nyt on rauha

mikhaildenisov

rikottu;mä oon täällä!Hyvää perjantai iltaa!
Onko teillä mitään järkevää sanottavaa?
Juopotteletteko?
Tai rentoudutteko vain?

17

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapana juopotella

      vaikka on viikonloppu niin ei koko huushollista löydy tippaakaan viinaa, ei enään vuosiin ole ollut, saunakaljat joskus mökillä , siinäpä se on.

      • mikhaildenisov

        vain otan.Kysymykset oli siksi että täälläkin!

        on hikjasempaa ku normaalisti!Miks?


      • ihme ole..
        mikhaildenisov kirjoitti:

        vain otan.Kysymykset oli siksi että täälläkin!

        on hikjasempaa ku normaalisti!Miks?

        hiljenee jatkossakin yhä enemmän kun aivan "viattomat" aloitukset poistetaan ja uskonnolliset saa tilaa aina vain enemmän, kuka enään jaksaa olla kiinnostunu.


      • meiltä löytyy

        kun ei juopotella kaapista löytyy kaikenlaisia aineita. Niitä tulee ostetuksi eikä vieraatkaan enää montaa lasillista juo. On sitten joskus kiva ottaa yömyssy tai jälkiruuaksi pienet kun säästyvät pitkään. Pitäisi muistaa tehdä inventaari matkoille lähdettäessä ettei kertyisi samaa tavaraa lisää. Miten sitä nuorena ihmeteltiin kun vanhemmilla aineet säästy.


      • mikhaildenisov
        ihme ole.. kirjoitti:

        hiljenee jatkossakin yhä enemmän kun aivan "viattomat" aloitukset poistetaan ja uskonnolliset saa tilaa aina vain enemmän, kuka enään jaksaa olla kiinnostunu.

        onko sananvapautta enää olemassa.Oon käyny parissa diktatuuri maassa,Kuubassa ja Vietnamissa,niissä pidetään suu supussa,mutta Suomessa?


      • mikhaildenisov
        meiltä löytyy kirjoitti:

        kun ei juopotella kaapista löytyy kaikenlaisia aineita. Niitä tulee ostetuksi eikä vieraatkaan enää montaa lasillista juo. On sitten joskus kiva ottaa yömyssy tai jälkiruuaksi pienet kun säästyvät pitkään. Pitäisi muistaa tehdä inventaari matkoille lähdettäessä ettei kertyisi samaa tavaraa lisää. Miten sitä nuorena ihmeteltiin kun vanhemmilla aineet säästy.

        rapakänniä,vain salonki-humalaa,mutta keskustelu ei aina synny jos ei provosoi?


      • provosoinnin
        mikhaildenisov kirjoitti:

        rapakänniä,vain salonki-humalaa,mutta keskustelu ei aina synny jos ei provosoi?

        mestari, I presume?


    • Rauhaa rakastava

      No.. duoda duoda kyllähän tässä bisseekin on
      tullut hörpittyä, mutta ajatus kulkee (etkö muka huomaa..jupisee) terävänä.

      Kuijaa itelläs?

      Ja iltaa myös Sinulle, miten olet aikaasi
      kuluttanut?

      • mikhaildenisov

        vaimo extra töissä klo 11 asti.Jotain pitää keksiä!


      • yleistäkin
        mikhaildenisov kirjoitti:

        vaimo extra töissä klo 11 asti.Jotain pitää keksiä!

        tämmöinen itseksensä höpiseminen.


      • mikhaildenisov
        yleistäkin kirjoitti:

        tämmöinen itseksensä höpiseminen.

        yhellä palstalla jo aamulla sefuki
        höpisi yksin;eikö täällä oo enää ketään?!


    • RosaLiiin

      ...päin vastoin.

      Kävin tuossa alkuillasta katsomassa kuinka kauniisti nuoret tanssivatkaan, vanhojen tansseissa. Kuinka komeita nuoria miehiä ja tytöillä niin upeita pukuja ja voi sitä iloa...

      ...sitten tapasin illan elokuvassa suosikkinäyttelijäni Meryl Streepin

      ..sitten piipahdin tänne ja täällä tapasin sinut,

      ..kissa istuu tuossa vieressä ja kehrää, tuskin juopottelen, ehkä vain pieni hömpsy ja sitten nukkumaan, saa nähdä...rentoudun rauhassa

      ...oikein hyvää viikonloppua sinulle ja huonekunnallesi

      • mikhaildenisov

        oot yks mukavimmista mitä oon viikkoihin tavannu
        kivaa illan jatkoa sulle ja Kippis!


    • mikhaildenisov

      useimmat jo nukkuu,Olkaahan aamulla sitte pirteitä½!

    • Sinun kanssa on mukava kinastella ;)

      Harmi että et ole enempää täällä

      • kohtaa

        olet kinastellut ? Voitko kertoa ?


      • kohtaa kirjoitti:

        olet kinastellut ? Voitko kertoa ?

        Typerys


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe