tylsä elämä ja muuta

tulipalo-..

Mun elämä on tylsää. sama toistuu päivästä toiseen. toisinaan on jotain vaihtelua kuten elokuvateatterissa käynti tms. en tee asioita hetken mielijohteesta, vaikka haluaisin. en tykkää suunnitella viikko etukäteen jotain leffareissua, vaan päättää vaikka tunti ennen leffan alkamista, että mäpä lähden nyt elokuviin. mun elämässä ei tapahdu mitään suurta ja ihmeellistä, vaan olen täysin yhdentekevä koko maailmassa. haluaisin jotain uutta ja erilaista, jotain hienoa. mitä se sellainen on? toisinaan tekisi mieli riehua ja rikkoa paikkoja, mutta mulle vaan raivottais sen jälkeen eikä siitä hyötyis mitään. Ja miksi mä rikkoisin jotain meidän perheen tavaroita? Ei siinä ole järkeä. Vai onko sillä edes väliä, onko meillä nyt sellainen ja sellainen esine ja tavara? en tiedä miksi mulla on tällainen olo, mutta tekee mieli huutaa ja rikkoa jotain. En ymmärrä mikä mua ärsyttää..varmaan olen vain turhautunut.

Pidän itseäni vastuuntuntoisena ja luotettavana, mutta toisaalta en haluaisi olla sellainen, koska aikuisena tarvitsee tarpeeksi huolehtia asioista. huolehdin niistä jo nyt liikaa ja se ärsyttää mua. haluaisin jonkun huolehtivan kaikesta mun puolesta.

olen aina ollut kiltti tyttö. koulussa olen hiljaa tunnilla ja teen tehtäviä. kotona olen kiltisti. sisälläni on kuitenkin toisin. en pidä auktoriteeteistä vai mitä ne on, opet ja vanhemmat ym. en ole aina niinkään varma, onko meidän yhteiskuntamme niin hyvä kuin joka paikassa toitotetaan. voiko sosiaalityöntekijöihin luottaa edes? onko kaikki lait hyviä ja tarpeellisia?

on myös hyvin ärsyttävää, kun kaupassa, junassa ja joka paikassa vanhemmat ihmiset katsovat jotenkin halventavasti. mummot ohittelevat jonoissa. tunnen tarvetta esittää mallikelpoista nuorta suomen kansalaista ja näyttää, että nuoretkin ovat kunnollisia ihmisiä, eivätkä vain varkaita ja muita pikkurikollisia. Sellainen olo mulle tulee vanhojen ihmisten katseista. myös kaupoissa myymälävartijat tai mitkä onkaan tulevat aina perässä ja katsovat nenänvarttaan pitkin. ihan kuin mä varastaisin jotain sen paremmin kuin ostoskärryä hiljaa työntävä mummeli? Toisaalta haluaisin varttua heti aikuiseksi, ettei tarvitsisi kestää tuollaista, mutta toisaalta en halua aikuisuuden tuomaa vastuuta.. Yrittääkö vain olla välittämättä alentavista katseista ja töykeästä tuijotuksesta, joita saan usein osakseni? olen kuusitoista vuotias.. ja tuntuu kuin nuoruuteni kuluisi tällaiseen miettimiseen ja esittämiseen. olen kyllästynyt välittämään enää muiden mielipiteistä. haluan tehdä jotain radikaalia ja uutta. jotakin hauskaa. mitä se voisi olla?? en halua olla tällainen kiltti ja nyhverömäinen joka tottelee aina kun sanotaan ja joka katoaa jonnekin muiden ihmisten sekaan..en tiedä mitä haluan, mutta en ainakaan sitä.

ei tartte kommentoida, mutta jos tulee jotain mieleen, niin kertokaa. onko teillä samaa? etenkin oon kiinnostunut kuulemaan onko muille tullut tollasta tunnetta että vanhemmat ihmiset katsovat halveksien..?

24

9382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17boyhereagain

      Moi :)
      Kyl ullakin on aina välil sellanen fiilis et kaikki ei oo niin ku pitäis mut se menee kyl ohi aika nopee.

      Kaupois on käy kyl aina silleen et ku ä en osta mitään vaan kävelen vaan kassan ohi niin mä aina odotan et ne huutaist et takki auki.

      Mut ei mun mielest vanhemmat ihmiset kato meit halveksivasti.
      Niitäkin muuten taitaa ärsyttää samalla tavalla ku meitä et ne laitetaan heti stereotyyppisen äkäsen vanhuksen rooliin, joka ei pidä nuorison nyky meiningist.

      Ja kyl mä ymmärrän et sä haluut tuoda jotain uutta, hauskaa ja jännittävää sun elämään mut niinhän me kaikki :)

      Jotkut purkaa tätä fiilistä pukeutumalla olotilaansa kuvaaviin asuihin et punk meininki vaan päälle :)

      Jotkut alkaa tapella vääryyttä vastaan ja liittyy vaik greenpeaciin :)

      Jotkut kirjottaa nettiin kokemuksistaan juttui ja pyrkkii muuttamaan maailmaa paremmaks netin kautta :)

      ä en oikeesti nyt keksi et itä sä voisit tehdä et vähän tulis parempi fiilis mut sen mä keksin et ala tehdä jotain radikaalii, mut samalla kesyy ja oikeesti hyvää eikä järjetönt riehumist, ja ala ottaa kantaa asioihin mitkä sun mielest ei tunnu oikeelt.

      Varo kuitenki ettet ota mitään huonoja kokemuksi itelles, niist kuulee liian usein, vaan vaan tee jotain hauskaa mut samalla hyvää :)

      Mun ratkasu kaikkeen on et me kirkkoon ja mua se ainakin helpottaa et varmaan myöskin sua :)

      Noh, mitä tahansa teetkin niin tee se järjen kaa, kato et se on hyvää ja pidä hauskaa :)

      Kaikkee hyvää sulle ja Jumalan siunausta :)

      • alottaja

        Kiitos sulle! :)
        oot varmaan oikeassa tosta että vanhemmat ihmiset eivät myöskään tykkää siitä että ne laitetaan "äkäsen vanhuksen rooliin". oikeastaan kaikki stereotypiat on syvältä. ei ne pidä paikkaansa oikein missään asioissa. ihmisten pitäisi olla ennakkoluulottomia.. Mahdoton ajatus, mutta silti.

        :D


      • alottaja

        oon tavallaan "taistellut vääryyttä vastaan" jo kauan, mutta kun tuntuu, että kukaan ei ole samaa mieltä tai ei välitä. Pohdin useinkin maailman asioita ja mitä niille voisi tehdä. En kuitenkaan pysty tehdä mitään, ja sitten tulee ahdistus kun tajuaa etten voikaan auttaa, vaikka pitäisi. kun kaikki ihmiset mun ympärillä on mun ajatusta vastaan, ei sitä kauaa jaksa taistella oman mielipiteensä puolesta.


      • Rankkuri
        alottaja kirjoitti:

        oon tavallaan "taistellut vääryyttä vastaan" jo kauan, mutta kun tuntuu, että kukaan ei ole samaa mieltä tai ei välitä. Pohdin useinkin maailman asioita ja mitä niille voisi tehdä. En kuitenkaan pysty tehdä mitään, ja sitten tulee ahdistus kun tajuaa etten voikaan auttaa, vaikka pitäisi. kun kaikki ihmiset mun ympärillä on mun ajatusta vastaan, ei sitä kauaa jaksa taistella oman mielipiteensä puolesta.

        Homma on niin että mitään ei haluta muuttaa maailmassa, tyydytään vain niinkuin nyt ne on.
        Ihmisten asenne on se että aikalailla kaikki tietää että maailma menee helvettiin päin, mutta ei se mitään, pitää juhlia niin kauan kuin on mahdollista.

        Ja kerran kun kaikki on tuota mieltä niin ei sitten, minäkin vain teen omia juttuja enkä välitä mistään muusta.

        Eli yksinkertaisesti ne jotka viittii ajatella jotain, niin pitäisi nekin unohtaa ja elää sitten vain itselleen niin kuin kaikki.


      • nitropippeli

        Ihimeellistä että jonku uskon takia pitää tapella saati sitte sotia..


    • © shake it

      Juu määki täs kotinurkis vaa nysväile, hyvä et pääsen johonki shoppailee keskustaa, mut en mä oo koskaa päässy ulkomail ja harvo esim tampereel tai stadi kulmil.

    • jos tästä ois mitään apuu!`?

      Jonkun aikaa sitten (1/2vuotta?) minulla oli samantapainen turhautunut olo ja olin kyllästynyt toistuvaan rutiiniin samojen ihmisten kanssa... Elämäni muuttui monipuolisemmaksi kun laajensin kaveripiiriäni koulussa ja netin kautta jne... nykyään minulla on aina jotain erikoista tehtävää kuten levytin ystäväni kanssa oman levyn:D ja rakensimme hengailupaikan talon autioon huoneeseen ja niin edelleen :) ...käyn tsekkaas tän viestin jos haluut udella jotain viel :)

      onnee ;)

    • PPR

      ...että eiköhän tota oo vähän kaikilla, ainakin joskus. Mullakin on välillä semmonen fiilis että minkähän takia mä taas nousinkaan tänään ylös sängystä, että olis pitäny vaan jäädä nukkumaan. Se menee mulla ohi jotenkin, ehkä mussa asuu jossain sisällä joku positiivinen osa joka aina lässyttää jatkamaan. Oon joskus niin kiitollinen, että oon olemassa, mutta sitten vastapainoksi tietty nää päivät jolloin mikään ei tunnu miltään. Välillä on ollu niin paha olla, että oon miettiny kuin helppo täältä on lähtee. Mutta sitten innostun taas elämään. Olen ajoittain niin onnellinen, että kylmät väreet kulkevat selkääni pitkin ja kaikki on niin mahtavaa, että itkettää. Ja mikä naurettavinta koko jutussa on, että en tiedä miksi. Ehkä mahdollisesti posiitiivinen puoleni potkii minua persuuksille ja pakottaa jatkamaan. Yritän elää sillä periaatteella, että asioilla on myös hyväkin puolensa. Myös perkeleen tylsillä lomillani. :) Olen tänäänkin piristynyt serkkuni, musiikin ja huumorin ansiosta.

      • tylsää22

        mul on ihan sama olo nykyään aamusin. Must tuntuu et miks nousisin et ei ketään kinnosta jos nousisin ja jos nousen nii kaikki menee samanlail, kouluu mis nukun sit ja kuuntelen kavereiden samoi vanhoi juttui, himaan ja kuuntelen mutsin huutoo, ei mun elämäs oo enää mitää siistii. Välil yritän houkutella kavereit tekee munkaa jotai siistii mut vittuuks niit kiinnostaa ja kaikki nii vitun "kiireisii". En tiiä johtuuks se sit siit et ne ei tykkää must tai jotai mut jumalauta mä oon alkanu vihaa elämää. Mun rakas urheilulaji mitä kävin kavereide kaa treenaa nii niil kiinnostus lopahti ja jäin yksin. Yksin se ei oo nii kivaa. Joo pitäs ystävystyy uusii ihmisii ja sit ois nii yea mutku jotenki tuntuu et kaikil on se "oma porukka" jo ja sit jos yrität mennä juttelee ne kattoo et mitä vittuu sä yrität. Joo ja oon 16 ja en usko et mitä vanhemmaks tuun tää ei yhtää parane. Pahenee vaa..sillo joutuu jonnekki vitun tylsää työhö täs vitun tylsäs maas näitte tylsien ihmisten keskel (itteni mukaan lukie)


      • mimmele
        tylsää22 kirjoitti:

        mul on ihan sama olo nykyään aamusin. Must tuntuu et miks nousisin et ei ketään kinnosta jos nousisin ja jos nousen nii kaikki menee samanlail, kouluu mis nukun sit ja kuuntelen kavereiden samoi vanhoi juttui, himaan ja kuuntelen mutsin huutoo, ei mun elämäs oo enää mitää siistii. Välil yritän houkutella kavereit tekee munkaa jotai siistii mut vittuuks niit kiinnostaa ja kaikki nii vitun "kiireisii". En tiiä johtuuks se sit siit et ne ei tykkää must tai jotai mut jumalauta mä oon alkanu vihaa elämää. Mun rakas urheilulaji mitä kävin kavereide kaa treenaa nii niil kiinnostus lopahti ja jäin yksin. Yksin se ei oo nii kivaa. Joo pitäs ystävystyy uusii ihmisii ja sit ois nii yea mutku jotenki tuntuu et kaikil on se "oma porukka" jo ja sit jos yrität mennä juttelee ne kattoo et mitä vittuu sä yrität. Joo ja oon 16 ja en usko et mitä vanhemmaks tuun tää ei yhtää parane. Pahenee vaa..sillo joutuu jonnekki vitun tylsää työhö täs vitun tylsäs maas näitte tylsien ihmisten keskel (itteni mukaan lukie)

        Lukiossa aloin käydä nuorten raamattupiireis, raamiksis ja löysin ystäviä.

        Työpaikalla saa heti tuttavuuksia kun puhuu työntekijöille.

        Yliopistossa sanon nykyään suoraan etten muista kaikkien nimiä.
        Kaikki muutkin yhtyvät heti siihen ja tämän kaikki tiedostaa itsessään :D

        Asiat menee paremmaks :-)

        Uudsien ihmisten kaa puhuu.
        Ja niinhän parhaat ystävyys suhteet solmitaan vaikka ois porukassa se toinen tyyppi :-)


      • kahvimies 92
        mimmele kirjoitti:

        Lukiossa aloin käydä nuorten raamattupiireis, raamiksis ja löysin ystäviä.

        Työpaikalla saa heti tuttavuuksia kun puhuu työntekijöille.

        Yliopistossa sanon nykyään suoraan etten muista kaikkien nimiä.
        Kaikki muutkin yhtyvät heti siihen ja tämän kaikki tiedostaa itsessään :D

        Asiat menee paremmaks :-)

        Uudsien ihmisten kaa puhuu.
        Ja niinhän parhaat ystävyys suhteet solmitaan vaikka ois porukassa se toinen tyyppi :-)

        Mulla taas persuskoulun jälkeen kaikki kaverit kaikkosivat jonnekkin pois omille teilleen, nyt ei ole mitään yhteyttä niihin. Lähinnä naurattaa mun oma tilanne. Tekis mieli joskus vaa mennä johonkin aavikolle ja riehuu siel yksinää, huutaa kaikkee ja sekoilla. Siellä on tilaa ja hiljaisuutta eikä tarvii miettii sen kummosempia.

        Tää on ihan perseestä. :-P


      • 0lenMINÄ
        kahvimies 92 kirjoitti:

        Mulla taas persuskoulun jälkeen kaikki kaverit kaikkosivat jonnekkin pois omille teilleen, nyt ei ole mitään yhteyttä niihin. Lähinnä naurattaa mun oma tilanne. Tekis mieli joskus vaa mennä johonkin aavikolle ja riehuu siel yksinää, huutaa kaikkee ja sekoilla. Siellä on tilaa ja hiljaisuutta eikä tarvii miettii sen kummosempia.

        Tää on ihan perseestä. :-P

        Moi!

        Mulla on täysin sama ongelma. Samat rutiinit ja jutut tuntuvat päivästä toiseen toistuvan, se käy ärsyttämään. Mitään "uutta & jännää" ei ikinä tapahdu-.- Tää elämä tuntuu välillä niin turhalta, mutta minkäs teet.


    • tyttönen-95

      Mullakin on usein sellanen olo. Mulla on muutama ystävä joka on tosi kilttejä ja ne on melkein aina kotona,harrastuksissa ja tietenkin koulussa. Mua ainakin on jo pitkään aikaa ärsyttäny,et tuntuu,et muille tapahtuu kaikkee jännää,mutta mulle ei. Ei ihme,että kaikki muut seurustelee,paitsi minä,koska en edes tee asialle mitään.
      Tässä on vähän munkin angstailuja,sori,mutta näin näät,että et ole ainut, oon luullu,ettei muut tunne tällä tavalla,se on itseasiassa helpottavaa,että joku tuntee samalla tavalla.
      Aloita uusia harrastuksia,tee nii ku susta tuntuu hyvältä,hakeudu sellaisten ihmisten seuraan joita oot aina halunnu tuntee, tutustu uusiin ihmisiin.. Monia positiivisia muutoksia mitä voi tapahtua,oo myös avoin aina uusille haasteille ja tarjouksille (Vaikka kaikkeen ei pidä tietenkään suostua)
      Tee asioita joista sul tulee hyvä olo,nii loppujen lopuks, elämäkään ei oo hassumpaa : -- )

    • ghjghjgj

      Niin paljon kärsiviä nuoria, miksi me heidät tänne teimme, itsellänikin kaksi lukiolaista.On heilläkin paineita, tylsyyttä, joskus yksinäisyyttä jne. Minulla on kyllä ollut aina Jumalasuhde, rukousvastauksia, kokouksia jne. voin siis tarjota heille myös tämän ulottuvuuden. Mutta olisi kai ollut parempi kun en olisi heitä tänne kärsimään tehnytkään....

    • Tiedän ton tunteen, että vartijat seuraa kaupassa yms. :D Itselleni kävi kerran niin, että kassalla minulta katsottiin kassin sisältö ja edelläni mennyt varastelija mummeli pääsi pälkähästä. (Näin meinaan, että mummeli varasteli kaupasta vaikka mitä pikkusälää.) Ei kannata turhautua tuosta tilanteesta, sen käy varmaankin kaikki jossain vaiheessa läpi, että elämä kyllästyttää. Itselläni myös kokemusta. Aikuisuus ei tuo mukanaan mitään muuta, kun lisää laskuja suunnasta jos toisesta. Valitettavaa, mutta totta.

    • ---

      tulipalo, olen nyt jo aikuinen ja lukiessani sun kirjoitusta mulle tuli oma nuoruus mieleen. turhautuminen, tyhjyys, tarkoituksettomuus ja liiallinen kiltteys. aikuiset ei ymmärtänyt ja olisin halunnut usein vain huutaa

      nyt olen 28 vuotias ja minulla on mies ja lapsi, pakenen vastuuta mutta en halua satuttaa ketään. mieheni on minua hieman nuorempi ja puhumme usein siitä, kuinka ihana olisi olla vielä lapsi ja huoleton, mutta en halua takaisin sitä nuoruuden tyhjyydentunnetta, siitä olen jo päässyt eroon

      elämäni ei silti ole edelleenkään seesteistä, eikä jännittävää, jännittäviä hetkiä on tosin ollut, olen ollut yksin ulkomailla ja valmistunut korkeakoulusta, ollut auto-onnettomuuksissa, synnyttänyt lapsen, mennyt ulkomailla naimisiin salaa vanhemmiltani

      ja nyt istun koneeni ääressä ja laitoin googleen hakusanaksi:"tylsä elämä" sitä elämäni nyt on, ei sen enempää eikä vähempää

      aikuisuudesta kuitenkin tiedän jo että ei se sitä tule aina olemaan

      elämä on tässä, elä se!

    • ei kiinnosta mikään

      ETTE OLE AINOAT, minulla ei ole pääasiassa muutakun tietokone ja kitara, jota en osaa soittaa. minulla on keskimäärin jokatoinen päivä jotain kavereiiteni kanssa ja ainakun olen kotona yksin, olen tietokoneella... yritän välillä soitella kitaralla mutta se ei huvita...... elämäni pyörii tietokoneen, jääkaapin ja sängyn ympärillä. Olen 17 vuotias poika joka on turhautunut elämäänsä.

    • vtun leijonakuningas

      No tää saattaa kuulostaa tosi tyhmältä, mutta oon nyt 15v ja mulla meni hyvin ja kaikki tuntu ihan normaalilta vähän aikaa sitten vielä. Sitte huvikseni aattelin verestää muisoja kattomalla leijonakuningas elokuvan, jonka olin kattonu viimeks joskus 7-9 vuotiaana. Sen leffan kattomisesta on kulunu kuukausi ja siitä lähtien mul on ollu tällanen tyhjä olo. Mikää ei pahemmin kinnosta, ei oikee jaksa, halus vaa takas ne ajat ku oli ihan pieni. Se leffa oli sellanen et siinä oli sitä jotain mikä kinnosti ja ku vertas sitä elokuvaa mun elämään nii mun elämä tuntu ihan merkityksettömältä. Nyt viimepäivinä koulussa on tuntunu ihan normaalilta mutta etenki iltasin on tullu tää kyseinen olo. Nyt viimepäivinä oo nsitte miettiny vähän enemmän tulevaisuutta ja alkanu mietityttää se ku peruskoulu loppuu ja kaverit katoaa.. Sillon ei taija olla enää yhtää mitää. Pitäis varmaa alkaa tekee jotain merkityksellistä..

    • johnny depp

      Mul tulee iha samalaine olo jos katon jotai elokuvia! Kaikkien tosi hyvien elokuvien jälkee jää sellane outo tyhjyys ja se o nii ***** ärsyttävää! Varsinki ku oon tälläne kauhee elokuvariippuvaine :c

    • tylsäääon

      Moi, ite oon 15vuotias poika ja elämä tuntuu etenkin nyt syksy/talvi aikana helvetin tylsältä... mulla on paljon kavereita mutten jaksais niitäkää mitäpä siel ulkona istuttais jossai ja puhuttais paskaa.. ei oo kovin kiinnostavaa ainakaa kun sitä on kestänyt kauan kesän jälkee mikää ei oo tuntunu normaalilta sillo oli koko aika jotain tekemistä ja jotain uutta, nyt päiväni kuluu sillä tavalla että aamulla herään kouluun koulun jälkeen kotiin jonka jälkeen usein nukahdan suoraan tylsyyteen, jos en nukahda niin koneella olen koko illan/ tai usein yöhön asti ja taas nukkumaa välillä ihmettelen et minkä takii mä oon täällä ? kaikil muil tuntuu menevä niihyvi..

      Kuulostin joltai masentuunelta :D kyllä mulla elämänhaluja on vaikkei aina olekaan niin " jännää "

      • 31.7.2011

        vieläkinkö yylsäääääääääääääääää?


    • Matti on kingi

      "Hankkikaa sitä omaa tekemistä, älkääkä kuunnelko muita!"

      - Matti Nykänen

      • internet-yrittäjä22v

        mulla se vasta tylsä elämä onkin. elätän itteäni täysin internetin varassa, jossa teen työni. ei siis tarvi käydä missään ikinä. tästä on se seuraamus et on helvetin tylsää kun ei oo sitä päivittäistä paikkaa jonne mennä, esim. koulu tai työpaikka. edes kelassa ei tarvi käydä koskanäillä tuloilla ei tukia enää saa.

        tuntuu et elämä on vaa koneella istumista, nukkumista, kaupassakäyntiä ja viikonloppuisin (yleensä yksin) baariin.. hohhoijjaa. harrastukset... mikä se on? kuntosali... mikä se on?


    • Anonyymi

      Ei nyt täysin kaikessa ole itselläni samanlaisia tilanteita ja fiiliksiä ollu mut saman suuntaisia/tapaisiakin kylläkin itselläni tulee välil sellaisia fiiliksiä ihmistenkaa olles jotka ei oo mun hyviä ystäviä et parempi olla vaan hiljaa/turpa kiinni itsestään ja jutuistaan kun paskan jauhaajan maineen saa sit niin helposti tai jotakin muuta vastaavaa sit jotkut vielä ihmettelee kehtaa ihmetellä miks olen välillä antisosiaalinen vetäydyn omiin oloihini kun en jaksa ihmisissä tollaista raskasta piirrettä mut onneks löytyy hyviä ystäviä elämästäni joidenkaa toi sosiaalinen kanssa käyminen ei ole raskasta fuulaa👍🏻

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe