UPEA HÄÄPUKU 34/36 OULU

minä vaan

Elikkäs tässä hyvä tilaisuus ostaa elämäsi tärkeimpään päivään kaunis morsiuspuku. Puku on kokoa 34/36
Puvussa on
-takana hieno naru nyöritys
-Pieni laahus
-yläosassa helmikirjoilua
-mukaan tulee huntu-
Lisäkuvia ja kysymyksiä sähköpostitse
Tuotteen sijainti   oulu
Kuntoluokitus    Uudenveroinen

4

377

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josku

Onko hääpukusi yhä omistajaa vailla? Voisinko saada kuvia ja tarkempia mittoja puvusta sekä hintapyynnön?

• minä vaan

on puku myytävänä vielä. kokoa 34/36. lähetä osoite niin laitan kuvia:) ne kuvat vaan on huonolla kameralla otettu. minkä kokoinen olet?

• josku
        minä vaan kirjoitti:

on puku myytävänä vielä. kokoa 34/36. lähetä osoite niin laitan kuvia:) ne kuvat vaan on huonolla kameralla otettu. minkä kokoinen olet?

Voitko kuvailla hieman pukuasi: onko puvussa olkaimia, laahusta tai kirjailua yms? Itse olen 167 cm pitkä ja normaalisti vaatekokoa 36, ylävartalosta joskus 34.

• minä vaan
        josku kirjoitti:

Voitko kuvailla hieman pukuasi: onko puvussa olkaimia, laahusta tai kirjailua yms? Itse olen 167 cm pitkä ja normaalisti vaatekokoa 36, ylävartalosta joskus 34.

puvussa on pieni laahus, ja ylä osa on korsettimainen, se on kokonaan hienoa helmikirjailua, ja helmikirjailua menee sievästi alaspäin vähän. olen itse 164 pitkä mutta pukua pitäessä mulla oli 6cm korot kengissä. käytän kokoa 36 ja kokoa 36 vaatteita. puvussa on ohuet olkaimet, mutta ne voi ottaa poissa jos halua. puvun mukana tulee myös huntu. Kaikki kehui paljon pukua häissä:) ota yhteyttä sähköpostiin jos olet [email protected]
        missä asut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1949
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1219
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1018
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      23
      991
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      89
      695
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      107
      679
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      44
      665
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      635
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      580
    Aihe