Siis mikä jumalauta on vikana Fultiltissä. Ne uutisoidut botitko siellä pelaa, vai mikä vittu, että olen tänään hävinny 3000e sinne ? Uskokmattomia ohivetoja. Hä?
Yleensä olen pelannut partylla ja starsilla. Ei hiukeita voittoja, mutta kuitenkin ainakin omillaan. Tänään avasin Ft:lle tilin, panin 500, tunnin päästä toisen, sitten kolmannen jne..
Nyt pitäis vitun äkkiä voittaa 6000 jotta kirjat olis niinkuin kuuluu ?!?!?
Aika outoo??
Mikä vikana Full Tiltissä
Hä vittu
2
306
Vastaukset
- hoiuou
Nyt sitte siellä on joku raja, en saa vittu lisää rahaa sinne !!
Miten vitussa tästä nyt sitten ? Ilmeisesti saa vasta huomenna lisää tallettaa ?? Pitääkö nyt saatanan jumalauta valvoo huomiseen asti voi vittu mikä perseensaitti kanssa saatana.
Ei ole todellista.- pitäisit...
...hiukan taukoa pokerista yleensäkin... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60886
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51721- 11713
- 8712
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655