Lauantaita kaikille

Elisama

Lauantaita kaikille.
Oli harvinaisen mukava perjantai palstalla, kun se kentällinen on varmaan Pärnussa kylpylässä hoidattamassa suonikohjuja kielestään.
Vain ystävämme beb beb beeb näkyy olleen paikalla. Eivät tarvinneet ilmeisesti tulkkia matkalleen niin jättivät rannalle.
Täytynee mennä nukkumaan kun huomenna pitäisi tehdä muutama "kotikäynti".
Mites muut aikoo lauantaita viettää ja miten onnistui.
PPPRRRRUUUUMMMMM Hei nyt tuli kiire kun Nukku-Matin unihiekkarekka ajoi juuri pihaan.
Laila tov.

23

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S-tintti

      vietetään koko viikonloppu! Pakkasta on mukavasti tänä aamuna.

      • Ira¤

        mukavalle näyttää ilma taitaa aurinko näyttäytyä.
        -5c pakkasta joten sopiva lenkkeily ilma.
        Vanhimmalla tyttärelle taidan lähteä.
        Mukavaa alkavaa päivää:)


    • marliisi54

      mummon kulta ikää vajaa 4vuotta käymään. Siinä riittää touhua ja tohinaa ,mummon pitää jaksaa leikkiä ja olla mukana pikkumiehen touhuissa.

      Ulkoilut taitaa jäädä tältäpäivää väliin näyttää tuo mittari ainakin täällä keskisessä suomessa olevan liki parikymmentä astetta.
      Oikein mukavaa lauantaipäivää kaikille palstalaisille..

      • Ira¤

        tuo ilon tullessaan mummulaan,ei edes huomaa kuinka aika vierähtää,mukavaa päivää teille:)


      • marliisi54
        Ira¤ kirjoitti:

        tuo ilon tullessaan mummulaan,ei edes huomaa kuinka aika vierähtää,mukavaa päivää teille:)

        että pikkumies on puristanut kyllä kaikki "mehut".
        Oikein hyvää päivää myös Sinulle .


      • Ira¤
        marliisi54 kirjoitti:

        että pikkumies on puristanut kyllä kaikki "mehut".
        Oikein hyvää päivää myös Sinulle .

        ainekin eitarvitse NukkuMattia odotella:)


    • Se on pakkasaamu tänäkin Herran päivänä ja armo uus:)

      Isäntä laittoi aamiaisen, muuten hyvä mutta en ymmärrä miksi paistamiseen pitää käyttää niin himputin paljon rasvaa:)
      Ja nyt se läksi töihin.

      Ajattelin lähtä kahteleen tapetteja yms. rakennustarvikkeita naapurikaupungista..
      Minusta nykyajan tapetit on höystetty kummallisilla kuvioilla niin en tahdo löytää sitä omaani:)

      Mukavaa päivää!

      • marliisi54

        tapeetinhakureissulle, ei ole mikään helppo homma löytää mieluisia ja hinnatkin ovat kyllä aika hulppeita. Totesin vuosi sitten kun tyttären huoneeseen etsiskeltiin tapeetteja.
        Toivottavasti löydät mieluisat.


      • Ira¤
        marliisi54 kirjoitti:

        tapeetinhakureissulle, ei ole mikään helppo homma löytää mieluisia ja hinnatkin ovat kyllä aika hulppeita. Totesin vuosi sitten kun tyttären huoneeseen etsiskeltiin tapeetteja.
        Toivottavasti löydät mieluisat.

        uudet tapetin,kuin olisi uusi huusholli,onnea että löytyy mieluiset.


    • tuo valehtelu

      kun snot olevasi elisämabmutta nyt sanot olevassibb joku laila tov.kun seb on naise nimi ja sinä oeb mies vai onib se käki vai sinä se laila tob vai se ira vaib kuka isnä olet

      • Ira¤

        olemme kaikki Elisama,KarjalanKägönen ja minä.
        Minusta tuntuu,että sinä leikilläsi laitat viestejä?
        Sinä et kerro itsestäsi mitään,oletko joku salaperäinen ihminen?Kirjoittele normaalisti meidän kanssamme,hyvää päivän jatkoa sinullekkin:)


      • IlonaK

        Taisi Elisama nyt sefirribin yllättää ja puhua kielillä... Minä veikkaan, että Elisama toivotteli hyvää yötä hepreaksi, mutta suomi24:ssä ei heprean kirjainmerkkejä löydy.


      • Elisama

        En taaskaan oikein pysty seuraamaan ajatuksiasi ja tarkoituksiasi.
        No olen kai senverran yksinkertainen mutta älä tykkää pahaa.


      • Elisama
        IlonaK kirjoitti:

        Taisi Elisama nyt sefirribin yllättää ja puhua kielillä... Minä veikkaan, että Elisama toivotteli hyvää yötä hepreaksi, mutta suomi24:ssä ei heprean kirjainmerkkejä löydy.

        Niin näköjään yllätin sefirribin hebrealla.
        Sinä tunnistit kielen.


      • IlonaK
        Elisama kirjoitti:

        Niin näköjään yllätin sefirribin hebrealla.
        Sinä tunnistit kielen.

        olin nuoruuden päivinä kibbutsilla vuoden verran ja sieltä tarttui jokunen sana matkaan.


      • Elisama
        IlonaK kirjoitti:

        olin nuoruuden päivinä kibbutsilla vuoden verran ja sieltä tarttui jokunen sana matkaan.

        No ilmankos tunnistit ja tiedät.


    • suonikohjuiset

      olleet touhuamassa tuolla Joyderin ketjussa;;;

      • koko tämä

        palsta vaikuttaa kun lukee alempia ketjuja:(


      • kirjoittajatkin
        koko tämä kirjoitti:

        palsta vaikuttaa kun lukee alempia ketjuja:(

        ainakin vakiokirjoittajat jo suonikohjuiässä tuskin yhtään alle neljäkymppistä;;))


      • Elisama
        kirjoittajatkin kirjoitti:

        ainakin vakiokirjoittajat jo suonikohjuiässä tuskin yhtään alle neljäkymppistä;;))

        Joo niin olen minäkin täynnä niitä navasta varpaisiin ja päälaesta napaan;;)))


    • Elisama

      Viimeinen tämän päivän ketjuista näkyy olevan vakikirjoittajien mollausta suureksi osaksi, ja erikoisesti Mumsku ja Kägönen on maalitauluja.
      Koko kentällinen on taas tullut.

      • samat höhlät

        näkyy riehuvan taas ja säkin näyt olevan niihe tappolistalla siis haukuttavana ja pois ajettavana. niitä riipoo se kun sä olet sellanen kun et pelästy niitä ja sullon tietoo. noilla häiriköillä on kita kun lehmän peräsuoli sieltä loppupäästä


      • Elisama
        samat höhlät kirjoitti:

        näkyy riehuvan taas ja säkin näyt olevan niihe tappolistalla siis haukuttavana ja pois ajettavana. niitä riipoo se kun sä olet sellanen kun et pelästy niitä ja sullon tietoo. noilla häiriköillä on kita kun lehmän peräsuoli sieltä loppupäästä

        Ei kai nyt ihan sentään tappolistaa ole;;)))


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe