Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

UPEA HÄÄPUKU 34/36 OULU

minä vaan

Elikkäs tässä hyvä tilaisuus ostaa elämäsi tärkeimpään päivään kaunis morsiuspuku. Puku on kokoa 34/36
Puvussa on
-takana hieno naru nyöritys
-Pieni laahus
-yläosassa helmikirjoilua
-mukaan tulee huntu-
Lisäkuvia ja kysymyksiä sähköpostitse
Tuotteen sijainti   oulu
Kuntoluokitus    Uudenveroinen

4

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josku

      Onko hääpukusi yhä omistajaa vailla? Voisinko saada kuvia ja tarkempia mittoja puvusta sekä hintapyynnön?

      • minä vaan

        on puku myytävänä vielä. kokoa 34/36. lähetä osoite niin laitan kuvia:) ne kuvat vaan on huonolla kameralla otettu. minkä kokoinen olet?


      • josku
        minä vaan kirjoitti:

        on puku myytävänä vielä. kokoa 34/36. lähetä osoite niin laitan kuvia:) ne kuvat vaan on huonolla kameralla otettu. minkä kokoinen olet?

        Voitko kuvailla hieman pukuasi: onko puvussa olkaimia, laahusta tai kirjailua yms? Itse olen 167 cm pitkä ja normaalisti vaatekokoa 36, ylävartalosta joskus 34.


      • minä vaan
        josku kirjoitti:

        Voitko kuvailla hieman pukuasi: onko puvussa olkaimia, laahusta tai kirjailua yms? Itse olen 167 cm pitkä ja normaalisti vaatekokoa 36, ylävartalosta joskus 34.

        puvussa on pieni laahus, ja ylä osa on korsettimainen, se on kokonaan hienoa helmikirjailua, ja helmikirjailua menee sievästi alaspäin vähän. olen itse 164 pitkä mutta pukua pitäessä mulla oli 6cm korot kengissä. käytän kokoa 36 ja kokoa 36 vaatteita. puvussa on ohuet olkaimet, mutta ne voi ottaa poissa jos halua. puvun mukana tulee myös huntu. Kaikki kehui paljon pukua häissä:) ota yhteyttä sähköpostiin jos olet [email protected]
        missä asut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe