Korppikartanon salat 1 2 & 3

Mä..

Moips, en oikeen tiiä et minne "kategoriaan" tää kuuluis, mut : Olen lukenut Yönsiivenvelhot ja Demoninoidan. Demoninoita kirjan lopussa luki että jatluu seuraavassa osassa ja olen ihmetellyt kun sitä seuraavaa osaa ei olekaan ilmestynyt suomeksi. Meinaako se ilmestyäkääm..? Tietääkö joku? Ja sitten, mistä löytäisit nämä kyseiset kirjat ( Yönsiivenvelhot ja Demoninoita ) kun haluaisin ostaa ne. Olen vain lainaillut niitä kirjastosta ,mutta ne ovat minun mielestäni niin hyviä kirjoja että tahtoisin ne omaksi. Niiden ilmestymis vuodethan ovat jotkut 2002 jne, niin niitä tuskin enä kaupoista löydät..? Nettisivuja mistä voisi ostaa SUOMEKSI. ;);)

~Kiitos~

4

838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fantsi

      no en kyl oikeestaa tiiä et mist niit vois saada mut oon kuullu et sitä 3 ei tulis suomeks ollenkaa.. oon myös yrittäny sitä 3 englanniks ettii mut en oo kyl löytäny :(

    • -eräs-

      Niin, olen siis lukenut kaksi ensimmäistä osaa ja todella ihania kirjoja on. Mutta kolmannesta osasta en ole kuullut mitään, käsittääkseni sitä ei suomeksi mistään löydy ja englanninkielistä testa on myös haettu sieltä täältä.
      En osaa neuvoa minnekkään kirjakauppaan, mutta kannattaa katsoa huuto.netistä. Olen itse osatnut sieltä halpoja ja hyvä kuntoisia kirjoja. (Viimeksi me kolme ja jengi irtosi 2 eurolla...) Tosin, sivulle on kirjauduttava ennekuin mitään voi huutaa...

    • Broc

      kolmosta ei ole edes kai kirjoitettu vielä.

      • Yönsiipi

        voin sanoa hyvät ystävät että minäkin olen lukenut ensimmäisen ja toisen, tämä kirja on todella hyvä, joskus mullakin on aivan yhtäkkiä jossain kuuma ja tunnen jopa ovissa kuumuutta mutta se voi kai johtua siitä koska kiihdyn ja uppoudun kirjan tapahtumiin joten kuumuus voi johtua siitäkin, uskonpa ainakin että kolmas osa on varmasti yhtä jännittävä kuin muut. Odotan innolla kolmatta ja tiedän ainakin sen että kolmas osa pitäs ilmestyä tän tai ensivuoden puolella jos lasken oikein aika erot millon seuraava on ilmestyny


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe