolaset hinnat, esim. rannalla lounaasta joutui pulittamaan huomattavasti enemmän kuin sivummalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe