Tunteeko kukaan seuraavia henkilöitä Mikkelin seudulta.
Hiskias Tiihonen 1885-1954 ja hänen vaimonsa Martta Maria Tiihonen os.Manninen. Heidän lapset:Aune Pylkkänen, Vieno Kuivalainen, Teuvo,Vilho,Urho,Tauno,Väinö ja Arvi Tiihonen?
Entäpä Jalmari Hokkanen (1905-1949) ja Hanna Hokkanen os.Valkonen. Heidän lapset:Maire,Aulis,Armas ja Kauko.
Tiihonen/Pylkkänen/Kuival./Hokkanen
4
1227
Vastaukset
- Harza
Taitaa jotain kautta mennä tutuksi...... Meillä ainakin omaa sukuhaaraa (Tiihonen) kun on tutkittu, niin siellä on päästy 1600-luvun lopun Skotlantiin, sieltä Saksaan ja sitten lopulta Suomen Ouluun, josta matka on kulkenut Kangasniemelle. Eli saatetaan olla jo aika lähellä. Mutta minä kyselen suvun vanhemmilta....
- Päivi
Empä olisi ikinä uskonut kuulevani, että Tiihosten sukua on tutkittu... Itse olen syntynyt Tiihosena, joten mielelläni otan kaiken tiedon Tiihosten suvusta vastaan, vaikkei samaa sukuhaaraa oltaisikaan. Olisi mukava kuulla myös sinusta tietoja. Minkäikäinen olet, ketkä ovat isovanhempasi jne. Jos haluat kirjoittaa enemmän, niin osoite on: [email protected]
- Mökin Matti
Teuvo Tiihonen on Mikkeliläinen eläkkeellä oleva opettaja ja tunnettu valokuvaaja.
Taitaa olla parhaillaan näyttely konserttitalo Mikaelin lämpiössä.
Vilhokin on tuttu nimi, mutta ei liene samaa sukuhaaraa. Tämä oli Kangasniemeltä kotoisin ja oli eläessään paperimies Voikkaalla Kymenlaaksossa. Sukua asunee siellä yhä. - Tiihoslikka
Tommy Koukka on tutkinut Kangasniemen Tiihosia paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315466- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833283- 112565
- 292152
- 122077
- 1631886
- 141368
- 1051362
- 1371154