Lauantaita kaikille

Elisama

Lauantaita kaikille.
Oli harvinaisen mukava perjantai palstalla, kun se kentällinen on varmaan Pärnussa kylpylässä hoidattamassa suonikohjuja kielestään.
Vain ystävämme beb beb beeb näkyy olleen paikalla. Eivät tarvinneet ilmeisesti tulkkia matkalleen niin jättivät rannalle.
Täytynee mennä nukkumaan kun huomenna pitäisi tehdä muutama "kotikäynti".
Mites muut aikoo lauantaita viettää ja miten onnistui.
PPPRRRRUUUUMMMMM Hei nyt tuli kiire kun Nukku-Matin unihiekkarekka ajoi juuri pihaan.
Laila tov.

23

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S-tintti

      vietetään koko viikonloppu! Pakkasta on mukavasti tänä aamuna.

      • Ira¤

        mukavalle näyttää ilma taitaa aurinko näyttäytyä.
        -5c pakkasta joten sopiva lenkkeily ilma.
        Vanhimmalla tyttärelle taidan lähteä.
        Mukavaa alkavaa päivää:)


    • marliisi54

      mummon kulta ikää vajaa 4vuotta käymään. Siinä riittää touhua ja tohinaa ,mummon pitää jaksaa leikkiä ja olla mukana pikkumiehen touhuissa.

      Ulkoilut taitaa jäädä tältäpäivää väliin näyttää tuo mittari ainakin täällä keskisessä suomessa olevan liki parikymmentä astetta.
      Oikein mukavaa lauantaipäivää kaikille palstalaisille..

      • Ira¤

        tuo ilon tullessaan mummulaan,ei edes huomaa kuinka aika vierähtää,mukavaa päivää teille:)


      • marliisi54
        Ira¤ kirjoitti:

        tuo ilon tullessaan mummulaan,ei edes huomaa kuinka aika vierähtää,mukavaa päivää teille:)

        että pikkumies on puristanut kyllä kaikki "mehut".
        Oikein hyvää päivää myös Sinulle .


      • Ira¤
        marliisi54 kirjoitti:

        että pikkumies on puristanut kyllä kaikki "mehut".
        Oikein hyvää päivää myös Sinulle .

        ainekin eitarvitse NukkuMattia odotella:)


    • Se on pakkasaamu tänäkin Herran päivänä ja armo uus:)

      Isäntä laittoi aamiaisen, muuten hyvä mutta en ymmärrä miksi paistamiseen pitää käyttää niin himputin paljon rasvaa:)
      Ja nyt se läksi töihin.

      Ajattelin lähtä kahteleen tapetteja yms. rakennustarvikkeita naapurikaupungista..
      Minusta nykyajan tapetit on höystetty kummallisilla kuvioilla niin en tahdo löytää sitä omaani:)

      Mukavaa päivää!

      • marliisi54

        tapeetinhakureissulle, ei ole mikään helppo homma löytää mieluisia ja hinnatkin ovat kyllä aika hulppeita. Totesin vuosi sitten kun tyttären huoneeseen etsiskeltiin tapeetteja.
        Toivottavasti löydät mieluisat.


      • Ira¤
        marliisi54 kirjoitti:

        tapeetinhakureissulle, ei ole mikään helppo homma löytää mieluisia ja hinnatkin ovat kyllä aika hulppeita. Totesin vuosi sitten kun tyttären huoneeseen etsiskeltiin tapeetteja.
        Toivottavasti löydät mieluisat.

        uudet tapetin,kuin olisi uusi huusholli,onnea että löytyy mieluiset.


    • tuo valehtelu

      kun snot olevasi elisämabmutta nyt sanot olevassibb joku laila tov.kun seb on naise nimi ja sinä oeb mies vai onib se käki vai sinä se laila tob vai se ira vaib kuka isnä olet

      • Ira¤

        olemme kaikki Elisama,KarjalanKägönen ja minä.
        Minusta tuntuu,että sinä leikilläsi laitat viestejä?
        Sinä et kerro itsestäsi mitään,oletko joku salaperäinen ihminen?Kirjoittele normaalisti meidän kanssamme,hyvää päivän jatkoa sinullekkin:)


      • IlonaK

        Taisi Elisama nyt sefirribin yllättää ja puhua kielillä... Minä veikkaan, että Elisama toivotteli hyvää yötä hepreaksi, mutta suomi24:ssä ei heprean kirjainmerkkejä löydy.


      • Elisama

        En taaskaan oikein pysty seuraamaan ajatuksiasi ja tarkoituksiasi.
        No olen kai senverran yksinkertainen mutta älä tykkää pahaa.


      • Elisama
        IlonaK kirjoitti:

        Taisi Elisama nyt sefirribin yllättää ja puhua kielillä... Minä veikkaan, että Elisama toivotteli hyvää yötä hepreaksi, mutta suomi24:ssä ei heprean kirjainmerkkejä löydy.

        Niin näköjään yllätin sefirribin hebrealla.
        Sinä tunnistit kielen.


      • IlonaK
        Elisama kirjoitti:

        Niin näköjään yllätin sefirribin hebrealla.
        Sinä tunnistit kielen.

        olin nuoruuden päivinä kibbutsilla vuoden verran ja sieltä tarttui jokunen sana matkaan.


      • Elisama
        IlonaK kirjoitti:

        olin nuoruuden päivinä kibbutsilla vuoden verran ja sieltä tarttui jokunen sana matkaan.

        No ilmankos tunnistit ja tiedät.


    • suonikohjuiset

      olleet touhuamassa tuolla Joyderin ketjussa;;;

      • koko tämä

        palsta vaikuttaa kun lukee alempia ketjuja:(


      • kirjoittajatkin
        koko tämä kirjoitti:

        palsta vaikuttaa kun lukee alempia ketjuja:(

        ainakin vakiokirjoittajat jo suonikohjuiässä tuskin yhtään alle neljäkymppistä;;))


      • Elisama
        kirjoittajatkin kirjoitti:

        ainakin vakiokirjoittajat jo suonikohjuiässä tuskin yhtään alle neljäkymppistä;;))

        Joo niin olen minäkin täynnä niitä navasta varpaisiin ja päälaesta napaan;;)))


    • Elisama

      Viimeinen tämän päivän ketjuista näkyy olevan vakikirjoittajien mollausta suureksi osaksi, ja erikoisesti Mumsku ja Kägönen on maalitauluja.
      Koko kentällinen on taas tullut.

      • samat höhlät

        näkyy riehuvan taas ja säkin näyt olevan niihe tappolistalla siis haukuttavana ja pois ajettavana. niitä riipoo se kun sä olet sellanen kun et pelästy niitä ja sullon tietoo. noilla häiriköillä on kita kun lehmän peräsuoli sieltä loppupäästä


      • Elisama
        samat höhlät kirjoitti:

        näkyy riehuvan taas ja säkin näyt olevan niihe tappolistalla siis haukuttavana ja pois ajettavana. niitä riipoo se kun sä olet sellanen kun et pelästy niitä ja sullon tietoo. noilla häiriköillä on kita kun lehmän peräsuoli sieltä loppupäästä

        Ei kai nyt ihan sentään tappolistaa ole;;)))


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe