Hei, ihan aloittelijan kysymys, mutta voiko tallentavalla dvd-soittimella tallentaa ohjelmaa toiselta kanavalta, kuin mitä juuri katselee, jos käytössä on perusdigiboksi (itsellä Topfield)?
Perusboksin käytöstä
4
416
Vastaukset
- voi tallentaa
koska perusboxissa on vain yksi viritin. Eli tallentava DVD tarvitsee oman perusboxin, jotta voi tallentaa yhtä kanavaa samalla kun katsoo toista.
Käytännöllisin ratkaisu on tallentava digiboxi, lisäbonuksena vapautus kaikista lähetysajoista, miinuksena korkeahko hinta ja tallentavan DVD:n muuttuminen lähes tarpeettomaksi.- lue jos jaksat
mulla on 2 tv:tä toisessa on 1 scart ja toisessa ei oo scarttia jos ostan kumpaankin telkkariin tavallisen ei tallentavan digiboksin mutta joka sopii scartittomaankin telkkariin ja toiseen asennan videot (scartilliseen) ja asennan siihen sellaisen jutun jolla saa 1 scartista 2 scarttia mutta saatan myös ostaa sen vanhan telkkarin tilaalle ( jossa ei ole scarttia) uuden telkkarin jossa on scart. siis siinä missä nauhotan niin ei voi kattoo muuta mutta siinä toisessa siis voi, eikö??? ja muuten kaiken lisäksi toimiiko videot/dvd tallennin vielä vuoden vaihteen jälkeen???
- olis
lue jos jaksat kirjoitti:
mulla on 2 tv:tä toisessa on 1 scart ja toisessa ei oo scarttia jos ostan kumpaankin telkkariin tavallisen ei tallentavan digiboksin mutta joka sopii scartittomaankin telkkariin ja toiseen asennan videot (scartilliseen) ja asennan siihen sellaisen jutun jolla saa 1 scartista 2 scarttia mutta saatan myös ostaa sen vanhan telkkarin tilaalle ( jossa ei ole scarttia) uuden telkkarin jossa on scart. siis siinä missä nauhotan niin ei voi kattoo muuta mutta siinä toisessa siis voi, eikö??? ja muuten kaiken lisäksi toimiiko videot/dvd tallennin vielä vuoden vaihteen jälkeen???
myytävänä halpoja välimerkkejä pisteitä pilkkuja isoja kirjaimia jotka auttaa siihen että joku edes viittis lukea näitä kysymyksiä saatana sentään MENKÄÄ KOULUUN OPETTELEMAAN EDES VÄLIMERKKIEN KÄYTTÖÄ!!!!!!!!!!!!!!
Pesrusbokseja tarvitaan siis kaksi, toinen telkkaa ja toinen videota varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483