En löydä tv:stä av-kanavaa??

mitäs nyt??

Voisikohan joku auttaa. Ostin digiboxin ja asensin piuhat paikalleen, mutta en saa näkyviin kuin lumisadetta. Televisiosta eikä sen kaukosäätimestä ei löydy av-kanavaa, jonka kautta pitäisi tehdä asetukset boxille. Voiko av-kanava puuttua??

10

5043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peeeeaaaa
    • 3bg

kerran olet piuhan saanut kytkettyä. Se ei välttämättä kapulassa varsinaisesti ole nimetty AV lyhenteellä vaan on jokin nappuloista jolla saat valittua signaali input liitännän (eli sen liitännän johon scart tulee digiboksista), yleensä yksi nappula jota painelemalla useasti se skrollaa kaikki input liitännät läpi. Katso TVn manuaalista tai pistä linkki tänne TVsi manuaaliin.

• Siis kytkit boksin scartilla TV:hen? Jos TV:ssä on scart, on siinä AV-kanava. Aisan selvittämistä olisi hieman helpottaniut, jos olisit vaivautunut edes kirjoittamaan TV:n merkin. Ehkä vain katsoit, että kuulukoon kaikki vaiva muille.

Tarkasta, että boksissa se scart on oikeassa liitännässä. Tällöin TV:n yleensä pitäisi mennä automaattisesti AV-kanavalle, kun boksi pannaan päälle.

Videokanava valitaan eri tavalla riippuen TV:stä. Joissain painetaan nollaa, joissain kelataan kanava-alas näppäimellä, joissain on erillinen AV-näppäin, joissain näppäimessä on TV-ruudun kuva ja nuoli sisään.

• merkki puuttuu

Millainen idootti pitää olla että kuvittelee muiden voivan auttaa kun ei voi paljastaa edes television merkkiä?

• 4321

Se on tyhmä joka kysyy mutta vielä tyhmempi on se joka yrittää edes vastata noin älyttömää ja epätarkkaan kysymykseen.

• ...
        4321 kirjoitti:

Se on tyhmä joka kysyy mutta vielä tyhmempi on se joka yrittää edes vastata noin älyttömää ja epätarkkaan kysymykseen.

Kiitos avusta! Tuskin tulen enää kuitenkaan täältä apua pyytämään ongelmiini. Miksi teidän pitää olla niin ilkeitä suustanne??

• HandanBoxi
        ... kirjoitti:

Kiitos avusta! Tuskin tulen enää kuitenkaan täältä apua pyytämään ongelmiini. Miksi teidän pitää olla niin ilkeitä suustanne??

pari näsäviisasta joukossa,mutta kyllä minä sain Okaron ja jonkun muun vastauksista apua,vaikken mitään kysynytkään... ;D

Ei noita ilkeilyjä kannata ottaa henkilökohtaisesti,se nyt vaan,(kettuilu),tuntuu antavan joillekin jotain kieroa tyydytystä...

Toivottavasti eivät ihan samoin käyttäydy in real life. :)

• _timonen_

Itse laitan ainakin aina tv:stä kanavan 0 päälle, kun laitan digiboksin päälle. Omassa tv:ssäni painan sitä vielä kaksi kertaa peräkkäin, niin ruutuun tulee "AV1". Mutta en tiedä onko sillä välttämättä merkitystä.

• nollalla

En tiedä auttaako, mutta meillä on makkarissa Finlux 21" telkkari, jossa av-kanavan saa kun painaa kauko-ohjaimen 0-näppylää.

• rutkoneen

Meillä alkoi näkymään O-näppylästä myös kun lopulta huomasin scart johdon olevan vinossa itse soittimessa. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe