http://img228.imageshack.us/img228/4290/image2ku6.jpg
Nimittäin ubuntu live cd ei ainakaan toimi, eikä mandriva.
Vista alkanu tökkiä ;-(
Mikä linux tälle kokoonpanolle?
6
525
Vastaukset
- Tökkijä
Tökkii tuo linkki...
- joo joo joo
ja kokeilit varmaan ati:n ajureita? not.
- Jäi vähän epäselväksi
vistaaja kirjoitti:
kokeilet kun ei edes live cd:llä kone toimi ..
Kyllä hypebuntut ja mandrivat toimii siinä missä muutkin kun asennat vain näyttiksen ajurit.
- debianisti
Debian sopii koneelle kuin koneelle.
Jes ubuntun asennus onnistui. Joku aiheitti sen että näytönohjain katkaisi signaalin live cd:llä mutta sain sen alt ctrl backspace kautta käyntiin ja nytpä on vista historiaa...
Hämmästyttävä kevyesti pyörii ubuntu ja rajoitetut ajuritkin haki itse atin ohjaimelle.
Ubuntu rules!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623