Elikkäs tässä hyvä tilaisuus ostaa elämäsi tärkeimpään päivään kaunis morsiuspuku. Puku on kokoa 34/36
Puvussa on
-takana hieno naru nyöritys
-Pieni laahus
-yläosassa helmikirjoilua
-mukaan tulee huntu-
Lisäkuvia ja kysymyksiä sähköpostitse
Tuotteen sijainti oulu
Kuntoluokitus Uudenveroinen
UPEA HÄÄPUKU 34/36 OULU
4
301
Vastaukset
- Josku
Onko hääpukusi yhä omistajaa vailla? Voisinko saada kuvia ja tarkempia mittoja puvusta sekä hintapyynnön?
- minä vaan
on puku myytävänä vielä. kokoa 34/36. lähetä osoite niin laitan kuvia:) ne kuvat vaan on huonolla kameralla otettu. minkä kokoinen olet?
- josku
minä vaan kirjoitti:
on puku myytävänä vielä. kokoa 34/36. lähetä osoite niin laitan kuvia:) ne kuvat vaan on huonolla kameralla otettu. minkä kokoinen olet?
Voitko kuvailla hieman pukuasi: onko puvussa olkaimia, laahusta tai kirjailua yms? Itse olen 167 cm pitkä ja normaalisti vaatekokoa 36, ylävartalosta joskus 34.
- minä vaan
josku kirjoitti:
Voitko kuvailla hieman pukuasi: onko puvussa olkaimia, laahusta tai kirjailua yms? Itse olen 167 cm pitkä ja normaalisti vaatekokoa 36, ylävartalosta joskus 34.
puvussa on pieni laahus, ja ylä osa on korsettimainen, se on kokonaan hienoa helmikirjailua, ja helmikirjailua menee sievästi alaspäin vähän. olen itse 164 pitkä mutta pukua pitäessä mulla oli 6cm korot kengissä. käytän kokoa 36 ja kokoa 36 vaatteita. puvussa on ohuet olkaimet, mutta ne voi ottaa poissa jos halua. puvun mukana tulee myös huntu. Kaikki kehui paljon pukua häissä:) ota yhteyttä sähköpostiin jos olet [email protected]
missä asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004606630- 262491
- 2172437
- 1411724
- 1141688
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103- 741103
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62887