kannattaako pixmanasta ostaa tavaroita?onko se luotettavaa ja tuleeko tavarat perille ja toimiiko ne?onko kellän kokemuksia?
Vastaukset 5
- varmuudella
täällä asiat kärjistyvät helpolla
jos tällekkin osastolle on tullut 3 negatiivista kokemusta pixmanian osalta ja viikottaiset toimitukset suomeen heiltä on tuhansia onnistuneita toimituksia ni onhan mahdollisuus että jotain häikkää tulee hyvin ... hyvin marginaalisen pieni
luulen että ongelmat ovat valtaosiltaan itse aiheutettuja ja johtuvat esim maksutavasta ja maksajasta , jos maksat noilla pixmanian pankkiautomaateilla suoraan tai vaikka visa/mastercard luottokortilla ei ongelmaa varmasti ole
mutta jos rupeet rahoja siirteleen jollain paypall euronumeroilla jne ni ainakin hitaampaa on meininki ja olettasin et tässä tulee niitä väärinkäsityksiä puolin toisin - !!!!!!!!!
Tavaran saapumiseen tosin saattaa vierähtää reilu viikko.
- pentaks
meni peräti 36h
- tulee, mut jos
joudut palauttamaan tuoteen niin se onkin sit eri vänkää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! et jos et ole aikaisemmin popsinut rauhottavia niin kohta popsit!!!!!!!!!!!!!!
- pitäisi noudattaa
Pixmania kai myöntää suoraan että ko. laki ei koske heitä. Esim. palautusten tulisi olla maksuttomia. Se kannattaa ainakin tsekata. Pixmanialla ei tietääkseni ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812536Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422136Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.29990- 32877
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6558- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33492