nyt on rauha

mikhaildenisov

rikottu;mä oon täällä!Hyvää perjantai iltaa!
Onko teillä mitään järkevää sanottavaa?
Juopotteletteko?
Tai rentoudutteko vain?

17

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapana juopotella

      vaikka on viikonloppu niin ei koko huushollista löydy tippaakaan viinaa, ei enään vuosiin ole ollut, saunakaljat joskus mökillä , siinäpä se on.

      • mikhaildenisov

        vain otan.Kysymykset oli siksi että täälläkin!

        on hikjasempaa ku normaalisti!Miks?


      • ihme ole..
        mikhaildenisov kirjoitti:

        vain otan.Kysymykset oli siksi että täälläkin!

        on hikjasempaa ku normaalisti!Miks?

        hiljenee jatkossakin yhä enemmän kun aivan "viattomat" aloitukset poistetaan ja uskonnolliset saa tilaa aina vain enemmän, kuka enään jaksaa olla kiinnostunu.


      • meiltä löytyy

        kun ei juopotella kaapista löytyy kaikenlaisia aineita. Niitä tulee ostetuksi eikä vieraatkaan enää montaa lasillista juo. On sitten joskus kiva ottaa yömyssy tai jälkiruuaksi pienet kun säästyvät pitkään. Pitäisi muistaa tehdä inventaari matkoille lähdettäessä ettei kertyisi samaa tavaraa lisää. Miten sitä nuorena ihmeteltiin kun vanhemmilla aineet säästy.


      • mikhaildenisov
        ihme ole.. kirjoitti:

        hiljenee jatkossakin yhä enemmän kun aivan "viattomat" aloitukset poistetaan ja uskonnolliset saa tilaa aina vain enemmän, kuka enään jaksaa olla kiinnostunu.

        onko sananvapautta enää olemassa.Oon käyny parissa diktatuuri maassa,Kuubassa ja Vietnamissa,niissä pidetään suu supussa,mutta Suomessa?


      • mikhaildenisov
        meiltä löytyy kirjoitti:

        kun ei juopotella kaapista löytyy kaikenlaisia aineita. Niitä tulee ostetuksi eikä vieraatkaan enää montaa lasillista juo. On sitten joskus kiva ottaa yömyssy tai jälkiruuaksi pienet kun säästyvät pitkään. Pitäisi muistaa tehdä inventaari matkoille lähdettäessä ettei kertyisi samaa tavaraa lisää. Miten sitä nuorena ihmeteltiin kun vanhemmilla aineet säästy.

        rapakänniä,vain salonki-humalaa,mutta keskustelu ei aina synny jos ei provosoi?


      • provosoinnin
        mikhaildenisov kirjoitti:

        rapakänniä,vain salonki-humalaa,mutta keskustelu ei aina synny jos ei provosoi?

        mestari, I presume?


    • Rauhaa rakastava

      No.. duoda duoda kyllähän tässä bisseekin on
      tullut hörpittyä, mutta ajatus kulkee (etkö muka huomaa..jupisee) terävänä.

      Kuijaa itelläs?

      Ja iltaa myös Sinulle, miten olet aikaasi
      kuluttanut?

      • mikhaildenisov

        vaimo extra töissä klo 11 asti.Jotain pitää keksiä!


      • yleistäkin
        mikhaildenisov kirjoitti:

        vaimo extra töissä klo 11 asti.Jotain pitää keksiä!

        tämmöinen itseksensä höpiseminen.


      • mikhaildenisov
        yleistäkin kirjoitti:

        tämmöinen itseksensä höpiseminen.

        yhellä palstalla jo aamulla sefuki
        höpisi yksin;eikö täällä oo enää ketään?!


    • RosaLiiin

      ...päin vastoin.

      Kävin tuossa alkuillasta katsomassa kuinka kauniisti nuoret tanssivatkaan, vanhojen tansseissa. Kuinka komeita nuoria miehiä ja tytöillä niin upeita pukuja ja voi sitä iloa...

      ...sitten tapasin illan elokuvassa suosikkinäyttelijäni Meryl Streepin

      ..sitten piipahdin tänne ja täällä tapasin sinut,

      ..kissa istuu tuossa vieressä ja kehrää, tuskin juopottelen, ehkä vain pieni hömpsy ja sitten nukkumaan, saa nähdä...rentoudun rauhassa

      ...oikein hyvää viikonloppua sinulle ja huonekunnallesi

      • mikhaildenisov

        oot yks mukavimmista mitä oon viikkoihin tavannu
        kivaa illan jatkoa sulle ja Kippis!


    • mikhaildenisov

      useimmat jo nukkuu,Olkaahan aamulla sitte pirteitä½!

    • Sinun kanssa on mukava kinastella ;)

      Harmi että et ole enempää täällä

      • kohtaa

        olet kinastellut ? Voitko kertoa ?


      • kohtaa kirjoitti:

        olet kinastellut ? Voitko kertoa ?

        Typerys


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe