Musta raamattu

whitch

Voisikohan joku mailata tai kertoa mistä löytäisin mustan raamatun...
Tiedän että jumala on paha ja tappaa ihmisiä huvikseen...
Älkää kysykö mistä...
Olisin todella kiitollinen jos joku voisi minua auttaa...

43

4929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PA.

...Unio Mysticasta, heillä saattaa olla. Liike löytyy Helsingistä.

• tuomas

Älä lue. Psyyke kärsii ja oon todellaki nähny mitä mustan raamatun lukeminen on ihmisille aiheuttanut. Frendini on täysin flipannut, mutta toinen frendi pääsi siitä pimeydestä pois, koska pyysi Jeesusta avuksi.
      Enhän voi kieltääkään ja voi sulla alku ihan kivaa olla, mutta kun aika menee eteenpäin -> VOIVOI.
      Suosittelen Pyhää Raamattua ja kysy Jeesukselta mitä hän haluaa sinulle puhua. Miksi etsit vastausta suoraan pahuudesta kun et ole kysynyt edes elävältä Jumalalta hänen olemassa olostaan ja hyvyydestään?
      Mä rukoilen sun puolesta ja pyydän Jeesusta aukaisemaan sun silmät näkemään, mihin oot sotkeutumassa.

• whitch

Olen wicca enkä usko jeesukseen...
        Mutta haluan silti lukea mustan raamatun...
        Olen kestänyt paljon olen kestänyt isäni kuoleman, kavereiden lähdön, monen vuoden masennuksen...
        Ja vaikka mitä muuta...
        Joten en järkyty jostain sellaisesta jonka luen...

• Topu
        whitch kirjoitti:

Olen kestänyt paljon olen kestänyt isäni kuoleman, kavereiden lähdön, monen vuoden masennuksen...
        Ja vaikka mitä muuta...

Minä löysin Mustan Raamatun kirjastosta. Ihan tosi. Kysymyksessä oli siis alkuperäinen Raamatusta irrotettu osio. Ei siis mitään ylimääräistä hömppää.

Helvetin tylsä opus itse asiassa. En tiedä kuka siitä nyt erikseen sekoisi ellei ole sitä jo valmiiksi.

• melinda
        whitch kirjoitti:

Ja vaikka mitä muuta...

..ja miten vanha mahdat olla?
        minäpä tiedän miltä tuntuu olla täysipainotteinen noita.. se ei ole helppoa se..
        wicca, en suosittele Mustaa Raamattua sinulle, unohda se ja etsi joitain wicca kirjoja..tai mitä lie ikinä luettekaan.. ..mutta ei Mustaa Raamattua..ei..

• Nymfopoika
        Topu kirjoitti:

Minä löysin Mustan Raamatun kirjastosta. Ihan tosi. Kysymyksessä oli siis alkuperäinen Raamatusta irrotettu osio. Ei siis mitään ylimääräistä hömppää.

Helvetin tylsä opus itse asiassa. En tiedä kuka siitä nyt erikseen sekoisi ellei ole sitä jo valmiiksi.

Ainakin Mooseksen 6. ja 7. kirja ovat vasta keskiajalla tekaistuja tietääkseni, joten niitä ei ole voitu irrottaa vanhasta testamentista. Onko sinulla muuta tietoa asiasta?

• Topu
        Nymfopoika kirjoitti:

Ainakin Mooseksen 6. ja 7. kirja ovat vasta keskiajalla tekaistuja tietääkseni, joten niitä ei ole voitu irrottaa vanhasta testamentista. Onko sinulla muuta tietoa asiasta?

Siitä on niin pitkä aika. Löysin ohuen opuksen kirjastosta nimellä "Alkuperäinen Musta Raamattu". En ole kristitty, joten minulla ei ole hajuakaan mistään kirjoista puhut.

Ymmärsin asian näin että nämä luvut olivat olleet alunperin Raamatussa, mutta jokin kirkolliskokous oli suuressa viisaudessaan sitten lempannut ne Isosta Opuksesta ulos.

Tiedän kyllä ihmisiä jotka ovat seonneet lukiessaan Mustaa Raamattua. Mutta tiedän vielä enemmän ihmisiä jotka ovat seonneet luettuaan Raamattua, joten ota nyt tuosta sitten selvää.

Joku voi seota vaikka Akkarin taskukirjoista jos on seotakseen.

• whitch
        melinda kirjoitti:

minäpä tiedän miltä tuntuu olla täysipainotteinen noita.. se ei ole helppoa se..
        wicca, en suosittele Mustaa Raamattua sinulle, unohda se ja etsi joitain wicca kirjoja..tai mitä lie ikinä luettekaan.. ..mutta ei Mustaa Raamattua..ei..

Miksi ei?
        Eikä iälläni ole minkäänlaista merkitystä, siihen katsottuna mitä minä haluan lukea...

• Goetia
        whitch kirjoitti:

Miksi ei?
        Eikä iälläni ole minkäänlaista merkitystä, siihen katsottuna mitä minä haluan lukea...

MM !
        Mitähän ihmettä sinä teet "mustalla" raamatulla eli mooseksen puuttuvilla kirjoilla(6,7). (kysyy wiccamies ihmeissään), ns.mustassa raamatussa on lähinnä salomonin avaimen kirjoja hyvin hienosti sekaisin.. unohda hyvä ihminen tollanen ns. useless piece of S*** :-)
        Suosittelen seuraavaa jos jo olet kaikki Wicca opukset kahlannut läpi.
        Aradia, god of witches, Murrayn tutkimukset..
        et lähe vaikka näistä..
        Sitten vasta salomonin avaimet, näitä kun monta ja ovat luokiteltu eri systeemeihin.

BB,
        Goetia :-)

• Goetia
        whitch kirjoitti:

Miksi ei?

MM !
        Mitähän ihmettä sinä teet "mustalla" raamatulla eli mooseksen puuttuvilla kirjoilla(6,7). (kysyy wiccamies ihmeissään), ns.mustassa raamatussa on lähinnä salomonin avaimen kirjoja hyvin hienosti sekaisin.. unohda hyvä ihminen tollanen ns. useless piece of S*** :-)
        Suosittelen seuraavaa jos jo olet kaikki Wicca opukset kahlannut läpi.
        Aradia, god of witches, Murrayn tutkimukset..
        et lähe vaikka näistä..
        Sitten vasta salomonin avaimet, näitä kun monta ja ovat luokiteltu eri systeemeihin.

BB,
        Goetia :-)

• melinda
        whitch kirjoitti:

Miksi ei?

..ystävän neuvona, älä lue.. ei kannata, siinä ei ole mitään järkeä..
        ..minusta tuntuu ettet tiedä mitä kaikkea on edessä.. mustasta raamatusta voi olla pelkkää haittaa.. sinuna en ottaisi riskiä..

• n81
        whitch kirjoitti:

Ja vaikka mitä muuta...

Minäkin kehotan sua olemaan lukematta, ei siksi, että siitä tulisi jotain sielullista vahinkoa (voihan sitäkin tulla), vaan koska koko kirja on täyttä roskaa.

Se ei ole mikään "kadonnut Raamatun osa", josta löytyisi jotain maailmaa mullistavaa. Se on korkeintaan 1700-luvulla kirjoitettu ja täysin keksitty "loitsujen" kokoelma. Suurimmaksi osaksi siansaksaa. Toimiakseen ne loitsut tarvis vielä loppujen lopuksi jonkun "avaimen", siis oikeesti siinä kirjassa ei oo mitään järkee ja koko avainhommakin on keksitty vaan selittelyksi, miksi ne loitsut ei toimi.

Lue mieluummin jotain järkevämpää.

Ikävä kuulla, että olet saanut kokea kovia. Apua kolhuihisi et varmaan saa mistään kirjoista tai kansista, vaan toisilta ihmisiltä. Hakeudu ystävien pariin, rahaa vaativat auttajat ovat yleensä huijareita tai tekevät vain työtään. Mutta vilpittömiäkin auttajia, ystäviä ja rakkauttakin tästä maailmasta löytyy, usko pois.

Onnea jatkoon ja toivottavasti löydät sitä rakkautta.

• n81
        Topu kirjoitti:

Musta Raamattu ei tod ole irrotettu Raamatusta, vaikka jotkut niin väittääkin.

Raamatun kirjat on kirjoitettu loppuun toisella vuosisadalla jKr, ja Musta Raamattu on kirjoitettu 1700-1800-luvulla.

Raamatusta irrotetut kirjat ovat kirjastossa nimellä apokryfikirjat, tai apostoliset isät. Nekin on irrotettu vain siksi, että ne on kirjoitettu paljon myöhemmin kuin muut Raamatun kirjat, ja suurin osa niistä ei edes ole kristittyjen/juutalaisten kirjoittamia, vaan harhaoppisten lahkojen. Siksi ne eivät Raamattuun kuulukaan. Se kun on nimenomaan juutalaiskristillinen opus.

Kirkko ei kuitenkaan niitä salaile millään tavalla, kuten jotkut väittävät, vaan ne löytyy kyllä jokaisesta kirjastosta ja ainakin 1700-luvulle asti ne löytyi ihan Raamatustakin, sitten niitä alettiin painaa omana opuksenaan.

• Rhea of Cöos
        melinda kirjoitti:

Musta raamattu on aivan yhtä huuhaakirja kuin on se paljon puhuttu, hullun arabin kirjoittama Necronomicon. Molemmat ovat yhtä aitoja kuin Tiina Jylhän tissit. :P

Eli minun suositukseni on: lue vaan. Tosin, jos menet sekaisin vaikkapa Raamatun lukemisesta, niin älä sitten lue. Saattaapa sekin sekoittaa sitten sinun pääsi ja sitähän me emme halua. Mutta silloin ei pidä ajatella, että se oli Saatana se, joka sekoitti vaan ennemminkin hakeutua Hesperiaan hoitoon. :P

*cheers*

--Rhea

• melinda
        Rhea of Cöos kirjoitti:

Musta raamattu on aivan yhtä huuhaakirja kuin on se paljon puhuttu, hullun arabin kirjoittama Necronomicon. Molemmat ovat yhtä aitoja kuin Tiina Jylhän tissit. :P

Eli minun suositukseni on: lue vaan. Tosin, jos menet sekaisin vaikkapa Raamatun lukemisesta, niin älä sitten lue. Saattaapa sekin sekoittaa sitten sinun pääsi ja sitähän me emme halua. Mutta silloin ei pidä ajatella, että se oli Saatana se, joka sekoitti vaan ennemminkin hakeutua Hesperiaan hoitoon. :P

*cheers*

--Rhea

niitä mustia raamattuja on kahdenlaisia.. ellei jopa enemmänkin niitä valepainoksia, joita kutsutaan mustina raamattuina.. kenelle mikäkin niistä on oikea painos, mutta on yksi aito painos ja se on todella harvinainen, vaikea muttei mahdoton löytää..
        ..mistä painoversiosta me siis puhumme..?
        ..siitä aidostako? ..ei..en, suosittele, vaikuttaa siltä että monella ei ole hajuakaan mitä se todella sisältää..

• Rhea of Cöos
        melinda kirjoitti:

niitä mustia raamattuja on kahdenlaisia.. ellei jopa enemmänkin niitä valepainoksia, joita kutsutaan mustina raamattuina.. kenelle mikäkin niistä on oikea painos, mutta on yksi aito painos ja se on todella harvinainen, vaikea muttei mahdoton löytää..
        ..siitä aidostako? ..ei..en, suosittele, vaikuttaa siltä että monella ei ole hajuakaan mitä se todella sisältää..

Melinda hyvä, kirjoituksestasi en voi olla huomaamamatta sellaista sävyä, että ilmiselvästi itse olet tutustunut tähän niin kutsumaasi oikeaan mustaan raamattuun jossain matkoillasi. Olen ehkä sinulle hieman kateellinen: itse en ole törmännyt lukuisista yrityksistäni ja eri lähteistä esille saamieni tietojen perusteella muihin kuin yhteen ja samaan mustaan raamattuun, jossa kerrotaan myös Necronomiconista, joka ei taas ole todenperäinen kirja.

Lisäksi asian tekee hauskemmaksi se, että ystäväni, joka tuntee hepreankieliset aakkoset huomautti minulle taannoin, ettei kyseisen kirjan "loitsu"käännökset edes mene alkuperäisten tekstien mukaisesti. :P

Joten, olisin todella kiinnostunut löytämään tämän oikean mustan raamatun. En tutkiakseni sitä mustan magian mielessä vaan saadakseni kirjahyllyyni jälleen uuden kuriositeetin. :)

--Rhea, noita

• minäpä juuri
        whitch kirjoitti:

Ja vaikka mitä muuta...

kas kummaa kun olen käsittänyt että wicca on luonnonuskonto....

• minäpä taasen
        melinda kirjoitti:

heittäisikö se melinda sitten vaikka pienen kätevän esimerkin siitä, mitä tämä opus sitten todella sisältää? joko itsekin olet seonnut päästäsi sitä luettuasi? millä sanoilla tämä kirja mahdollisesti alkaa? olisi ihan mukava tietää, tiedätkö itse lainkaan mistä puhut..

• melinda
        minäpä taasen kirjoitti:

heittäisikö se melinda sitten vaikka pienen kätevän esimerkin siitä, mitä tämä opus sitten todella sisältää? joko itsekin olet seonnut päästäsi sitä luettuasi? millä sanoilla tämä kirja mahdollisesti alkaa? olisi ihan mukava tietää, tiedätkö itse lainkaan mistä puhut..

Minullahan ei ole mustaa raamattua koska en sillä mitään tee..vaikka olenkin noita..pärjään ilmankin!! olen lukenut mustaa raamattua, monia versioita siitä ..en millään voi muistaa millä sanoilla se alkaa.. ja mitä paino versiota sinä niistä tarkoitat?
        ..sanooko
        Biblia,
        Atcana Magica Alexander

Welho Lait

..mitään..? ..tälläisen kohdan aidosta mustasta raamatusta muistan.. suurinpiirtein se ainakin meni noin..aikoina niinä jolloin oli ulkoa opeteltava.. mustaa raamattua ei julkisesti ole saatavilla ja tiedän kyllä mistä niitä voisi vieläkin saada mutta en ole varma saanko kertoa..
        Tiedän mistä puhun..olen oppini saanut erittäin merkittävältä taholta.. ..noituus tulee taasen suvun mukana..

• melinda
        Rhea of Cöos kirjoitti:

Melinda hyvä, kirjoituksestasi en voi olla huomaamamatta sellaista sävyä, että ilmiselvästi itse olet tutustunut tähän niin kutsumaasi oikeaan mustaan raamattuun jossain matkoillasi. Olen ehkä sinulle hieman kateellinen: itse en ole törmännyt lukuisista yrityksistäni ja eri lähteistä esille saamieni tietojen perusteella muihin kuin yhteen ja samaan mustaan raamattuun, jossa kerrotaan myös Necronomiconista, joka ei taas ole todenperäinen kirja.

Lisäksi asian tekee hauskemmaksi se, että ystäväni, joka tuntee hepreankieliset aakkoset huomautti minulle taannoin, ettei kyseisen kirjan "loitsu"käännökset edes mene alkuperäisten tekstien mukaisesti. :P

Joten, olisin todella kiinnostunut löytämään tämän oikean mustan raamatun. En tutkiakseni sitä mustan magian mielessä vaan saadakseni kirjahyllyyni jälleen uuden kuriositeetin. :)

--Rhea, noita

mustia raamattuja ei ole julkisesti saatavilla.. ..tiedän vain yhden paikan josta niitä voisi vielä saada..voisin kysyä kunhan menen taas niillä nurkilla käymään.. en meinaan ole varma saanko ilmaista julki tätä paikkaa.. sillä musta raamattu on haluttu ja sinne ei haluta tungosta niiden perään.. toiseksi mustia raamattuja.. niitä oikeita paino versioita ei ole painettu montaa suomessa.. en tiedä onko niitä enää saatavilla..

• Cuthalu

Olen kyllä itsekin lukenut kaikenlaista "saatanallista materiaalia" ja YLLÄTTÄEN se ei ole vinttiä pimentänyt mitenkään, eikä kyllä ulkoa päinkään. Taitaa olla frendisi nupissa jotain löysällä jos niin vain kirjan lukemisesta flippaa ja silleen...

• Cuthalu
        Topu kirjoitti:

Tarkoitat apokryfikirjoja ? Ne eivät ainakaan ole tylsiä vaan niistä löytyy monia hyviä arjova ja elämän viisauksia ja valitettavasti myös erittäin sovinistisia asioita. Suosittelen kyllä kaikkia lukemaan...

• Cuthalu
        n81 kirjoitti:

Musta Raamattu ei tod ole irrotettu Raamatusta, vaikka jotkut niin väittääkin.

Raamatun kirjat on kirjoitettu loppuun toisella vuosisadalla jKr, ja Musta Raamattu on kirjoitettu 1700-1800-luvulla.

Raamatusta irrotetut kirjat ovat kirjastossa nimellä apokryfikirjat, tai apostoliset isät. Nekin on irrotettu vain siksi, että ne on kirjoitettu paljon myöhemmin kuin muut Raamatun kirjat, ja suurin osa niistä ei edes ole kristittyjen/juutalaisten kirjoittamia, vaan harhaoppisten lahkojen. Siksi ne eivät Raamattuun kuulukaan. Se kun on nimenomaan juutalaiskristillinen opus.

Kirkko ei kuitenkaan niitä salaile millään tavalla, kuten jotkut väittävät, vaan ne löytyy kyllä jokaisesta kirjastosta ja ainakin 1700-luvulle asti ne löytyi ihan Raamatustakin, sitten niitä alettiin painaa omana opuksenaan.

Kyllähän muidenkin kuin harhaoppistien kirjoittamia kirjoja hylättiin raamatusta.

Elokuva nimeltä Stigmata (muistaaksni) on muuten erittäin mielenkiintoinen, siinä puhutaan eräästä Jeesuksen kertomasta asiasta josta kirkkoisät eivät oikein pitäneet :D

• Cuthalu
        Rhea of Cöos kirjoitti:

--Rhea, noita

Ihan vain uteliaisuudesta kyselen, että mistä tiedät _varmasti_, ettei "Necronomiconia" ole olemassa/todenperäistä sellaista ?

• Rhea of Cöos
        Cuthalu kirjoitti:

Ihan vain uteliaisuudesta kyselen, että mistä tiedät _varmasti_, ettei "Necronomiconia" ole olemassa/todenperäistä sellaista ?

No tuota..
        tietenkään en 100% varmaksi voi sanoa mitään, mutta Necronomicon esiintyy hyvin usein yhteydessä "Hulluun arabiin", jonka nimeä en muista ja johon en ole muussa yhteydessä törmännyt kuin H.P. Lovecraftin Cthulhu-tuotannossa.
        Tietysti aina voi kokeilla, josko kyseisestä kirjasta löytyvät loitsut oikeasti toimivat.. sittenhän sen tietää, onko kyseessä aito opus vaiko fantasiakirja. :>

http://www.geocities.com/SoHo/7294/index.htm

Tuolta kannattaa kurkistella. ;)

--Rhea of Cöos, noita

• Anonyymi
        whitch kirjoitti:

Ja vaikka mitä muuta...

Samoin tunnen

• Anonyymi
        whitch kirjoitti:

Ja vaikka mitä muuta...

Wicca, kannattaisi jo usko hyvällä että pahuudesta ei löydä toivoa, eikä valoa.
        Jeesus on elämän valkeus.
        Pimeydessä ei ole kuin pahuutta .

• Jag
    • utelias

Onko verkossa mitään pätkiä tästä mustasta raamatusta? Rupesi vaan ihmisen luontainen uteliaisuus heräämään kun muutamat kirjoittajat siitä niin varoittelivat... laittakaa linkkejä tai jotain.

btw tuo burningbooks linkki ei toimi (ainakaan mulla)

• Jag

Oli vahingossa eksynyt pilkku tuohon linkin perään, siksi ei toimi. Mutta tämän pitäisi toimia: http://www.burningbooks.net/

• mm84

Oletko ajatellut itsekään mistä oikeastaan olet saanut sellaisen tiedon, että Jumala on paha ja tappaa ihmisiä huvikseen? Vaikuttaa että et sitä oikein itsekään tiedä.
      Miksi Jumala tappaisi ihmisiä huvin vuoksi, Hänhän on itse luonut meidät kaikki?!! Ethän itsekään halua tuhota jotain kaunista jonka olet itse tehnyt!!! Ja päinvastoin: Jumala on pelastanut useita ihmisiä kuolemalta. Monet Jumalaan uskovat ovat ihmeen kaupalla selviytyneet pahoista onnettomuuksista, joista ei ole mahdollista selvitä kuin Jumalan ihmeellisestä vaikutuksesta!
      Lukisit mustan ramatun sijaan Pyhää Raamattua. Löydät sieltä varmasti avun vaikeisiin elämänkokemuksiin, niin menneisiin kuin tuleviin.
      Huomaan että olet jossakin määrin jo antautunut paholaiselle, sillä hänen keinoinaan houkutella ihmisiä luokseen on valehtelu ja pelottelu. Nyt sinä olet alkanut uskoa siihen valheeseen että Jumala tappaa ihmisiä huvikseen.
      Ainut joka sinua voi auttaa on Jeesus Kristus! KOKEILE vaikka! Ethän ainakaan mitään häviä. Ja lue , millainen on Helvetti ja Taivas, ja tee sen jälkeen uusi päätös tahdotko lukea enää mustaa raamattua.
      Haluan rukoilla puolestasi myös, että löytäisit valon. Pimeydestä et sitä ainakaan löydä, ja viittaahan sana 'musta' jo itsessään pimeyteen!!

• jaana

Mikähän hormonitoiminnan häiriö mut teille saa vastailemaan =)

> Oletko ajatellut itsekään mistä oikeastaan olet
        > saanut sellaisen tiedon, että Jumala on paha ja
        > tappaa ihmisiä huvikseen? Vaikuttaa että et
        > sitä oikein itsekään tiedä.

Koominen kysymys! Tekeekö universumi jotain huvikseen?

> Miksi Jumala tappaisi ihmisiä huvin vuoksi,
        > Hänhän on itse luonut meidät kaikki?!! Ethän
        > itsekään halua tuhota jotain kaunista jonka
        > olet itse tehnyt!!! Ja päinvastoin: Jumala on
        > pelastanut useita ihmisiä kuolemalta. Monet

No, puhutaan sitten sun kieltä: Kyllä se voi "tappaa", että opittaisiin. Onko se niin vaikea käsittää ettei kuolema suinkaan ole pahin asia elämässä?

> Jumalaan uskovat ovat ihmeen kaupalla
        > selviytyneet pahoista onnettomuuksista, joista > ei ole mahdollista selvitä kuin Jumalan
        > ihmeellisestä vaikutuksesta!

Jep muttei se hihhuliutta kysy näin sivumennen huomauttaakseni

> Lukisit mustan ramatun sijaan Pyhää Raamattua.
        > Löydät sieltä varmasti avun vaikeisiin
        > elämänkokemuksiin, niin menneisiin kuin
        > tuleviin.

Juu kaikki vaan raamattua lukemaan. Erityisesti pidän niistä vedetään-viinikännit ja hakataan-vaimoja-ja-lapsia-kohdista. Tavataan yhdessä niitä kirjain kirjaimelta ja muututaan entistä vittumaisemmiksi ja ilkeämmiksi.
        Tai otetaan kiva kohta, "jeesus rakastaa", ja muututaan sen varjolla ilkeiksi ja vittumaisiksi. Silloin on paljon puhtaampi omatunto. Sitäpaitsi, mikäs meillä uskovilla on tässä muita polkiessa, kun ne synnit saa kerta anteeksi...

> Huomaan että olet jossakin määrin jo antautunut > paholaiselle, sillä hänen keinoinaan houkutella

Puberteetille ennemminkin.

> ihmisiä luokseen on valehtelu ja pelottelu. Nyt > sinä olet alkanut uskoa siihen valheeseen että > Jumala tappaa ihmisiä huvikseen.
        > Ainut joka sinua voi auttaa on Jeesus Kristus! > KOKEILE vaikka! Ethän ainakaan mitään häviä. Ja

Kokeile vaan mutta älä käytä mitään sen kanssa. Sekakäyttö tekee hulluksi, kysy vaikka narkkareilta.

> lue , millainen on Helvetti ja Taivas, ja tee
        > sen jälkeen uusi päätös tahdotko lukea enää
        > mustaa raamattua.

Tai mitä jos mietit vähän helpommin asiaa. Mieti, millaista on rakastaa ja tulla rakastetuksi. Sitten mieti, millaista on vihata ja tulla vihatuksi. Ja tee sitten se päätöksesi.

> Haluan rukoilla puolestasi myös, että löytäisit > valon. Pimeydestä et sitä ainakaan löydä, ja
        > viittaahan sana 'musta' jo itsessään
        > pimeyteen!!

Haluatko tosiaan?

Joops, ja vielä vakavasti puhuen sulle musta raamattu-murkku: älä pelleile sellaisten asioiden kanssa joita et hallitse. Jos muutenkin menee huonosti niin pakkoko sitä on itse vielä lisätä?

• Rhea of Cöos
        jaana kirjoitti:

No, puhutaan sitten sun kieltä: Kyllä se voi "tappaa", että opittaisiin. Onko se niin vaikea käsittää ettei kuolema suinkaan ole pahin asia elämässä?

> selviytyneet pahoista onnettomuuksista, joista > ei ole mahdollista selvitä kuin Jumalan

> tuleviin.

Juu kaikki vaan raamattua lukemaan. Erityisesti pidän niistä vedetään-viinikännit ja hakataan-vaimoja-ja-lapsia-kohdista. Tavataan yhdessä niitä kirjain kirjaimelta ja muututaan entistä vittumaisemmiksi ja ilkeämmiksi.
        Tai otetaan kiva kohta, "jeesus rakastaa", ja muututaan sen varjolla ilkeiksi ja vittumaisiksi. Silloin on paljon puhtaampi omatunto. Sitäpaitsi, mikäs meillä uskovilla on tässä muita polkiessa, kun ne synnit saa kerta anteeksi...

> Huomaan että olet jossakin määrin jo antautunut > paholaiselle, sillä hänen keinoinaan houkutella

> ihmisiä luokseen on valehtelu ja pelottelu. Nyt > sinä olet alkanut uskoa siihen valheeseen että > Jumala tappaa ihmisiä huvikseen.
        > Ainut joka sinua voi auttaa on Jeesus Kristus! > KOKEILE vaikka! Ethän ainakaan mitään häviä. Ja

Kokeile vaan mutta älä käytä mitään sen kanssa. Sekakäyttö tekee hulluksi, kysy vaikka narkkareilta.

> mustaa raamattua.

Tai mitä jos mietit vähän helpommin asiaa. Mieti, millaista on rakastaa ja tulla rakastetuksi. Sitten mieti, millaista on vihata ja tulla vihatuksi. Ja tee sitten se päätöksesi.

> Haluan rukoilla puolestasi myös, että löytäisit > valon. Pimeydestä et sitä ainakaan löydä, ja
        > pimeyteen!!

Haluatko tosiaan?

Joops, ja vielä vakavasti puhuen sulle musta raamattu-murkku: älä pelleile sellaisten asioiden kanssa joita et hallitse. Jos muutenkin menee huonosti niin pakkoko sitä on itse vielä lisätä?

Ihastuttava vastausviesti! Pelastit päiväni, oi Jaana! :D

Olisin nimittäin luopunut kohta toivosta ja kirjoittanut itse samantyylisen viestin! :)

--Rhea

• jaana
        Rhea of Cöos kirjoitti:

Ihastuttava vastausviesti! Pelastit päiväni, oi Jaana! :D

Olisin nimittäin luopunut kohta toivosta ja kirjoittanut itse samantyylisen viestin! :)

--Rhea

Mä pidän yleensä suuni kiinni mutta oli joku avautumispäivä ilmeisesti meneillään =)

• mikäettei
        jaana kirjoitti:

> tuleviin.

> mustaa raamattua.

> pimeyteen!!

Haluatko tosiaan?

Itse aloitin sen lukemisen teininä. Huomasin että se oli paskaa ja lopetin. Tarkemmin ottaen kristinuskonnon tuote. Yhtä "järkevää" tekstiä kun raamattu.

Taidatte hihhulit luulla tosta kaikenlaista.

• jaana
        mikäettei kirjoitti:

Itse aloitin sen lukemisen teininä. Huomasin että se oli paskaa ja lopetin. Tarkemmin ottaen kristinuskonnon tuote. Yhtä "järkevää" tekstiä kun raamattu.

Öh, arvon ateisti. Kaikki eivät ole yhtä kovanahkaisia kuin sinä. Et tosissas voi väittää muuta.

• jaana
        mikäettei kirjoitti:

Jos hihhulit tietäisivät että epäsuorasti täällä viittaat minun kuuluvan heihin, saisit kivikantisesta raamatusta otsaasi ja lujaa.

• mikäettei
        jaana kirjoitti:

Jos hihhulit tietäisivät että epäsuorasti täällä viittaat minun kuuluvan heihin, saisit kivikantisesta raamatusta otsaasi ja lujaa.

piti vastata MIKSI LUKISIT SITÄ-ketjuun

• mikäettei
        jaana kirjoitti:

Öh, arvon ateisti. Kaikki eivät ole yhtä kovanahkaisia kuin sinä. Et tosissas voi väittää muuta.

hehee. en tosiaan ollut teininä kovanahkainen, mutta joku crowley tai vaikka suomalainen siitoin oli paljon kovempi.

ajantuhlaustahan se.

• alkaa jo kyllästyttää

mm84, otappas nyt järki käteen ja ajattele. ihan samaan tapaan tuo sinun tekstisi on monelle täyttä huuhaata, kuin tämä "jumala tappaa ihmisiä" teksti on sinulle. eiköhän nyt pysytä vaan niissä perusasioissa, jokainen uskoo mihin haluaa ja sillä siisti. äläkä edes viitsi alkaa lässyttämään siitä, että se olisi vääräuskoisuutta tai jotain muuta vastaavaa. kuten mainitsin, kukin uskoo mihin lystää.

• Cuthalu

Raamatusta itsestään voi kukin lukea miten "Jumalat" tuhoavat pari kaupunkia ja tekevät muuta jäynää ja yksi paha asia on myös Jobin koettelemukset ! Jumalille ihmishenki on pelkkä luku ! Kaikkihan oli heti hyvin kun kuollut vaimo ja lapset korvattiin toisilla, ei mitään ihmisarvoa annettu jumalten puolelta silloin ihmiselle, sairasta touhua suorastaan. Ja on muitakin kuin uskovaisia pelastunut ihmeen kaupalla kuolemista...

Ja minkään lukeminen ei tee kenestäkään pahaa, ihmisessä pitää olla sitä jotain mihin se voi vaikuttaa. Sama kuin väittäisi että räiskintäpelien pelaajasta tulisi automaattisesti sarjamurhaaja :D

• jaana

Hillitse murrosikäs. Ei täällä oo tarkotuskaan helppoa olla.

• Cuthalu

Miksei vaikka pnakoottiset manuskriptit tai joitain muita mielenkiintoisempia :?, tai vaikkapa joitain Aleister Crowleyn kirjoja tjsp. Musta raamattu ei ole ainut, edes vähää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3175
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe