Nuo Sara-sarjat ovat hyviä. ;) Suosittelen
[email protected]
11
1941
Vastaukset
- -Minsku-
Niin luin just [email protected] kirjan, ja tykkäsin tosi paljo!! Mutta onko näitä kirjoja enemmänkin? Siis onko olemassa ns. Sara sarja?
ps. Kiitti vastauksesta! :D- jiia
on nuihin jatkoa seuraava siitä on Nottingham kesällä kello 6 ja sitten Sara ja levottomat jalat. En oo ite kyllä lukenut muita kun sen [email protected], mutta ajattelin jossain vaiheessa lukea.
- TyttöSinkku
jiia kirjoitti:
on nuihin jatkoa seuraava siitä on Nottingham kesällä kello 6 ja sitten Sara ja levottomat jalat. En oo ite kyllä lukenut muita kun sen [email protected], mutta ajattelin jossain vaiheessa lukea.
Kirjastosta varasin ton Nottingham kesällä kello 6 ja mulla on nytte lainassa Sara ja levottomat jalat. :D
En jaksas millään oottaa että saan sen varauksen...
Oikeesti Rauski on varmasti hyvä tyyppi. - Outolin_tu
Nottingham kesällä kello 6 ja Sara ja levottomat jalat. ;)
- Hennijuu
Ja jos oot lukenu jo kaikki kolme ja jäit miettimään miten siinä kävi, niin se löytyy kirjasta Kundi kuin kameleontti js muita tarinoita(:
- sarakirjat<3
Hennijuu kirjoitti:
Ja jos oot lukenu jo kaikki kolme ja jäit miettimään miten siinä kävi, niin se löytyy kirjasta Kundi kuin kameleontti js muita tarinoita(:
siis onko noille sara kirjoille ton nimisessä kirjassa jatkoa? oon ihan hulluna noihin kirjoihin ihan parhaita! tuija sais tehä lisää; D
- janina
juu,mä suosittelen myös!
- : )
Sara-kirjat ovat ehdottomasti superhyviä! Kannattaa todellakin lukea! : )
- 4.
Tiesittekö että on olemassa 4. Sara-sarjaan kuuluva kirja? Se kertoo Saran pikkusiskosta Pinjasta, joka lähtee etsimään kadonnutta Saraa.
- littlepunkgirl
ja tiiättekö että myös esim. asfalttisoturi kirjassa on Sarasta?
- ArtemisFowl
Kundi kuin kameleontti nimisessä Lehtisen novellikokoelmassa on Saran tarinan loppu. Viimeinen novelli kertoo Sarasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126