B-juna/moduuli

dsjajdjas

saako b-junaan yhtä paljon kuljetustilaan kuutioita kun moduuli yhdistelmään ja kumpi menee 60 tonnin juna painossa pienemmällä poltto aineella?

7

4905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyöty konttiliikenteessä

      mitä on vähän niitä suomes nähnyt niin yks etu b-junassa on et voi ottaa samaan yhdistelmään 30 ja 40jalan merikontit (norm. moduliin 20 40jalk tai 20 45 jalk). mut sallasia tilanteita tuskin tulee usein ja b-junan huonopuoli muussa käytössä on sen korkea omapaino

      • Diesel-fani

        Moni B-juna jäisi varikolle jos sheriffit osaisi seurata kääntymissääntöjen noudattamista. Kaikki tuo on yläasteella opetettua matematiikkaa, mutta nykyään monilta katsastajiltakin jää kääntymislaskut tekemättä. Harvassa on ne B-junat joissa oikaisusääntö, oikeaoppiset painojakaumat ja pitkät kuormatilat olisivat samassa yhdistelmässä.


    • .b-juna

      Trailer-lehdessä oli juttua Ruotsissa kokeiltavana olevasta b-junasta, johon menisi kaksi 40 jalan konttia.

    • selvä etu

      Onko työehtosopimuksessa moduulin mentävä aukko.
      Käsittääkseni puoliperävaunun plus keskiakselivaunun kuljettaja sekä b-junan kuljettaja ajavat puoliperävaunupalkalla.

      • maksetaan

        Siellä missä minä ajan saavat vasikkasikamiehet saman palkan kuin täysperäkuskitkin. Minä vaatisin siitä virityksestä vähän enemmän, mutta täysperähommia on riittänyt :o)


      • Juucii

        Onkos puolikkaan kuskilla huonompi palkka kun täysperän kuskilla? minusta molemmat ovat yhdistelmäajoneuvon kuljettajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe