Elikkäs tässä hyvä tilaisuus ostaa elämäsi tärkeimpään päivään kaunis morsiuspuku. Puku on kokoa 34/36
Puvussa on
-takana hieno naru nyöritys
-Pieni laahus
-yläosassa helmikirjoilua
-mukaan tulee huntu-
Lisäkuvia ja kysymyksiä sähköpostitse
Tuotteen sijainti oulu
Kuntoluokitus Uudenveroinen
UPEA HÄÄPUKU 34/36 OULU
4
346
Vastaukset
- Josku
Onko hääpukusi yhä omistajaa vailla? Voisinko saada kuvia ja tarkempia mittoja puvusta sekä hintapyynnön?
- minä vaan
on puku myytävänä vielä. kokoa 34/36. lähetä osoite niin laitan kuvia:) ne kuvat vaan on huonolla kameralla otettu. minkä kokoinen olet?
- josku
minä vaan kirjoitti:
on puku myytävänä vielä. kokoa 34/36. lähetä osoite niin laitan kuvia:) ne kuvat vaan on huonolla kameralla otettu. minkä kokoinen olet?
Voitko kuvailla hieman pukuasi: onko puvussa olkaimia, laahusta tai kirjailua yms? Itse olen 167 cm pitkä ja normaalisti vaatekokoa 36, ylävartalosta joskus 34.
- minä vaan
josku kirjoitti:
Voitko kuvailla hieman pukuasi: onko puvussa olkaimia, laahusta tai kirjailua yms? Itse olen 167 cm pitkä ja normaalisti vaatekokoa 36, ylävartalosta joskus 34.
puvussa on pieni laahus, ja ylä osa on korsettimainen, se on kokonaan hienoa helmikirjailua, ja helmikirjailua menee sievästi alaspäin vähän. olen itse 164 pitkä mutta pukua pitäessä mulla oli 6cm korot kengissä. käytän kokoa 36 ja kokoa 36 vaatteita. puvussa on ohuet olkaimet, mutta ne voi ottaa poissa jos halua. puvun mukana tulee myös huntu. Kaikki kehui paljon pukua häissä:) ota yhteyttä sähköpostiin jos olet [email protected]
missä asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696127Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614673Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu504426Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682662En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612182Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1311544- 481463
- 341318