Löytyykö netistä mistä millasia merkkejä pitäis näyttää nosto vaiheessa?
Nosto merkit
7
2762
Vastaukset
- ammattikoululaisia
Et ainakaan ole autoa ajanut.
- kysymykseen
asiallisia vastauksia. Jos ei tiedä, silloin pitää kysyä. Turhat vastaukset voi todella jättää kirjoittamatta. Itse olen nostureiden kanssa pelannut, vipujen molemmin puolin mutta asia kiinnosti niin että pienen googletuksen jälkeen työterveyslaitoksen sivuilta löytyi.
http://www.ttl.fi/Internet/Suomi/Aihesivut/Rakennusterveys/Turvapakki/Koneet ja nostolaitteet - nostot.htm - asiallinen vastaus
On se kumma että joka asiaan tarvitsee kommentoida täysin typerästi! Tänne olet sitten omaa pahaaoloasi tullut purkamaan. Mielestäni täysin asiallinen kysymys. Hyvä että kysyjä sai myös asiallisen vastauksen.
Meillä kun noita pällirakenteita vaihdellaan autosta toiseen josku myös moottoreita, välillä nosturilla ja välillä kahdella pyöräkoneella niin olen tehnyt muutaman asian selväksi ennen kuin aloitetaan uraka.
Sääntö 1. On ainoastaan yksi henkilö joka näyttää käsimerkkejä nosturimiehelle. joskus olen kattellut kun viisikin miestä heiluu kuin sammakko tehosekottimessa, on siinä nosturimiehellä ihmetelemistä ketä totella.
Sääntö 2. Nosturimies ei tee mitään omia liikkeitä, vaan ainoastaan sen mitä näyttäjä käskee.
Sääntö 3. Selvät käsimerkit. Itse en ole käyttänyt mitään virallisia merkkejä vaan sormi suorana, ranne kyynäpäästä asti samassa linjassa ei siis että käsi näyttää oikealle ja sormet vasemmalle, tätä merkkiä ennen ollen näyttänyt peukalolla ja etusormella matkan kun ollaan loppuvaiheessa, avonainen kämmen on ollut stop merkki.
Pari kertaa olen käynyt näyttäjältä kysymässä että onko täälä meneillään viittomakielen uutiset. Näin talvella ongelmaksi tulee näyttäjän nahkarukkanen joka heiluu hihan päässä, ota siitäkin sitten selvää.
Nämä asia kun tekee selväksi (ennen nostoa tai laskua)niin siinä kaksi oudompaakin henkilöä tulee toimeen keskenään.- -jori69-
anal
- Gonan guittinen
Vie yks närekuitu kuorma inksaan ja katso punnituslapun taakse niin olet saanut kaikki tiedot tuohon kysymykseen!!
T: gonan guittinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185353MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182795- 112420
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5972054Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231766Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421335Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31118Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3961069Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057