Lupauduin ottamaan luokseni hoitoon typistetyn tyttöpennun pariksi viikoksi kun omistaja on sairaalassa. Pentu on vasta tullut omistajalle kun hän joutuu sairaalaan. Mitenköhän poissa kotoa oleminen vaikuttaa koiran ja omistajan suhteeseen? Ja miten minä osaan teipata korvia kunnolla?
Tällaista pyörii päässä nyt. Kaveri tietysti opastaa teippauksen salat jne. mutta silti hermostuttaa.
Sattuuko teippien pois ottaminen?
Meille tulee pentu hoitoon
Merja. K.
2
298
Vastaukset
- tilanteessa
on suuri vaara, että pentu leimautuu sinuun. Kaksi viikkoa on nimittäin pennulle hurjan pitkä aika ja tietty ressaavaa eestaas veivaamista pennun hoitoon laitto heti, kun sen on saanut. Olisi ehkä ollut kaverisi paras hakea pentu kasvattajalta vasta sairaalareissun jälkeen tai laittaa pentu kasvattajalle hoitoon. Kyseessä on kuitenkin aika herkkä rotu!
- emäntä__112
Olin itse reissussa kuukauden ulkomailla, jolloin 6kk vanha tyttö oli tuttavalla hoidossa. Hyvin meni ja hyvillä mielin palasi kotiinkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766