Heips!

Norppanen

hei. mitä teen kun 5 kk bokserin pentu yksinollessaan kusee sänkyy?

7

992

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnanna

.. estää koiran pääsy sänkyyn. Selvästi protestoi tai merkkailee. Uroskoirani teki samaa, kun estin koiran pääsyn sänkyyn muutamaksi viikoksi niin kuseminen loppui! Kyllä siinä hymy hyytyy kun joutuu pesemään peitot, tyynyt, petarin ym. päivittäin :)

• Norppanen

koira ei saa olla sängyssä eli menee sinne yksinään ollessaan, muuta yritetään estää pääsy ja toivotaan että toimii :) Kiitoksia

• Nimetön
        Norppanen kirjoitti:

koira ei saa olla sängyssä eli menee sinne yksinään ollessaan, muuta yritetään estää pääsy ja toivotaan että toimii :) Kiitoksia

Mun kaverin koiralla oli sama ongelma ja ne osti semmosen pistokkeeseen kiinnitettävän laitteen, josta erittyy rauhoittavia hormoneja. Reilun viikon taisi kestää niin ongelma poistui.

• Johnanna
        Nimetön kirjoitti:

Mun kaverin koiralla oli sama ongelma ja ne osti semmosen pistokkeeseen kiinnitettävän laitteen, josta erittyy rauhoittavia hormoneja. Reilun viikon taisi kestää niin ongelma poistui.

Luettuani Pertti Villanderin Koiran Korjauskirjan (jota muuten suosittelen lämpimästi), minulle selvisi, että koira "protestoi" 3 eri syystä: tylsistyminen, pelkotilat ja selkeä protestointi.

Eli jos oletetaan koiran olevan peloissaan omistajan lähdettyä kotoa, niin tässä tapauksessa toki DHP auttaa. Eikös sen toiminta juuri perustu siihen, että se tuottaa rauhoittavaa fermoonia huoneilmaan!? Toki jos koira ei pelkää ja vain protestoi sitä, että omistaja on jättänyt yksin, niin tuskin tuosta DHP:stä silloin on apua.. Sillon pitäisi varmaan ottaa muut keinot käyttöön.

• sänkyyn koskaan

Se on niin kultainen ja ihana , se vain PISSAA......

Kunniaan ihananinen kullannuppurotu.

• :))

bokseri teki samaa. pidettiin makkarin ovea kii ja heti kotiin tullessaan ku avattiin se meni sänkyyn katsoi suoraan silmiin ja pissas, sit jätettiin ovi auki ja silti, ihan miten päin tehtiin, se vaan pissas.. eikä ees joutunut ole yksin paljon ku mies oli koulussa ja minä kotona, mitä nyt kauppareissut oltiin yhtäaikaa poissa :) Sit mun isä toi sellaisen sängyn kokoisen kuplamuovin, laitoin sen päiväpeiton alle, heh voit kuvitella mitä tapahtui ku koiruus sinne hyppäs.. Joo eipä enään pissannut sen hypyn jälkeen sänkyyn, hih. Nyt onkin 9v mamma ja ei voi ku nauraa sen toilailuille pentuna, en kadu mitään, mitä se on aikoinaan tehnyt, vaikka silloin hermot menikin :D

• jenkka

meidän kääpiöpinseri pissaillee sisälle jatkuvaan jos yksin joutuu. Käytiin ostamas uros vaipat lemmikkiasemalta ja kokeiltiin niitä, saihan se ne revittyä jalasta pois. mutta sitten kehittelin vanhasta säärystimestä niin sanotun vaipan, eli leikkasin jaloille aukot ja hännälle, eiku vaippa jalkaan ja säärystin päälle. ei ole pissinyt sen jälkeen sisälle :) kannattaa kokeilla. ei ole niin paljon voimia enään repiä pois vaippaa ja säärystintä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3441
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      8
      1484
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1453
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1235
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      873
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      241
      861
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      859
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    9. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      818
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      798
    Aihe