ei näy rajoja varsinkaan nyt kun Sukari osti merenranta palstan Lokalahdelta, ja varsin edulliseen hintaan.
Nyt varmaan tulee satoja uusia asukkaita Lokalahdelle kun kaupungin ja Sukarin suunnitelmia kuuntelee.
Lokalahden kasvulle
5
984
Vastaukset
- tuppukylän
liitosalueelle tulossa eloa varmaa uusi kansanterveys juottolakin .PALJON ONNEA VAAN!!!!!!!!!!!!!!!
- Eikös sitä
kauppaa joku "hörhö" vastustanut.
Kummallista. Jos saadaan kuntaan eloa, niin sitä pitää sitten kovastikin vastustaa.
Aikanaan Ykskoivun asuntoaluetta vastustettiin siksi, että on ulkoilualue. Kukaan ei ollut kuitenkaan nähnyt siellä ketään ulkoilevan.
Nyt Ykskoivussa on upea asuntoalue. Minulla ei sellaisiin taloihin ole varaa, mutta tunnen suurta mielihyvää, että sinne on rakennettu upea asuinalue. Ei pelkkiä parakkeja. Eikös sitä kirjoitti:
kauppaa joku "hörhö" vastustanut.
Kummallista. Jos saadaan kuntaan eloa, niin sitä pitää sitten kovastikin vastustaa.
Aikanaan Ykskoivun asuntoaluetta vastustettiin siksi, että on ulkoilualue. Kukaan ei ollut kuitenkaan nähnyt siellä ketään ulkoilevan.
Nyt Ykskoivussa on upea asuntoalue. Minulla ei sellaisiin taloihin ole varaa, mutta tunnen suurta mielihyvää, että sinne on rakennettu upea asuinalue. Ei pelkkiä parakkeja.terv kummitäti
- No Name
turhin paikka, ihan tuppukylä...hehe :)
Kyllä pikkasen kismittää tuo hinta millä Sukari sai ostettua alueen.Itse sain lahjaksi saaritontin viime vuonna,teetin tontista arvioinnin oikein saarikohteisiin erikoistuneella kiinteistövälittäjällä ja se sitten viranomaisille,,mutta kyllähän verokarhu siihen löi vielä 10 tonnin lisä hinnan,,ja siitä sitten jouduin maksamaan verot.Oli muuten pikkasen suurempi tuo neliöhinta kuin 2.50..eikä saaressani ole sähköjä eikä viemäriverkostoa,on vain porakaivo ja ulkohuussi.....ja tavallinen vanhanaikainen komposti,,,,
Sukarin ostamalla alueella on todella komea ja syvärantaisia tontteja ainakin noin viisi kappaletta,,ne varmasti menevät kaupaksi kunhan luksustalot niissä vielä komeilevat,mutta mettänpuolella olevat tontit ja luvatut talot,,,mene ja tiedä,,,,ja kyllä taitavat grillattavansa tuoda mukanaan kaupungista,,,Sivasta ehkäpä käydään hakemassa kaljat lauantaisaunaan,jos on satuttu jo nauttimaan annokset vaikkapa jo perjantaina..eivätkä ne varmaankaan käy esim.tukkaansakaan leikkuuttamassa täällä,vaan sekin tehdään ruokiksella isossa paikassa....mutta mutta bisnes is bisnes,,,tämän päivän meininki,,,ostetaan halvalla ja sitten nopeasti lyödään lihoiksi ja oikein läskisellä voitolla,,ei siinä pikku tuppukylän struktuuria ajatella....eivät ainakaan kaikki päättäjät....että olisi ne samat kiinteistöverot tulleet kaupungin kassaan myymällä itse kaavoitettuja tontteja niitä haluaville....
että näin ajattelee muari ja nuolee haavaansa,kun taas kerran on isompi lyönyt näpeille ja katselee tyhjää kukkaroaan......
muuten tämä Lokalahti aivan ihana paikka elää ja asua,täällä on sitä minun historiani havinaa ja palvelut lähellä,,ihan oikeesti,,,riittävät näin eläkeläiselle.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996