kannattaako pixmanasta ostaa tavaroita?onko se luotettavaa ja tuleeko tavarat perille ja toimiiko ne?onko kellän kokemuksia?
pixmania
5
1855
Vastaukset
- varmuudella
täällä asiat kärjistyvät helpolla
jos tällekkin osastolle on tullut 3 negatiivista kokemusta pixmanian osalta ja viikottaiset toimitukset suomeen heiltä on tuhansia onnistuneita toimituksia ni onhan mahdollisuus että jotain häikkää tulee hyvin ... hyvin marginaalisen pieni
luulen että ongelmat ovat valtaosiltaan itse aiheutettuja ja johtuvat esim maksutavasta ja maksajasta , jos maksat noilla pixmanian pankkiautomaateilla suoraan tai vaikka visa/mastercard luottokortilla ei ongelmaa varmasti ole
mutta jos rupeet rahoja siirteleen jollain paypall euronumeroilla jne ni ainakin hitaampaa on meininki ja olettasin et tässä tulee niitä väärinkäsityksiä puolin toisin - !!!!!!!!!
Tavaran saapumiseen tosin saattaa vierähtää reilu viikko.
- pentaks
meni peräti 36h
- tulee, mut jos
joudut palauttamaan tuoteen niin se onkin sit eri vänkää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! et jos et ole aikaisemmin popsinut rauhottavia niin kohta popsit!!!!!!!!!!!!!!
- pitäisi noudattaa
Pixmania kai myöntää suoraan että ko. laki ei koske heitä. Esim. palautusten tulisi olla maksuttomia. Se kannattaa ainakin tsekata. Pixmanialla ei tietääkseni ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839